Tänään illasta, kp 26.
Livenä näkyy hento punainen viiva
Sormet ja varpaat ristiin että nyt ♡
Näyttää samalle kun mun ekat testit :) peukkuja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään illasta, kp 26.
Livenä näkyy hento punainen viiva
Sormet ja varpaat ristiin että nyt ♡
Okei, kiitos! Joo eli uskotaan vaan sitä näytössä olevaa tekstiä tästä lähtien. :DItse vasta äskettäin kyselin ehkä tässä samaisessa ketjussa samaa. Mutta vastaus, näyttää 2-3 viivaa vaikka ei olisi raskaana. Eli viivojen määrästä ei voi päätellä mitään. Jos englanti taittuu niin täällä lisää tietoa: http://poasaholic.blogspot.com/2009/04/the-true-secret-to-digital-pregnancy.html?m=1
Onko kukaan avannut clearbluen viikkotestiä. Voikohan näistä viivoista tulkita jotain, näytti että ei raskaana mutta löysin netistä yhden tulkintaohjeen ja sen mukaan ei pitäis olla ku yks viiva jos ei ole raskaana. Mitäs sanotte? Ja joo tiiän ettei näitä kuulu avata mutta kun on niin toivoton...
Rfsun herkkyys tais olla 50, joten osta pregcheck jonka herkkyys on 25 niin voi näkyä paljon selvemmin :)Mä en vaan luota noihin rfsun testeihin kun saanut turhia haamuja/viivanpaikkoja.Tuossa vaan aavistus punertavuutta.Sattui kuitenkin kaapissa olemaan vielä pari käyttämättä. Ehkä maltan keskiviikon kauppareissua odottaa ja ostas toista merkkiä.
Mä nään jonkun toooosi haalean haamulaisen! Testaa parin päivän päästä uudelleen, jos oot raskaana niin pitäis olla siihen mennessä tummunu :)Uusi palstalla kyselee. Onko tässä tyylipuhdas nega?? Oon ihan tosi erakko luonteinen ja aika jännittävää kirjottaa ekaa kertaa mihinkään tämmöisiin. En osaa edes kunnolla käyttää tätä mutta josko onnistuisin liittymään teidän joukkoon.
Mä en vaan luota noihin rfsun testeihin kun saanut turhia haamuja/viivanpaikkoja.Tuossa vaan aavistus punertavuutta.Sattui kuitenkin kaapissa olemaan vielä pari käyttämättä. Ehkä maltan keskiviikon kauppareissua odottaa ja ostas toista merkkiä.
Uusi palstalla kyselee. Onko tässä tyylipuhdas nega?? Oon ihan tosi erakko luonteinen ja aika jännittävää kirjottaa ekaa kertaa mihinkään tämmöisiin. En osaa edes kunnolla käyttää tätä mutta josko onnistuisin liittymään teidän joukkoon.
Uusi palstalla kyselee. Onko tässä tyylipuhdas nega?? Oon ihan tosi erakko luonteinen ja aika jännittävää kirjottaa ekaa kertaa mihinkään tämmöisiin. En osaa edes kunnolla käyttää tätä mutta josko onnistuisin liittymään teidän joukkoon.
No siis mullahan on hurjaakin hurjemmat viivalasit. Mutta musta tuntuu että en mäkään nää mitään tässä! Oon saanut vaikka mitä viivanpaikkoja ja muuta mutta kuviin ne ei ole jäänyt. Mutta kiva että muutama muu näkee tässä jotain kun itse en. :D Mut mä alankin varmaan sokeutumaan näiden tihrustamisesta.Tässä en näe mitään