Plussa vai ei?

Tuleeko näihin CB 6 days -testeihin aina viivanpaikka? Siitä on niin pitkä aikakun olen tätä testiä käyttänyt etten yhtään muista. Kuvassa ei taida erottua mutta luonnossa erottuu selkeä viivanpaikka, ja eikös se joskus ennusta että seuraavana päivänä voisi tulla jo haamu?

4bd72a93c6f8c7bdf9a7aecfd1c88eea

En valitettavasti nää sun kuvassa mitään :/ täsaä mun viivanpaikka. En ollut raskaana.

ImageUploadedByVau Foorumi1531901416.296897.jpg

Kannattaa tyytyä suosiolla niihin missä on punainen väri tai digeihin noiden sinisten sijaan. Niin paljon mielipahaa aiheuttaneet noilla vahvoilla viivanpaikoilla :(

Joo, mutta toisaalta joku sanoi että noissa first responsen testeissäkin olisi ollut hiljattain joku valmistusvirhe, jonka vuoksi ne saattaa näyttää väärää plussaa. Että luota tässä nyt sitten mihinkään:-/

Joo, mutta toisaalta joku sanoi että noissa first responsen testeissäkin olisi ollut hiljattain joku valmistusvirhe, jonka vuoksi ne saattaa näyttää väärää plussaa. Että luota tässä nyt sitten mihinkään:-/
Mulla on kyllä pc ollu aina semmonen luotto. Se on mulle se paras :)

Minä taisin olla se, sain meinaan niihinkin! :D laitoin jopa raskauskeijulle viestiä..

Tuota First responsea ei taideta myydä missään kivijalkaliikkeessä? Entä tuota CB 6 days? Onko ainoa marketissa myytävä herkkä testi se rfsu:n puikko?

Vastaan itse omaan kysymykseeni CB6 näköjään löytyy apteekista. Pitää tyytyä siihen sitten. Jollei käy ihme ja posti tuo minun first response -puikkojani tänään.

Näkeekö muut toisen viivan vai onko mulla vaan liikaa mielikuvitusta :rolleyes: näkyy paljaalle silmälle kauheesti tiristämättä. En oo vaan va r ma onko väriä vai vaan sit viivanpaikka :eek:

Liitteet

• 1532065723837.jpg
    1532065723837.jpg
    40 KB · Katsottu: 450
Näkeekö muut toisen viivan vai onko mulla vaan liikaa mielikuvitusta :rolleyes: näkyy paljaalle silmälle kauheesti tiristämättä. En oo vaan va r ma onko väriä vai vaan sit viivanpaikka :eek:

Sulla onkin samat mietteet kuin mulla :D
Mä nään sun testissä sen paikan, jota taidat tarkoittaa, mutta en ole varma onko siinä väriä vai viivanpaikka.

Mikä DPO sulla on?

Sulla onkin samat mietteet kuin mulla :D
Mä nään sun testissä sen paikan, jota taidat tarkoittaa, mutta en ole varma onko siinä väriä vai viivanpaikka.

Mikä DPO sulla on?

Paljaalla silmällä kattoen vähän punertais, mutta voi olla mun mielikuvituskin. Dpo vasta 9, tai voi heittää päivällä kahellakin, kun oli vähän erikoisempi kierto ja oviskivut kesti yllättävän pitkään :rolleyes:

Voiko olla näin selkeä viivanpaikka?
En tiiä mikä dpo kun en testannut ovista. Mutta kp 25 menossa.

Liitteet

• 1532116404554.jpg
    1532116404554.jpg
    56.6 KB · Katsottu: 453
Onnea AnnaS!

Kide-85 tuohon näyttää ihan samalta kuin AnnaS ensimmäinen testi :D

Mä testasin myös illalla uuden, mut oli nega...

Takaisin