Plussa vai ei?

Joo kyllä tossa sunkin rfsu testissä jotain mun mielestä näkyy! :) Ei auta muu ku odotella ja testailla uudestaan seuraavina päivinä. Keksiä jotain muuta ajateltavaa... kun vaan pystyis!
Mulla oli viime yönä kovat kuukautismaiset kivut ja verta alko vuotaa NENÄSTÄ xD nyt päätä särkee ja hieman huono olo. Esikoisen imetyksen aikana varsinkin tulee tosi karsee olo. Oireita siis kyllä on alkanut tulemaan, mutta en halua innostua vielä liikaa.
 
Apua. Kp13 saakka ollut inhottavia tuikkasuja muniksissa, oikeesti siis kipeitä. Vaihtelee puolta päivän mittaa. Tuntuu selässä asti. Kuivaa kautta ei näy.
3XMiwc
 
Tässä on melkein kaikki tekemäni testit - paitsi se yks mihin tuli vahvin viiva 3pvä sitten. nyt kun näitä kattoo tällai kaikkia niin minkä hiton takia osa on ilman viivaa kokonaan :sad001 alkaa tuntuu siltä et en kyllä ookkaan raskaana ollenkaan. Mitä mieltä raati?
 

Liitteet

  • A7306253-9EF6-4CAF-A94D-189F9DE9B072.jpeg
    A7306253-9EF6-4CAF-A94D-189F9DE9B072.jpeg
    782.2 KB · Katsottu: 391
Tässä on melkein kaikki tekemäni testit - paitsi se yks mihin tuli vahvin viiva 3pvä sitten. nyt kun näitä kattoo tällai kaikkia niin minkä hiton takia osa on ilman viivaa kokonaan :sad001 alkaa tuntuu siltä et en kyllä ookkaan raskaana ollenkaan. Mitä mieltä raati?

Kahdessa alimmassa en näe viivaa, muissa näen. Ovatko nämä tekojärjestyksessä?
 
Mulla on viimeisimmät selkeet kuukautiset ollut heinäkuun alussa. Esikoinen syntyi 12/2017 ja tän jälkeen ollut vain kesä- ja heinäkuussa kuukautiset, mut luulis viivan olevan selkee plussa jos kp yli 40 ja raskaana :O tein heinäkuussa raskaustestejä ja oli selkee nega, joten voisin veikata et hedelmöitys on tapahtunut elokuun puolella, mut jos kuukautiset on ollu viimeks heinäkuun alussa niin voiks ovulaatiota edes tapahtua elokuun puolella ellei kierto oo sekasin, mul on välillä ollut tosi pitkä kierto ennen edellistä raskautta.
 
Kyllä pitkässä kierrossa ovis voi tulla myöhäänkin, itsellä ennätys kp49.
 
Kyllä pitkässä kierrossa ovis voi tulla myöhäänkin, itsellä ennätys kp49.

Mulla taitaa ennätys olla kp 56.
Siitä kierrosta sai kakkonen alkunsa. Ja ovis tosiaan siirtyi useamman viikon, ilmeisesti vahvan burana kuurin takia. Testasin sen verran ahkeraan että tiesin nuo ovis ajankohdat.

Ja mulla myös r.testi reagoi ovikseen.
 
Kyselenpä nyt hölmäjä, mut jos pitkässä kierrossa ovis tulee myöhemmin niin lasketaaks ne raskausviikot alkuun kuitenkin sen mukaan millon edelliset kuukautiset on ollut? Koska nyt neuvolatäti hössöttää että oisin jo pian rv 8 ja tulee kiire seulontoihin _jos_ olen tullut jo heinäkuussa raskaaksi. Vaihdetaanko ne viikot sit hedelmöityspäivän mukaan jos ultrastakin näkee, et en ole niin pitkällä :D Heh.
 
Ultran mukaiseksi vaihdetaan jos heittoa on yli viikko. Jos alle niin paikkakohtaisesti.
 
Kyselenpä nyt hölmäjä, mut jos pitkässä kierrossa ovis tulee myöhemmin niin lasketaaks ne raskausviikot alkuun kuitenkin sen mukaan millon edelliset kuukautiset on ollut? Koska nyt neuvolatäti hössöttää että oisin jo pian rv 8 ja tulee kiire seulontoihin _jos_ olen tullut jo heinäkuussa raskaaksi. Vaihdetaanko ne viikot sit hedelmöityspäivän mukaan jos ultrastakin näkee, et en ole niin pitkällä :D Heh.

Mulla oli sama tilanne että neuvola vaan vänkäs että oon rv 8, vaikka tiesin 100% varmaksi oviksen ja hedelmöittymisen.
Sitten neukusta pääsin alkuraskauden ultraan, jossa selvisi viikot +3 jtn.
Neuvola siis laskee viikot aina edellisistä menkoista, kunnes toisin todistetaan.
 
Kyselenpä nyt hölmäjä, mut jos pitkässä kierrossa ovis tulee myöhemmin niin lasketaaks ne raskausviikot alkuun kuitenkin sen mukaan millon edelliset kuukautiset on ollut? Koska nyt neuvolatäti hössöttää että oisin jo pian rv 8 ja tulee kiire seulontoihin _jos_ olen tullut jo heinäkuussa raskaaksi. Vaihdetaanko ne viikot sit hedelmöityspäivän mukaan jos ultrastakin näkee, et en ole niin pitkällä :D Heh.
Mun kierrot on noin 32-33 päivää pitkiä, ja joka ultrassa vauva oli 4-7 päivää "jäljessä". No mulla vaan vaihdettiin viikot 4 päivää pienemmiksi, laskettu aika oli sitten 25.7. 2018 eikä 21.7 ja vauva syntyi 7.8 rv 41+6 :D
Muutenkin pupuiltiin vain kerran miehen kanssa kp 18 koko kierron aikana.
 
Takaisin
Top