Plussa vai ei?

Uusi palstalla kyselee. Onko tässä tyylipuhdas nega?? Oon ihan tosi erakko luonteinen ja aika jännittävää kirjottaa ekaa kertaa mihinkään tämmöisiin. En osaa edes kunnolla käyttää tätä mutta josko onnistuisin liittymään teidän joukkoon.:rolleyes::rolleyes::confused::cool::cool:
7fe32237534f09bc0fa262ecfb4d1320

Mie nään tässä kans ihan haamujen esiasteen

Noniin muiden näkemistä haamukoista innostuneena laitoin vielä illalla purkkii yhen pc liuskan. Kun oon kuullu että ne ois herkempiä kun tuo aamuinen aptequn 10 testi. Tähänhän ei tullu mitään.:( Ihmettelen vaan miten raskaasti sekin tuli otettua kun itkin ja vähän hermokin meni hetkellisesti tähän touhuun ja raivosin etten testaa enää ikinä ja että kyllä sen 9kk päästä tietää onko vai ei. En normaalisti ole oikein missään asioissa niin herkkä että itkuksi menisi. :confused::D:D
996b2a95b1f5dd6e3be2ab08ec0257dd

Noniin muiden näkemistä haamukoista innostuneena laitoin vielä illalla purkkii yhen pc liuskan. Kun oon kuullu että ne ois herkempiä kun tuo aamuinen aptequn 10 testi. Tähänhän ei tullu mitään.:sad001 Ihmettelen vaan miten raskaasti sekin tuli otettua kun itkin ja vähän hermokin meni hetkellisesti tähän touhuun ja raivosin etten testaa enää ikinä ja että kyllä sen 9kk päästä tietää onko vai ei. En normaalisti ole oikein missään asioissa niin herkkä että itkuksi menisi. :confused:::arghh:D
Tee aamulla uus pc, illalla virtsa voi olla laimeampaa, joten hcgtä on virtsassa aamulla enemmän.

Tee aamulla uus pc, illalla virtsa voi olla laimeampaa, joten hcgtä on virtsassa aamulla enemmän.

Täytyy kai se vielä tehdä. Tässä oli jo useamman tunnin pidätys. Onneksi noita on vielä kaapin perällä. Ne ihmettelee jo täällä syrjäseudun S marketissa kun on pariin viikkoon tyhjentyny testit hyllyistä. Täytynee siirtyä seuraavaan ässään kun nää loppuu. :D Jos aamulla puhdasta negaa niin ehkä hellitän hetkeksi kumminkin..

Noniin muiden näkemistä haamukoista innostuneena laitoin vielä illalla purkkii yhen pc liuskan. Kun oon kuullu että ne ois herkempiä kun tuo aamuinen aptequn 10 testi. Tähänhän ei tullu mitään.:( Ihmettelen vaan miten raskaasti sekin tuli otettua kun itkin ja vähän hermokin meni hetkellisesti tähän touhuun ja raivosin etten testaa enää ikinä ja että kyllä sen 9kk päästä tietää onko vai ei. En normaalisti ole oikein missään asioissa niin herkkä että itkuksi menisi. :confused::D:D

Mulla kävi just noin, et ekassa rfsu:n testissä näkyi jotain ja sit tein pc:n herkän vielä samana iltana, joka nega. Kuin myös seuraavana aamuna pc:lla nega. Eli toi eka oli vaan viivanpaikka, kun tänään alkoi vuoto.

Mut toivottavasti sulla ois parempi tuuri :)

Mulla kävi just noin, et ekassa rfsu:n testissä näkyi jotain ja sit tein pc:n herkän vielä samana iltana, joka nega. Kuin myös seuraavana aamuna pc:lla nega. Eli toi eka oli vaan viivanpaikka, kun tänään alkoi vuoto.

Mut toivottavasti sulla ois parempi tuuri :)

Mä kohta teen uudestaan. Teen vielä samasta onestepin herkän vaikka taitaa olla susia. Toi eilinenhän oli ja 10 testi mutta kun oon vaa kuullu et pc näyttäisi silti aikaisemmin. Rfsun testillä sain ja viivanpaikkoja jokaiseen 7 liuskaan viime viikolla. Niihin en enää kyllä sijoita. Onpa kaikki muutkin merkit melkein kokeiltu ja ainoastaan rfsu on antanut viivanpaikkaa ja clearblue on antanut väärän haamun. Näihin muihin en ole saanut mitään. :bored::arghh:

Muokattu viimeksi:
No tässä sit pc ja 10 onesteppi. Negaa on. Pyh. En osaa enää edes kuvitella näihin mitään. Taitaa olla jo aika luovuttaa tästä kierrosta kun kp33 ja jos oletettu dpo15. :( :( :(
d841c28af8db2ced1ef575f0f33ed612

