Plussa vai ei?

Jännää jännää huomenna aamusta testaan sillä early predictorilla oletan et mitään ei näy kun on tosiaan tosiaikasta mut en malta olla testaamattakaan!

Onko kukaan avannut clearbluen viikkotestiä. Voikohan näistä viivoista tulkita jotain, näytti että ei raskaana mutta löysin netistä yhden tulkintaohjeen ja sen mukaan ei pitäis olla ku yks viiva jos ei ole raskaana. Mitäs sanotte? Ja joo tiiän ettei näitä kuulu avata mutta kun on niin toivoton...

Liitteet

• 20180722_153627.jpg
    20180722_153627.jpg
    865.7 KB · Katsottu: 363
Laitanpa vielä ovistestinki kuvan jonka tein aamulla. Ei oo raskaustestejä kotona niin huvikseni tein tän. En oo näin vahvaa viivaa koskaan saanut ovistestiin loppukierrossa. Mulla on nyt kp35, kierto vähän epäsäännöllinen mutta yleensä 30-34 päivää.

Liitteet

• 20180722_165901.jpg
    20180722_165901.jpg
    576.6 KB · Katsottu: 364
Täällä nega mut oon ihan liian ajoissa testaamassa. Huomenna tai ylihuomenna vasta ois siis se 6 päivää ennen. Viime su viikko sitten oli ovisjomoja mutta vasta ma loppu nippasuun oikeella puolella. Lueskelin et jomot voi johtua munarakkulan kasvusta ennen ovista. Menkat edelliset siis on alkanu kuitenkin jo 28.6 eli noin 3,5 viikkoo sitte...

Onko kukaan avannut clearbluen viikkotestiä. Voikohan näistä viivoista tulkita jotain, näytti että ei raskaana mutta löysin netistä yhden tulkintaohjeen ja sen mukaan ei pitäis olla ku yks viiva jos ei ole raskaana. Mitäs sanotte? Ja joo tiiän ettei näitä kuulu avata mutta kun on niin toivoton...

Aina on kolme. Vaikka ei olis raskaana. :/ Oon avannut jokaisen ja aina ollut jopa vähän tummemmat kun noi sun.

Mä en vaan luota noihin rfsun testeihin kun saanut turhia haamuja/viivanpaikkoja.Tuossa vaan aavistus punertavuutta.Sattui kuitenkin kaapissa olemaan vielä pari käyttämättä. Ehkä maltan keskiviikon kauppareissua odottaa ja ostas toista merkkiä.

Mä en vaan luota noihin rfsun testeihin kun saanut turhia haamuja/viivanpaikkoja.Tuossa vaan aavistus punertavuutta.Sattui kuitenkin kaapissa olemaan vielä pari käyttämättä. Ehkä maltan keskiviikon kauppareissua odottaa ja ostas toista merkkiä.
Rfsun herkkyys tais olla 50, joten osta pregcheck jonka herkkyys on 25 niin voi näkyä paljon selvemmin :)

Uusi palstalla kyselee. Onko tässä tyylipuhdas nega?? Oon ihan tosi erakko luonteinen ja aika jännittävää kirjottaa ekaa kertaa mihinkään tämmöisiin. En osaa edes kunnolla käyttää tätä mutta josko onnistuisin liittymään teidän joukkoon.:rolleyes::rolleyes::confused::cool::cool:
7fe32237534f09bc0fa262ecfb4d1320

Uusi palstalla kyselee. Onko tässä tyylipuhdas nega?? Oon ihan tosi erakko luonteinen ja aika jännittävää kirjottaa ekaa kertaa mihinkään tämmöisiin. En osaa edes kunnolla käyttää tätä mutta josko onnistuisin liittymään teidän joukkoon.:rolleyes::rolleyes::confused::cool::cool:
Mä nään jonkun toooosi haalean haamulaisen! Testaa parin päivän päästä uudelleen, jos oot raskaana niin pitäis olla siihen mennessä tummunu :)

Oon tehny niiiin paljon testejä tässä parin viikon aikana. Kp on jotain 32. Kierrosta ei mitään hajua. Pillerit lopetettu 21.6. Oviksesta ei hajua. Menkat ollu viimeksi joskus 3kk. Mut nyt on vaan nää kaikenmaailman alavatsakivut, rinnat kipeät(laski muutaman tipan jotain tahmeaakin), metallinmaku aamukahvia juodessa, finnit(voi johtua pillereiden lopetuksesta), ihan älytön vv määrä, himo syödä oliiveja ja lihaa. Makeakaan ei maistu vaikka oon kamala kakkuhiiri. Ainiin lämmöt pysyny tasasesti 36.9-38.4. Vaikka normaali lämpö on aika tarkka 36.3. Kävin polilla ultrattavanakin viime kuussa. Totesi vaan 7mm paksut limakalvot.

Ei varmaan auta kun jatkaa testailua. Lähtee mulla vaan käsistä tämmöset ja mieskin odottaa ihan innoissaan että pääsisi digitestistä viikkoja ihailemaan. :D:oops::confused:

Kyllä siinä munkin mielestä olis punertavaa :) suosittelen kanssa pregcheckiä!

Mä nään tässä kans haamun :rolleyes:

Tässä en näe mitään :(

Tässä en näe mitään :(
No siis mullahan on hurjaakin hurjemmat viivalasit. Mutta musta tuntuu että en mäkään nää mitään tässä! Oon saanut vaikka mitä viivanpaikkoja ja muuta mutta kuviin ne ei ole jäänyt. Mutta kiva että muutama muu näkee tässä jotain kun itse en. :D Mut mä alankin varmaan sokeutumaan näiden tihrustamisesta. :cool:

Takaisin