mannikka
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Helmikuunmammat 2015
Elomammat 2016
Syysmammat 2016
Elomammat 2018
En päättelis tosta mitään kun väri on levinnyt noin huonosti. Uutta testiä vaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Osaisko joku sanoa onko viivanpaikka vai haamu? En tiedä milloin viiva ilmestyi, koska katsoin ettei samantien tullut viivaa ja jätin testin pöydälle. Rfsu:n testi. Samaa merkkiä oleva testi antoi tuota haaleamman viivan reilu kuukausi sitten. Kuukautiset tulleet mutta paljon niukempina ja kivittomina. Ollaan jo lähdössä lapsettomuushoitoihin kun vähän vajaa kaksi vuotta yritystä takana.
View attachment 72161
Hei! Osaisko joku sanoa onko viivanpaikka vai haamu? En tiedä milloin viiva ilmestyi, koska katsoin ettei samantien tullut viivaa ja jätin testin pöydälle. Rfsu:n testi. Samaa merkkiä oleva testi antoi tuota haaleamman viivan reilu kuukausi sitten. Kuukautiset tulleet mutta paljon niukempina ja kivittomina. Ollaan jo lähdössä lapsettomuushoitoihin kun vähän vajaa kaksi vuotta yritystä takana.
View attachment 72161
Mä ehdin jo iloita tästä rfsu:n tuloksesta aiemmin kun kovin plussalta näytti... kuin myös muutama muu samaisen merkin testi.
Ihanaa, nyt näyttäisi tärpänneen! Toivottavasti vahvistuu vielä lisää!
Kyllä tuossa jotain on, itse olisin iloinen jos edes tuollaisia saisin :) mulla ollut puhtaita negoja tähän mennessä! Oireet eivät mulle kerro mitään nykyään, kirjoittelen niitä ylös mutta kai se raju pahoinvointi tulee sitten kun se oikeasti tapahtuu!Hei! Osaisko joku sanoa onko viivanpaikka vai haamu? En tiedä milloin viiva ilmestyi, koska katsoin ettei samantien tullut viivaa ja jätin testin pöydälle. Rfsu:n testi. Samaa merkkiä oleva testi antoi tuota haaleamman viivan reilu kuukausi sitten. Kuukautiset tulleet mutta paljon niukempina ja kivittomina. Ollaan jo lähdössä lapsettomuushoitoihin kun vähän vajaa kaksi vuotta yritystä takana.
View attachment 72161