Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko sulla keväthosu käytössä terolutit kierron katkaisemiseen vai meetkö ihan luomuna? Oliko niin että imetät?
Hmh.. Tänää dpo11 ja testi negaa.. Kai se rusehtava valkkari oli jotain muuta sit silloi dpo8, luulis et jotain jo olis näkyny pc liuskas jos olis tapahtumas kai täs saa sit menkkoi ruveta oottaan :banghead:
Ton kuvan ylin testi on pc-liuska ja tehty dpo 13, eli älä vielä luovuta! Toivoa on! :)
Kiitos peruna86 :) ehkä en sit viel ihan täysin luovu toivosta.. Ehkä oudointa ku aiempien kiertojen oviksen jälkeiset oireet on vieläkin poissa, iltasin vaa paleltaa ihan hirveesti ja väsyttää. Ja välillä menkkamaisia nipistelyitä. Viimeyönä näin unta et sain selkeen plussan testii
Mulla palelu iltaisin oli juurikin ainokainen oire ennen plussaa kuopuksesta. Että tsemppiä vain!
Mulla ihan sama!! Illalla palelee kauheena ja menkkamaista jomottelua ollut. Yleensä ei tällaista ole. Nyt dpo 11 ja testi negatiivinen. Viimeksi sain lapsesta dpo 11 ensimmäisen todella haalean haamun eli ei muuta kun huomenna testaan uudellen. Mulla ovis kipujen perusteella myöhään illalla ja seuraavana päivänä tuli vielä vähän limavuotoa eli mahdollisuus että oiskin vasta dpo 10. En tikuta koska tikut ei mulla koskaan toiminut.
Voisko tätä sanoa jo plussaksi?
dpo11 muuttukin sit kp1...
En ymmärrä...