Plussa vai ei?

8J7YVd


Mitäh????

En päättelis tosta mitään kun väri on levinnyt noin huonosti. Uutta testiä vaan..
 
Amalfi, kyllä siellä värjäymän alla näkyy kuitenkin se toinen viiva. Kokeile uusi :gen014

Mulla ei tuu selkoa. Dpo 11 ja olin valmis heittää kirveen kaivoon kun aamun eka testi täysin blanko pregcheck. Muutaman tunnin päästä tein sitte Rfsu liuska 25miu ja Rfsu puikko 20miu ja niihin taas sit tuli jotain.
Se että luotto PC ei tuu mitään ei luo uskoa siihen että nää ois muuta kun viivanpaikkoja. Puikkotesti avattuna alempi..


 
8J7YVd


Mitäh????

Mulla on ollu useitakin värikertymiä ja huonosti levinneitä värejä, muttei silti tuollaista viivaa oo tullut. Joten tuskin ihan aiheetta tulisi.. jännää!
Uutta testiä vain kehiin :)
 
Ebay testejä. Ei ole kovin hyvä luotto näihin. Nyt on vielä liian aikaista testata, kun menkkoihin on vielä aikaa. Mutta kun testejä oli kaapissa, niin en malttanut... :)
 
Amalfi, kyl mä ainakin tossa jotain näen. :eek: tosin vähän levinnyt tuo. Mut kannattee tehä joku muu testi vielä! :)

Humpty, mul on täysin sama tilanne :D tuli ihan tyhjä testi eilen aamulla. Mut sit myöhemmin tuli taas haalee viiva. Meen hakee apteekin testin ja teen sit huomenna aamulla viel. Ettei vaa ois ollu kemiallinen. :/ katsotaan katsotaan...
 
Hei! Osaisko joku sanoa onko viivanpaikka vai haamu? En tiedä milloin viiva ilmestyi, koska katsoin ettei samantien tullut viivaa ja jätin testin pöydälle. Rfsu:n testi. Samaa merkkiä oleva testi antoi tuota haaleamman viivan reilu kuukausi sitten. Kuukautiset tulleet mutta paljon niukempina ja kivittomina. Ollaan jo lähdössä lapsettomuushoitoihin kun vähän vajaa kaksi vuotta yritystä takana.
9EF0462C-79FD-412E-8841-ABCAF1A4CA12.jpeg
 
Hei! Osaisko joku sanoa onko viivanpaikka vai haamu? En tiedä milloin viiva ilmestyi, koska katsoin ettei samantien tullut viivaa ja jätin testin pöydälle. Rfsu:n testi. Samaa merkkiä oleva testi antoi tuota haaleamman viivan reilu kuukausi sitten. Kuukautiset tulleet mutta paljon niukempina ja kivittomina. Ollaan jo lähdössä lapsettomuushoitoihin kun vähän vajaa kaksi vuotta yritystä takana.
View attachment 72161

Haamu :)
 
Hei! Osaisko joku sanoa onko viivanpaikka vai haamu? En tiedä milloin viiva ilmestyi, koska katsoin ettei samantien tullut viivaa ja jätin testin pöydälle. Rfsu:n testi. Samaa merkkiä oleva testi antoi tuota haaleamman viivan reilu kuukausi sitten. Kuukautiset tulleet mutta paljon niukempina ja kivittomina. Ollaan jo lähdössä lapsettomuushoitoihin kun vähän vajaa kaksi vuotta yritystä takana.
View attachment 72161

Sanoisin haamu, mutta itsellä ikävä kyllä pelkkiä huonoja kokemuksia Rfsu:n testeistä :sad001 Kahdessa viime kierrossa antoi joka testillä väärän haamun/viivanpaikan. Toki antaa varmasti oikeitakin tuloksia, jos on raskaana.
 
Mä en enää luota noihin rfsu:n testeihin. Sain noita haamuviivoja tossa, mut tänään tein ihan apteekin oman testin ja tuli ihan puhdas nega :sad001 joko testeissä vikaa tai sit oli kemiallinen. Ultraan oon vielä menossa ylihuomenna kun neuvolatäti sinne halus laittaa, kun tuli toi yks haalea plussa tuossa.
 
Mä ehdin jo iloita tästä rfsu:n tuloksesta aiemmin kun kovin plussalta näytti... kuin myös muutama muu samaisen merkin testi.
 

Liitteet

  • E150F024-6FAA-40E2-872E-14785270E5BA.jpeg
    E150F024-6FAA-40E2-872E-14785270E5BA.jpeg
    395.2 KB · Katsottu: 411
Mä ehdin jo iloita tästä rfsu:n tuloksesta aiemmin kun kovin plussalta näytti... kuin myös muutama muu samaisen merkin testi.

Tää nyt on selkeä plussa!
Missä välissä tää on siis testattu?

Kyllähän noihin rfsu saa ihan todella härskejäkin viivanpaikkoja/haamuja, mutta tällästä en oo nähny.
 
Tuon "plussan" testasin viime viikon torstaina. Sen jälkeen tullut muutama vaaleampi plussa ja sit osaan ei mitään eli puhtaita negoja. :O Yliopiston apteekin testiin tuli ihan puhdas nega eilen, vaikka sitä monet suositelleet herkkyytensä vuoksi. Clearbluen digiin tuli viime viikolla myös "ei raskaana" .... hmm...
 
Mulle tuli eilen myös apteekin kasettitestiin haamu, mutta tänään ei tullut YHTÄÄN mitään Rfsu eikä Apteekin testiin. Joten en enää elättele toivoa. Nyt on jo kuitenkin dpo 12. Jos raskaus olisi kyseessä niin viivan vahvuus olisi ihan toinen. Onhan ehkä voinut olla jotain kiinnittymishipaisua ja siihen jäänyt se homma.

Kyfi, sulla tosi selkeä haamu tuo eilinen rfsu. Mutta taitavat nuo testit kyllä olla aika syvältä..
 
Hei! Osaisko joku sanoa onko viivanpaikka vai haamu? En tiedä milloin viiva ilmestyi, koska katsoin ettei samantien tullut viivaa ja jätin testin pöydälle. Rfsu:n testi. Samaa merkkiä oleva testi antoi tuota haaleamman viivan reilu kuukausi sitten. Kuukautiset tulleet mutta paljon niukempina ja kivittomina. Ollaan jo lähdössä lapsettomuushoitoihin kun vähän vajaa kaksi vuotta yritystä takana.
View attachment 72161
Kyllä tuossa jotain on, itse olisin iloinen jos edes tuollaisia saisin :) mulla ollut puhtaita negoja tähän mennessä! Oireet eivät mulle kerro mitään nykyään, kirjoittelen niitä ylös mutta kai se raju pahoinvointi tulee sitten kun se oikeasti tapahtuu!
 
miks ihmees mä saan aina tälläsii kummallisii testei? ärsyttävä "viiru" tuos päällä taas huoh uus kierto menossa joku dpo 12 nytte.ovis oli viime viikolla.ärsyttäviå nämä testi jo on grr joku rfsun oli tämä..
 

Liitteet

  • 20180903_115707-1-1.jpg
    20180903_115707-1-1.jpg
    743.1 KB · Katsottu: 335
Rouva 1983 mulla oli samanlainen viiru näytön päällä Yliopiston Apteekin testissä ja juma ku ärsytti :D sehän tekee ihme varjoja siihen testiin ku kattoo tietyssä valossa tai kulmassa. Mä oon nyt ”luovuttanut” ja odotan huomista ultraa. Sitten taas ens kierrossa testailen, ellei huomenna selviä jotain uutta.
 
Takaisin
Top