Plussa vai ei?

ef6df4941e92f8152be7a3869fffb2d6
Tää on mun viimeinen näistä susista. Sitähän vaan kysyisin että onko nää raskauskeijun 20 herkkyydellä olevat puikot ihan samaa shaibaa kun ne liuskatkin?? :oops:

ef6df4941e92f8152be7a3869fffb2d6
Tää on mun viimeinen näistä susista. Sitähän vaan kysyisin että onko nää raskauskeijun 20 herkkyydellä olevat puikot ihan samaa shaibaa kun ne liuskatkin?? :oops:

No nyt näkyy kyllä! :happy:

Mä tuun viimeistään pe aamuna kertomaan mitä huomiset tuo tullessaan. Yritän kumminkin malttaa sinne perjantain aamupissaan. Tosin tää viimeinenkin oli alkuillan tuotoksia. :D :happy:

Heipparallaaaaaaa::) mie ilmottaudun tähän ketjuun kanssaolen pitkään seuraillut näitä foorumeja jaja nyt ajankohtaista itse::) täti ei näy mitta tosin otsellä lyhyt kierto 22 pv mutta oviksen tiien hyvin milloin on ja yritystä onkin ollut eli nyt tilanne se että neljä päivää myöhässä ja tänään tuli ihan mitätön viiva ellen sitten itse sitä kuvitellut mutta kovasti toivon että nyt olisi tärpännyt

Tänään sain tehtyä taas lisää. En nyt laita kuvaakaan koska kävipä niin että aamun precheck antoi samanlaisen haamun kun eilinen testi. First response antoi niin haalean ettei tallennu edes kuvaan. Siitä sitten kimpaantuneena soitin terkkariin ajan verikokeeseen. Sain sen. Puhelun jälkeen vessaan ja paperiin ihan vähän kirkasta verta. Muuta ei ole tullut. Liekö km tai täti tulossa. En siis rynnännyt labraankaan. :sad001:sad001:sad001

Tänään sain tehtyä taas lisää. En nyt laita kuvaakaan koska kävipä niin että aamun precheck antoi samanlaisen haamun kun eilinen testi. First response antoi niin haalean ettei tallennu edes kuvaan. Siitä sitten kimpaantuneena soitin terkkariin ajan verikokeeseen. Sain sen. Puhelun jälkeen vessaan ja paperiin ihan vähän kirkasta verta. Muuta ei ole tullut. Liekö km tai täti tulossa. En siis rynnännyt labraankaan. :sad001:sad001:sad001

Heii eihän pieni määrä kirkasta verta kerro vielä mitään.. Monilla on tullut ennen/jälkeen plussan.
Aiotko huomenna käydä labrassa? Älä menetä vielä toivoasi! :)
Olisiko nyt mahdollisesti juuri se ajankohta kun sulla normaalisti tulisi menkat?

Heii eihän pieni määrä kirkasta verta kerro vielä mitään.. Monilla on tullut ennen/jälkeen plussan.
Aiotko huomenna käydä labrassa? Älä menetä vielä toivoasi! :)
Olisiko nyt mahdollisesti juuri se ajankohta kun sulla normaalisti tulisi menkat?

Mä en ole ihan varma. Kp35 ilmeisesti menossa. Jos lasketaan siis viimeisestä pilleristä. Mutta kaikki ovulaation oireet kyllä huomasin ja siitä olisi DPO17 tai 18. Pillereiden aikana menkat tuli yleensä muutaman kuukauden välein niin sitä en nyt pysty laskemaan. Kun ensimmäistä odotin niin plussasin 3viikkoa viimeisen pillerin jälkeen eikä mitään vuotoja tullut. En oikein tiedä lähdenkö huomenna kun meidän lähiterkkari on kiinni kesän ja seuraavaan on matkaa aika paljon. Ja muutenkin jos menisi nyt kesken niin kertoisiko se sitten mitään. Menen jos ei viikonlopun aikana tapahdu mitään. :(

Ymmärrän. Kerta kaikkiaan hankala tilanne, mutta toivotaan nyt ettei vuoto siitä yltyisi ja jos uskaltaudutkin ensi viikosta labraan, olisivat uutiset mieleisiä! :)
Ei ole itselläkään kokemusta vuodoista (paitsi kesken raskautta) mutta oon lukenut monesti että juuri menkkojen aikaan vuodellut, vaikka onkin raskaana. Ja toisilla kuulemma useammat menkatkin. Esimerkiksi mun äidillä oli mua odottaessa kolmetkohan.. Silti kaikki meni hyvin. :)

Tulenpas minäkin tänne ketjuun :) tärppipäivät pitäs nyt olla melko lähettyvillä ja peittoa on heiluteltu ahkerasti :grin pitää parinviikon päästä testailla kuinka kävi :happy:

Mulla kävi niin että veti kipujen takia päivystykseen asti ja sieltä se aivan järkyttävä vuotokin alkoi. Eli kesken mennyt. Arvot oli jotain alle 10. Eli uuteen yritykseen. Kysyisin vaan laskenko nyt tästä vuodosta KP1 ensimmäisestä vuotopäivästä? Vai onko tässä joku eri systeemi. :(

Heips kysäisenpä täältä, kun ei tainnut olla aiheeseen liittyvää ketjua erikseen. Eli te jotka ootte käyttäny pregcheckin raskaustestejä (liuska) ootteko tehny testin kun pissa ollut vasta huoneenlämpöistä (15-30astetta) kun ohjeessa sanottiin niin ja nyt alkoi hämmentämään tämä asia? o_O Enpä tiennyt et pitäis jäähdyttää eka kun kuitenkin pissa on ruumiinlämpöistä. Kiitos jo etukäteen!:grin Täällä yksi kuumeilevaimettäjä miettii tekisikö testiä :).

Muokattu viimeksi:
Takaisin