Plussa vai ei?

Kyfi, Mulla r.testit reagoi myös ovikseen, voisiko se olla myös yksi mahdollisuus?

Muistan kuopuksesta että mulla tuli ensimmäinen kierto esikoisen synnytyksen jälkeen, joka siis starttasi marraskuun lopussa. Mielenkiinnosta aloin tikutella ovista. Joulukuussa sainkin O+, mutta silloin jouduin syömään burana kuurin, joka ilmeisesti siirsi ovista koska menkat jäi tulematta.
Sitten sain rtestiin haamun ja olin että mitä ihmettä, olenko nyt sitten raskaana. Siitä innostuneena tein jäljelle jääneen ovistestin, sekin +.
No sitten tulikin taas negaa, kunnes taas tuli rtestiin hento haamu ja ovistesti oli myös +.
No sitten TAAS tuli negaa ja tässä vaiheessa jo ajattelin että tästä hommasta ei tuu yhtään mitään ja että täytyy lääkäriin soittaa, kunnes sain taas haamun ja se sitten lopulta alkoi kunnolla vahvistua, jolloin tammikuussa plussasin tosiaan ja ultralla varmisteltiin.

Eli ensin mulla reagoi testit ovikseen, sitten kiinnittymisen huippuun ja lopulta alkoi näyttää raskauttakin. :)
 
Sitten sain rtestiin haamun ja olin että mitä ihmettä, olenko nyt sitten raskaana. Siitä innostuneena tein jäljelle jääneen ovistestin, sekin +.
No sitten tulikin taas negaa, kunnes taas tuli rtestiin hento haamu ja ovistesti oli myös +.


Eli ensin mulla reagoi testit ovikseen, sitten kiinnittymisen huippuun ja lopulta alkoi näyttää raskauttakin. :)

Kuinka pitkä väli sinulla oli ovisplussan ja kiinnittymisplussan välillä? Eli milloin tuollainen kiinnittymisen huippu tapahtuu?
 
448413229_150535.jpg

Mitä on raati mieltä? Rfsu puikko, kuva testiajalla
 
Dpo 14 ja aamun toka pissa. Tää testihän on ihan julmetun herkkä. Mutta silti :)

View attachment 72220

Nyt näyttää lupaavalta, tässä testissä on jo selvästi väriäkin! Sain saman herkkyisellä testillä saman vahvuisen viivan DPO 9, mutta miulla kiinnittyminen tapahtui todennäköisesti DPO 5, koska silloin alkoi rauta maistua suussa ja se ei oo maistunut kun vaan raskaana ollessa. Nyt ollaan menossa rv 34+0.
Toivon todella, että siullakin viiva vahvistuu ja kyytiläinen pysyy tiukasti kyydissä! <3
 
Joo mullakin ollut aikaisemmin ihan puhtaita negoja,mutta nyt kahden kuukauden sisällä tullut yhteensä viisi haamua kolmelta eri merkiltä. Vähän vain ihmetyttää, että miksi, ei kuitenkaan aina anna haamua vaan välillä on ihan puhdas nega. Mutta en turhaa herättele toiveita kun ei ole edes yhtään sellainen olo, että olisi raskaana ja mahdollisuudet luomuun raskauteen on todella huonot. Onneksi tänään lääkäri kirjoitti lähetteen lapsettomuushoitoihin, vaikka niiltä olisinkin halunnut välttyä.
Onhan se hyvä nostaa mahdollisuuksiaan vaikka hoidoilla, eiköhän ne aloita ensin pienistä muutoksista ja sitten jatkavat ties millä. Ehkä se pienikin boosti auttaa jo teitä? Olen miettinyt tuota haamua, itse en kovin monessa testissä ole edes haamua nähnyt, joten arvelen että mulla on alhaiset hormonitasot. Mutta voihan se olla että sun tasot vaihtelevat ja vaikka testi ei pitäisi reagoida alle 25mlu niin hormonitasovaihtelun takia haamu esiintyy. Testeissä lukee aina että 3min tai 10min jälkeen ei saa lukea testiä, ja kovin moni täällä lukee niitä 30mi-60min jälkeen ja katsovat haamuja. Itse heitän roskiin tämän ajan jälkeen, ettei tulisi turhia toivoja(myönnän joskus katson jälkeenpäin silti). Jos se on plussa niin kyl se näkyy jossain vaiheessa vaikka näitä kauhustooreja olen lukenut :D
 
Tänään käyty verikokeessa, pitäs huomenna viimestään tulla tulokset. mietin vaan jos oon saanut raskaustestiin plussan sijasta ovisviivan niin voiskohan verikoe näyttää raskauden, jos on hedelmöitys tapahtunu parin vkon sisällä? Onkohan luotettavampi kun normi testit? Nyt tää alkaa olee vaan analysointia ja toiveiden elättelyä ku siellä ultrassa ei näkynyt mitään eli joko todella alussa olen tai sit en vaan yksinkertasesti oo tullut raskaaks tästä kierrosta :(
 
vähä huono kuva tiiä näkyykö tääl mut paljaalla silmälläki näen tuos jotain :shy: dposta ei tarkkaa tietoa..
 

Liitteet

  • 20180905_155410-1-1.jpg
    20180905_155410-1-1.jpg
    747.3 KB · Katsottu: 400
Tuossa oli aika hyvin tietoa tosta verikokeesta raskaustestinä. Anteeksi menee vähän ohi aiheen. Onnea plussanneille
 

Liitteet

  • 9700F218-5EE6-47EC-B34A-C4CD0B3C27EE.png
    9700F218-5EE6-47EC-B34A-C4CD0B3C27EE.png
    244.9 KB · Katsottu: 296
Takaisin
Top