Plussa vai ei?

On kyllä vuosisadan p*skaliuskat rfsu,
ihan sitä samaa viivaa saan ja täti kuitenkin löysi perille kp 35/34 :woot:
 
On varmaan silkkaa masokismia testailla näillä RFSU:n herkillä! Tänään siis dpo 9 ja testi näytti päivällä kolmen tunnin pidätyksellä tältä!:o

ImageUploadedByVau Foorumi1537615169.329739.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1537615184.469087.jpg
 
Onko sulla keväthosu käytössä terolutit kierron katkaisemiseen vai meetkö ihan luomuna? Oliko niin että imetät?

Ihan luomuna meen. Imetyksen lopetin vähän päälle viikko sitten. Toivon että kierto lähtis luomuna normalisoitumaan.

Kovasti tsemppiä Mrs. Smith, mulla esikoisen varhaisultrassa oli noin 1,5 viikkoa pienempi raskaudenalku kuin mitä oletetut viikot. Toivon kovasti että sinulla olisi myös niin alussa ettei vielä näy. Pidän peukkuja :Heartpink
 
Hmh.. Tänää dpo11 ja testi negaa.. Kai se rusehtava valkkari oli jotain muuta sit silloi dpo8, luulis et jotain jo olis näkyny pc liuskas jos olis tapahtumas :sorry: kai täs saa sit menkkoi ruveta oottaan :banghead:
 
Hmh.. Tänää dpo11 ja testi negaa.. Kai se rusehtava valkkari oli jotain muuta sit silloi dpo8, luulis et jotain jo olis näkyny pc liuskas jos olis tapahtumas :sorry: kai täs saa sit menkkoi ruveta oottaan :banghead:

Ton kuvan ylin testi on pc-liuska ja tehty dpo 13, eli älä vielä luovuta! Toivoa on! :)
 

Liitteet

  • 20180923_103435.jpg
    20180923_103435.jpg
    275.5 KB · Katsottu: 344
Ton kuvan ylin testi on pc-liuska ja tehty dpo 13, eli älä vielä luovuta! Toivoa on! :)

Kiitos peruna86 :) ehkä en sit viel ihan täysin luovu toivosta.. Ehkä oudointa ku aiempien kiertojen oviksen jälkeiset oireet on vieläkin poissa, iltasin vaa paleltaa ihan hirveesti ja väsyttää. Ja välillä menkkamaisia nipistelyitä. Viimeyönä näin unta et sain selkeen plussan testii :woot:
 
Kiitos peruna86 :) ehkä en sit viel ihan täysin luovu toivosta.. Ehkä oudointa ku aiempien kiertojen oviksen jälkeiset oireet on vieläkin poissa, iltasin vaa paleltaa ihan hirveesti ja väsyttää. Ja välillä menkkamaisia nipistelyitä. Viimeyönä näin unta et sain selkeen plussan testii :woot:

Mulla palelu iltaisin oli juurikin ainokainen oire ennen plussaa kuopuksesta. ;) Että tsemppiä vain!
 
Mulla ihan sama!! Illalla palelee kauheena ja menkkamaista jomottelua ollut. Yleensä ei tällaista ole. Nyt dpo 11 ja testi negatiivinen. Viimeksi sain lapsesta dpo 11 ensimmäisen todella haalean haamun eli ei muuta kun huomenna testaan uudellen. Mulla ovis kipujen perusteella myöhään illalla ja seuraavana päivänä tuli vielä vähän limavuotoa eli mahdollisuus että oiskin vasta dpo 10. En tikuta koska tikut ei mulla koskaan toiminut.
 
Mulla palelu iltaisin oli juurikin ainokainen oire ennen plussaa kuopuksesta. :wink Että tsemppiä vain!

Kiitti miitu :) josko keskiviikkona sit testais seuraavan kerran ku olis dpo14. Nyt keskittyä vaan remonttiin ja pakkaamiseen ku muutto viikon pääst. Onpahan jotain muutakin aateltavaa ku testaaminen :facepalm::angelic:
 
Mulla ihan sama!! Illalla palelee kauheena ja menkkamaista jomottelua ollut. Yleensä ei tällaista ole. Nyt dpo 11 ja testi negatiivinen. Viimeksi sain lapsesta dpo 11 ensimmäisen todella haalean haamun eli ei muuta kun huomenna testaan uudellen. Mulla ovis kipujen perusteella myöhään illalla ja seuraavana päivänä tuli vielä vähän limavuotoa eli mahdollisuus että oiskin vasta dpo 10. En tikuta koska tikut ei mulla koskaan toiminut.

Mennään siis ihan samoissa! Mä en myöskää tikuta ni satavarmaks en sano et tänää on dpo11 (voi olla myös dpo10) mut melko varma tost oon ku pahimpien ovisoireiden jälkee alaselkä taas pamahti kipeeks ja lämmöt nousi, niitäkään en siis mittaa sen pahemmin, rupesin vaan paleleen ja sit mittasin ni huito päälle 37.. Muutaman päivän ku täs malttais viel :)
 
Mulla kans tosi selkeesti aina oviksen huomaa nykyisin. Ainoo päivä kuukaudesta kun joutuu särkylääkkeeseen turvautuun. Lämmöt nousi varmaan kans kun satunnaisesti mittaillut ja yli 37 kans yleensä on. Vaihtelee tosin päivän mittaan ja mulla on vähän epätarkka otsakuumemittari :D en jaksa alkaa nyt silleen oikeaoppisesti mittaileen lämpöjä ja tikutteleen niin kuin ekassa raskaudessa koska aiheutti vaan turhaa stressiä. Näköjään kuitenkaan tuosta plussatestailupakkomielteestä en ole päässy eroon :D elättelen toiveita että ois vasta se dpo 10 tai näkyis muuten vaan dpo 12 vasta. Huomenna luovutan jos ei näy :) mutta edellisessä raskaudessa oli kans dpo 10 vielä negatiivinen niin ei se varmasti epätyypillistä olis vaikkei vielä dpo 11kaan mitään näkyisi.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1537697299.958307.jpg
tässä vielä kuva tän päivän tikusta. Eipä siinä mitään taida näkyä vaikka aina haluais kuvitella :D
 
Diann kyl melkeen sen verran tulee et menkoiks luokittelisin :sad001 huomenhan sen sit näkee kuin jatkuu. Eipä oo toiveet kovin korkeella kyl, pakko sanoo.. Kaks kemiallista oli peräkkäin edellisis kierrois..
 
Täällä testi negatiivinen ja aamulla beigeä veriviiruista vuotoa. Eiköhän se täälläkin menkat ala. Höh. Siis mulla monesti alkaa menkat monen päivän epämääräisellä vuotelulla.
 
Takaisin
Top