Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on mun viimeinen näistä susista. Sitähän vaan kysyisin että onko nää raskauskeijun 20 herkkyydellä olevat puikot ihan samaa shaibaa kun ne liuskatkin??
No nyt näkyy kyllä!
Tää on mun viimeinen näistä susista. Sitähän vaan kysyisin että onko nää raskauskeijun 20 herkkyydellä olevat puikot ihan samaa shaibaa kun ne liuskatkin??
Vähän tässä alkaa jännittämään jo että oisko se.Tässä näkyy ihan selkeesti :)
Vähän tässä alkaa jännittämään jo että oisko se.
Näyttää aika samalle kun mun eka testi :)
Oliko se loppupeleissä siis positiivinen? :)
Tässä sama testi sen jälkeen kun värit tasottuivat paremmin. Mitä mieltä?
Tänään sain tehtyä taas lisää. En nyt laita kuvaakaan koska kävipä niin että aamun precheck antoi samanlaisen haamun kun eilinen testi. First response antoi niin haalean ettei tallennu edes kuvaan. Siitä sitten kimpaantuneena soitin terkkariin ajan verikokeeseen. Sain sen. Puhelun jälkeen vessaan ja paperiin ihan vähän kirkasta verta. Muuta ei ole tullut. Liekö km tai täti tulossa. En siis rynnännyt labraankaan.
Heii eihän pieni määrä kirkasta verta kerro vielä mitään.. Monilla on tullut ennen/jälkeen plussan.
Aiotko huomenna käydä labrassa? Älä menetä vielä toivoasi! :)
Olisiko nyt mahdollisesti juuri se ajankohta kun sulla normaalisti tulisi menkat?