Plussa vai ei?

Tuun tännekin näyttää tätä vielä.. Kp 28 /30 2h pidätyksellä otettu.. Aattelin kuitenkin testata uusiksi.. En oo ikinä digiä käyttäny joten mitä siinä pitäisi lukee jos nyt huomenna testaan? niin viikkoista siis?

Liitteet

• 1530647097767.jpg
    1530647097767.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 353
Tuun tännekin näyttää tätä vielä.. Kp 28 /30 2h pidätyksellä otettu.. Aattelin kuitenkin testata uusiksi.. En oo ikinä digiä käyttäny joten mitä siinä pitäisi lukee jos nyt huomenna testaan? niin viikkoista siis?
Clearbluen digitestin kyljessä on hyvät ohjeet ja tulkintaohjeet viikkoihin. Mulla kp 27/29 näytti digillä 1-2viikkoa.

Eilinen testi oli mikä lie maanantaikappale, tän aamuisessa ei vilaustakaan viivanpaikoista tai mistään :( Kyllä harmittaa, kun pieni toivonripe jo kerkes käydä 1,5 vuoden yrityksen jälkeen.
Ja nyt sitten 3 tuntia myöhemmin taas ihan paljaalla silmällä erottuva harmaa viivanpaikka, arhg! Miksi mä edes testailen, enkä odota vaan zeninä menkkoja, jotka _viimeistään_ perjantaina alkaa... :roll:

Muokattu viimeksi:
Eilinen testi oli mikä lie maanantaikappale, tän aamuisessa ei vilaustakaan viivanpaikoista tai mistään :( Kyllä harmittaa, kun pieni toivonripe jo kerkes käydä 1,5 vuoden yrityksen jälkeen.
Ja nyt sitten 3 tuntia myöhemmin taas ihan paljaalla silmällä erottuva harmaa viivanpaikka, arhg! Miksi mä edes testailen, enkä odota vaan zeninä menkkoja, jotka _viimeistään_ perjantaina alkaa... :roll:

Olen varmaan ainoa, joka näkee tuossa jotain :)) paljaalla silmällä on erotettavissa paremmin, mutta viivanpaikkahan se... miksei niitä sitten tule joka testiin? Nämä 2 on ainoat mitä tällä testillä (tai ylipäätään) olen koskaan saanut.

37e2f938df05792f5592c0306d915053

hannuli77 mulla tuli tässä ja viime kierrossa just tommosia muutamana päivänä mutta eivät lähteneet vahvistumaan. Ja koska niistä on jo pari viikkoa niin mulla eivät tarkoittaneet raskautta. Tosi ärsyttäviä! Joskus aiemminkin on ollu sama..
Toivon, että sulla lähtee vahvistumaan!! :) Mutta siihenkin pitää malttaa taas ärsyttävät pari päivää odottaa..

Ja nyt sitten 3 tuntia myöhemmin taas ihan paljaalla silmällä erottuva harmaa viivanpaikka, arhg! Miksi mä edes testailen, enkä odota vaan zeninä menkkoja, jotka _viimeistään_ perjantaina alkaa...

Kokeilepas ostaa pregcheck-testi :) Nuo rfsu-testit on ainaki itellä ollu semmosia susia ettei oo tosikaan..

Jos viivat ei lähde vahvistumaan niin se ei välttämättä tarkoita että testeissä oli vikaa, vaan että oli kiinnittymisyritys.

Mutta itse ostaisin tuossa tilanteessa sellaisen erittäin herkän testin ja katsoisin mitä näyttää.

J

Mutta itse ostaisin tuossa tilanteessa sellaisen erittäin herkän testin ja katsoisin mitä näyttää.

Ei ne erittäin herkätkään testit välttämättä mitään näytä. Itse sain niihin aikoinaan vain viivanpaikkoja tai tosi tosi hailakoita viivoja vaikka raskaana olinkin ja pitkällä :D Pc taas näytti ihan kunnon leffaviivat jo siinä vaiheessa..

No, mä jotenkin haluan hetken haaveilla edes pienestä mahdollisuudesta.. tämä on mun viimeinen yrityskierto todennäköisesti ikinä. Herkkä tai luotettava testi vesittäisi mun epätoivoiset toiveet :))

Ja kannattaa myös muistaa että hcg nousee jokaisella erilailla :) siihen "raskaana 3+" muistaakseni tarvittiin +2000 hcg.

Ja tässä raskaudessa mähän sain selvän plussan jo 3+4 (13-14 päivää yhdynnästä), ja rv 4+3 hcg oli 1444, 4+5 2748 ja 5+0 5330.
Viikothan varmistui vielä ultrassa.
Muoks. Mun kierrot on 32-33 päivää pitkiä ja luteaalivaihe n.14 päivää. Plussa tuli siis kp31 ja ovis oli kp18-20, seksiä vain kerran ja se oli kp18:)

Muokattu viimeksi:
Ja kannattaa myös muistaa että hcg nousee jokaisella erilailla :) siihen "raskaana 3+" muistaakseni tarvittiin +2000 hcg.

Ja tässä raskaudessa mähän sain selvän plussan jo 3+4 (13-14 päivää yhdynnästä), ja rv 4+3 hcg oli 1444, 4+5 2748 ja 5+0 5330.
Viikothan varmistui vielä ultrassa.
Muoks. Mun kierrot on 32-33 päivää pitkiä ja luteaalivaihe n.14 päivää. Plussa tuli siis kp31 ja ovis oli kp18-20, seksiä vain kerran ja se oli kp18:)

Mä sain selvän plussan 3+6 dpo 13 :)
Meillä oli kahdesti :D , 7.6. Ja 8.6. Ja ovis sattui tuohon :D

Yllätysyllätys, taas viivanpaikka :roll: Dpo13, että pitäisi kyllä jo pikkuhiljaa muutakin tulla, jos olisi tullakseen. Tänään haen PC:tä. En noita RFSU:n testejä ole muutenkaan pitänyt minään, mutta himotestaajaa houkuttelee tuo 8kpl määrä..

Yllätysyllätys, taas viivanpaikka :roll: Dpo13, että pitäisi kyllä jo pikkuhiljaa muutakin tulla, jos olisi tullakseen. Tänään haen PC:tä. En noita RFSU:n testejä ole muutenkaan pitänyt minään, mutta himotestaajaa houkuttelee tuo 8kpl määrä..

Kuvaa ?
Mä en tossa edellisessä nähnyt sitä viivanpaikkaakaan.. mutta mulla saattaa olla niin hyvä puhelin että se korjaa näytön värit liian hyvin itsekseen :D

Kuvaa ?
Mä en tossa edellisessä nähnyt sitä viivanpaikkaakaan.. mutta mulla saattaa olla niin hyvä puhelin että se korjaa näytön värit liian hyvin itsekseen :D

Ei sitä saa kuvassa näkymään, vaikka kääntelis miten :)) Paljaalla silmällä näen kyllä heti ja kääntelemättä, mutta ihan mahdoton sanoa onko siinä väriä, todennäköisesti ei.
98cfa2570262e2b62ef871383f51e065

Ei sitä saa kuvassa näkymään, vaikka kääntelis miten :)) Paljaalla silmällä näen kyllä heti ja kääntelemättä, mutta ihan mahdoton sanoa onko siinä väriä, todennäköisesti ei.
98cfa2570262e2b62ef871383f51e065
Mä kyllä nään tossa jonkun varjon, mutta sanoisin tota valitettavasti viivanpaikaksi.

Takaisin