Uutta yrityskiertoa kehiin vaan.. :)

Niin kai se on. Olisi vaan kiva kun edes alkaisi kuukautiset niin tietäisi vähän missä mennään että onko tässä edes mahdollisuutta mihinkään. Mutta kun ei niitä ole muutamaan kuukauteen ollut. Ei tullut pillereiden lopetuksestakaan kun hyvin pientä tuhrua jota hädin tuskin huomasi. Esikoisesta plussasin pyöreesti 30päivää vikan pillerin jälkeen. :rolleyes:

Viivalaseja? Meillä mies kantaa testiä mulle kokoajan eikä se ainakaan auta tähän. Mutta se että nyt hän näkee liuskassa jossa ei aikasemmin oo ollut ees viivanpaikkoja niin jotain ja mä en. [emoji16][emoji16]
41a1df36ee01e41f541429a7e51c913b

Viivalaseja? Meillä mies kantaa testiä mulle kokoajan eikä se ainakaan auta tähän. Mutta se että nyt hän näkee liuskassa jossa ei aikasemmin oo ollut ees viivanpaikkoja niin jotain ja mä en. [emoji16][emoji16]

Ei näy kyllä mulle mitään, vaikka vahvat viivalasit omaankin :o

Mä olin aluks näkeväni, mutta yhtäkkiä en enää hahmotakkaan :confused: :confused:

Niin eli nyt on sit mies sekoomassa. Se laitto heti tilauksen raskauskeijulle ja nyt on kasa taas tulossa.:oops: Vaikka nimenomaan sanoin että katsotaan uudestaan vaikka parin viikon päästä jos ei tätii näy kun mä vähän niinkuin jo luovutin. :D :confused:

En tiiä pidättekö mua jo ihan idioottina. Tänään tämmönen one stepin herkkä. Ei ollut enää kaapissa muita kun nää ja digit. Huomenna saa first responsea ja precheckejä. :confused::rolleyes: vessassa on tosi huono ja keltainen loisteputki valo ja ekaa kertaa siellä nään missään mitään. :D
1372f6d0a4e05fd5e1b9d9c27e0427bb

Kp35/? Mahdollinen DPO16.

En tiiä pidättekö mua jo ihan idioottina. Tänään tämmönen one stepin herkkä. Ei ollut enää kaapissa muita kun nää ja digit. Huomenna saa first responsea ja precheckejä. :confused::rolleyes: vessassa on tosi huono ja keltainen loisteputki valo ja ekaa kertaa siellä nään missään mitään. :D

Ehkä jotain pientä näkyy mut viivanpaikka?!

7ba764291220c19b2d1aa84a0d65a631
Tässä luonnonvalossa. Viivanpaikkaa mäkin ajattelin. Mutta hassusti se viivanpaikka näkyy joka pöivä selkeämmin. :D :oops::oops:

Tässä näkyy kyllä toinen, mutta en osaa sanoo onko vaan viivanpaikka. Tokassa kuvassa ehkä hahmotin myös jotain, mutta siiitäkään tiedä onko viivanpaikka sit vaan :confused:

Mä siis oon tehny kans noita one stepin "herkkiä", pregcheck näytti jo sitä ennen plussaa ja tänäänkin kun on vissiin 4+0 niin pregissä vahva viiva ja one stepissä aika hailura :rolleyes:

Tässä näkyy kyllä toinen, mutta en osaa sanoo onko vaan viivanpaikka. Tokassa kuvassa ehkä hahmotin myös jotain, mutta siiitäkään tiedä onko viivanpaikka sit vaan :confused:

Mä siis oon tehny kans noita one stepin "herkkiä", pregcheck näytti jo sitä ennen plussaa ja tänäänkin kun on vissiin 4+0 niin pregissä vahva viiva ja one stepissä aika hailura :rolleyes:

Joo se oli jännä kun tää näkyi mulle missä valossa vaan. Kun vähän kuvaa säätelin niin kyllä se sieltä loisti. Mutta tosiaan oon näistä kuullut tota samaa. Huomenna tulee miehen tilaamat uudet testit ja haen noita pc testejä kaupasta kun pääsen sinne. Jos ei huomisissa mitään uutta. Oireet puhuu puolestaan mutta alan nekin kuvittelemaan varmaan jo. Tänään ja eilen tehnyt kamalasti mieli kylmää olutta ja vihaan sitä yleensä. Ja sama mieliteko oli kun esikoista odotin. :rolleyes:

Takaisin