One Step 10miU... Dpo12. Tähän testiin en ole ikinä aiemmin saanu ees tihrustettua viivanpaikkaa.
Haamu erottuu selvästi :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
One Step 10miU... Dpo12. Tähän testiin en ole ikinä aiemmin saanu ees tihrustettua viivanpaikkaa.
Mulla tulis ikäeroa 14 ja 11 vuotta ja se tuntuu just hyvältä tähän vaiheeseen :D Tuo vajaa 3 tuossa noilla kahdella oli jälkikäteen liian pieni. Mä haluan pesiä vauvan kanssa, ja keskittyä yhteen vaippaikäiseen kerrallaan.
Varovaiset onnittelut :)Rfsu:n herkkä (10mIU) Apua, kädet tärisee! :shock: Hentoinen viiva, mutta näkyy väriä luonnossa. PC nega. En usko, enenenen. Niin monta pettymystä, väärää haamua ja viivanpaikkaa tässä 1.5 vuoden aikana tullut. One Steppejä on enää yksi, pakko tilata lisää. Tästä kun romahdan, niin tipun korkealta.
Varovaiset onnittelut :)
Mikä pissa toi oli?
Mun kuvan testi on tehty illalla. Seuraavana aamuna tein ekasta pissasta uuden samanlaisen testin, jonka viiva haihtui huomatavasti kuivuttuaan. Tein vielä aamun toisesta pissasta first responsen johon tuli aivan selkeä plussa. :)
Eli aamun eka pissa kannattaa vetää viemäriin ja testata myöhemmistä. Niukasti juotavaa ja 4h pidätys niin tulee luotettava tulos :)
Rfsu:n herkkä (10mIU) Apua, kädet tärisee! :shock: Hentoinen viiva, mutta näkyy väriä luonnossa. PC nega. En usko, enenenen. Niin monta pettymystä, väärää haamua ja viivanpaikkaa tässä 1.5 vuoden aikana tullut. One Steppejä on enää yksi, pakko tilata lisää. Tästä kun romahdan, niin tipun korkealta.
Smith sie oot raskaana!!! Oikein paljon onnea! Hieno juttu!
Näkyy siellä jotain :) toivottavasti vahvistuu :)One Step 10miU... Dpo12. Tähän testiin en ole ikinä aiemmin saanu ees tihrustettua viivanpaikkaa.
NIIIN! toivottavasti haet sitä testiä kohta että saat sieltääkin kaksi viivaa! Onnea matkaan!sanokaa et vaikuttaa lupaavalta, tää siis ovulaatiotesti kun ei oo nyt r-testiä vielä tähän hätään, ja Dpo on tänään 8 tai 10
Dpo?