Plussa vai ei?

Täytyy kysyä, oletteko huomanneet että Rfsu:n testiliuskoissa näkyisi paikka johon positiivinen viiva pitäisi tulla? Olen erottavani kohtaa, mutta varsinaista vaaleanpunaista viivaa en nähnyt. Tätä erotin erittäin tarkan syynauksen tuloksena. :D

Täytyy kysyä, oletteko huomanneet että Rfsu:n testiliuskoissa näkyisi paikka johon positiivinen viiva pitäisi tulla? Olen erottavani kohtaa, mutta varsinaista vaaleanpunaista viivaa en nähnyt. Tätä erotin erittäin tarkan syynauksen tuloksena. :D

Valitettavasti. Pc mielestäni parempi.

Kyllä. Edellisessä kierrossa sain viikon ajan kaikkiin testeihin viivanpaikan, osin jopa selvästi näkyvän viivan. Ja raskaana en ollut. Meni luotto kyseiseen testiin :(
a98f39b599768dc3494d82384e98bb6a

Sitä vähän epäilinkin. Edellisessä raskaudessa huomasin, että jos on raskaana tuon testin kanssa se tulee lähes välittömästi näkyviin kunnolla eikä vasta 5min päästä. Noh, ei se toisaalta paljon mitään maksa, että ymmärrettävä sinänsä.

Tässä mun NEGA testi raskauskeijulta, siitä kun kyselin aiemmin :sorry:

Liitteet

• IMG_4757.JPG
    IMG_4757.JPG
    717 KB · Katsottu: 538
Rauha, Munkin silmiin näkyy yläreunassa. :)

Tuleeko näihin CB 6 days -testeihin aina viivanpaikka? Siitä on niin pitkä aikakun olen tätä testiä käyttänyt etten yhtään muista. Kuvassa ei taida erottua mutta luonnossa erottuu selkeä viivanpaikka, ja eikös se joskus ennusta että seuraavana päivänä voisi tulla jo haamu?

4bd72a93c6f8c7bdf9a7aecfd1c88eea

Tulee. Minäkin sain vaikka seuraavana päivänä alkoi menkat. En ole hyviä suosituksia noista testeistä lukenut, mutta käytin itse sen pois pyörimästä ja totesin että toiste en osta :grin:p

Tulee. Minäkin sain vaikka seuraavana päivänä alkoi menkat. En ole hyviä suosituksia noista testeistä lukenut, mutta käytin itse sen pois pyörimästä ja totesin että toiste en osta :grin:p

Ok. Teen huomenna toisen merkkisen testin, tai olisin tehnyt joka tapauksessa vaihtelun vuoksi.

Takaisin