Plussa vai ei?

miks ihmees mä saan aina tälläsii kummallisii testei? ärsyttävä "viiru" tuos päällä taas huoh uus kierto menossa joku dpo 12 nytte.ovis oli viime viikolla.ärsyttäviå nämä testi jo on grr joku rfsun oli tämä..

Jos ovis oli viimeviikolla nii ei vielä voi olla dpo12...? Vasta dpo7 aikaisintaan jos ovis oli maanantaina eli ei vielä näkyisikkää mitää.
 
Oon nähnyt että ihmiset ovat avanneet noita missä on näyttöjä päällä? Itse olen kokeillut vain kerran tuollaisia joten en tiedä onko mahdollista! Mun viimeinen testi tein samana päivänä kun menkat alkoivat, ihan vain varmuuden vuoksi, koska olin menossa työtapahtumaan jossa oli viiniä tarjoilla! Puhdas nega oli, ja en ole nähnyt viiruja testeissäni edes. Tällä kierrolla testailen ovulaatiotani, koska haluan tietää ovulointo olleenkaan. Oireet vaikuttavat lupaavilta toki...
 
miks ihmees mä saan aina tälläsii kummallisii testei? ärsyttävä "viiru" tuos päällä taas huoh uus kierto menossa joku dpo 12 nytte.ovis oli viime viikolla.ärsyttäviå nämä testi jo on grr joku rfsun oli tämä..

Minä oon myös saanut tuollaisia. Niin ärsyttävää! :arghh:
 
joo en kyl osta näitä puikkojakaa ikää enää koskaan ku tollasii kummii "viiruja" tuloo aina tuoho lasin päälle :mad: pysyn liuskoissa.tulevat toiv tällä viikolla
 

Liitteet

  • 2018-09-03 12.22.54.jpg
    2018-09-03 12.22.54.jpg
    817.7 KB · Katsottu: 284
Tää ei nyt sinänsä liity asiaan mutta miten voi olla että Pc liuskat valmistaa Wondfo ja Pc puikot Oriola, eli sama kuin Apteekin oma?
Silloinhan Pc liuska on periaatteessa yhtä kuin kiinakamaa, eikö? :rolleyes:

Muoks! En oo itse tarkistanut liuskapaketin kyljestä! Ainoastaan puikon. Mutta tuolla luki valmistuttaja Wondfo :smug:
 
Miitu: täh oikeesti? Onpa erikoista... mä oon huomannu et PC liuskoissa on eroja mm. testin leikkauksessa, jotkut on ohuempia kun toiset. Ei sillä et vaikuttais testitulokseen mut muutenkin oon alkanut jotenki epäilemään näitä liuskatestejä luotettavuudesta. Hitto kun löytäisin kuvan edellisen raskauden PC-testistä kun plussasin, niin vois vähän vertailla.
 
Miitu: täh oikeesti? Onpa erikoista... mä oon huomannu et PC liuskoissa on eroja mm. testin leikkauksessa, jotkut on ohuempia kun toiset. Ei sillä et vaikuttais testitulokseen mut muutenkin oon alkanut jotenki epäilemään näitä liuskatestejä luotettavuudesta. Hitto kun löytäisin kuvan edellisen raskauden PC-testistä kun plussasin, niin vois vähän vertailla.

Kyllä vain :eek: Wondfo ja valmistusmaa Kiina :sour:
Ja niiden laatu mun mielestä muutenkin tässä vuosien saatossa huonontunut. Nyt en kyllä ihmettele miksi.
 
Takaisin
Top