Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1536049007.747563.jpg


No tässä mut mut mut... ei nää kyllä mitään kovin vakuuttavia oo :D
 
Näkyy, mutta ite saan nykyään aina tommosia pc:n testiin, joten oon skeptinen ennenkun näkyy selkeesti punertavaa. Toivottavasti kuitenkin tuo vahvistuis vielä! :)
 
Tänään ultrassa käyty, ei näkynyt mitään. Verikokeisiin vielä menen. Tänään aamulla tein vielä puhtaan negan PC-liuskalla. Joko ollut kemiallinen tai sitten testit kusee tai oon todella alussa niin et ultrassa ei edes näy. Ultraaja sanoi olevansa aloittelija ja halusi et meen vielä niihin verikokeisiin. Taidan lopettaa kyllä nyt testailut hetkeksi, verikokeet puhukoot puolesta :O
 
Mrs.Smith ekas kuvas en nähny mitään mut tokas kuvas jotain hailuraa näkyy mun silmään. :)

Kyfi, mää oon jännitelly tääl sun puolesta että mikä tilanne. Harmi ettei ultras mitään näkyny. Kerro si mitä verikokeet sanoo! :eek:
 
Verikoe varmasti kertoo tarkemmin.
Millainen tausta teillä on, onko ollut hankala raskautua tms? Tuohan on positiivista jo jos on ollut vaikkapa jonkinlaista kiinnittymisyritystä. :)
 
Näkyy, mutta ite saan nykyään aina tommosia pc:n testiin, joten oon skeptinen ennenkun näkyy selkeesti punertavaa. Toivottavasti kuitenkin tuo vahvistuis vielä! :)

Mä taas en koskaan saa (muihin ku cb) testeihin yhtään mitään viivaa aikaseks. Taidan olla matalahormoonista tyyppiä.
 
Juu viime raskaus alkoi heti ekasta kierrosta :) nyt kun mietin jälkeenpäin niin oon kyllä ollut ihan sekasin, oltiin vauvan kans enterorokossa ja mulle tuli silmään iriitti ni sillon mulla oli ne edelliset kuukautiset. Olin unohtanut kokonaan, ei hittolainen. :-D kaikkea muuta täs ollut. Mut elokuussa ei oo ollut niitä kuukautisia ollenkaan, eli raskaus vois olla mahdollinen niin et nyt ois kp n. 35. Mut silti ihmettelen negatiivisia testejä ja et ultrassa ei näy mitään. Voiskohan olla niin et jos oon rv 4-5 niin ei näy ollenkaan sitä vielä ? :O nyt häiritsee edelleen.
 
Hmm mulla oli silloin rv 3+ jtn kun näkyi jotain, sitten seuraavalla viikolla näkyi varmasti.
 
Kyllä tuossa jotain on, itse olisin iloinen jos edes tuollaisia saisin :) mulla ollut puhtaita negoja tähän mennessä! Oireet eivät mulle kerro mitään nykyään, kirjoittelen niitä ylös mutta kai se raju pahoinvointi tulee sitten kun se oikeasti tapahtuu!

Joo mullakin ollut aikaisemmin ihan puhtaita negoja,mutta nyt kahden kuukauden sisällä tullut yhteensä viisi haamua kolmelta eri merkiltä. Vähän vain ihmetyttää, että miksi, ei kuitenkaan aina anna haamua vaan välillä on ihan puhdas nega. Mutta en turhaa herättele toiveita kun ei ole edes yhtään sellainen olo, että olisi raskaana ja mahdollisuudet luomuun raskauteen on todella huonot. Onneksi tänään lääkäri kirjoitti lähetteen lapsettomuushoitoihin, vaikka niiltä olisinkin halunnut välttyä.
 
Juu viime raskaus alkoi heti ekasta kierrosta :) nyt kun mietin jälkeenpäin niin oon kyllä ollut ihan sekasin, oltiin vauvan kans enterorokossa ja mulle tuli silmään iriitti ni sillon mulla oli ne edelliset kuukautiset. Olin unohtanut kokonaan, ei hittolainen. :-D kaikkea muuta täs ollut. Mut elokuussa ei oo ollut niitä kuukautisia ollenkaan, eli raskaus vois olla mahdollinen niin et nyt ois kp n. 35. Mut silti ihmettelen negatiivisia testejä ja et ultrassa ei näy mitään. Voiskohan olla niin et jos oon rv 4-5 niin ei näy ollenkaan sitä vielä ? :O nyt häiritsee edelleen.
Mulla testit näytti plussaa 3+5 ja rv 4+4 ultrassa näkyi 4mm raskauspussi. 5+4 ultrassa näkyi jo 12mm raskauspussi ja 4mm ruskuaispussi, mutta paikka missä kävin, heidän ultralaitteet on ihan parhaita, ja ultrattiin tietenkin sisäkautta.
 
Takaisin
Top