Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Clearbluen digitestin kyljessä on hyvät ohjeet ja tulkintaohjeet viikkoihin. Mulla kp 27/29 näytti digillä 1-2viikkoa.Tuun tännekin näyttää tätä vielä.. Kp 28 /30 2h pidätyksellä otettu.. Aattelin kuitenkin testata uusiksi.. En oo ikinä digiä käyttäny joten mitä siinä pitäisi lukee jos nyt huomenna testaan? niin viikkoista siis?
Oliko sulla ovulaatiosta mitään tietoa? :)
Eilinen testi oli mikä lie maanantaikappale, tän aamuisessa ei vilaustakaan viivanpaikoista tai mistään Kyllä harmittaa, kun pieni toivonripe jo kerkes käydä 1,5 vuoden yrityksen jälkeen.Ja nyt sitten 3 tuntia myöhemmin taas ihan paljaalla silmällä erottuva harmaa viivanpaikka, arhg! Miksi mä edes testailen, enkä odota vaan zeninä menkkoja, jotka _viimeistään_ perjantaina alkaa... :roll:
Ja nyt sitten 3 tuntia myöhemmin taas ihan paljaalla silmällä erottuva harmaa viivanpaikka, arhg! Miksi mä edes testailen, enkä odota vaan zeninä menkkoja, jotka _viimeistään_ perjantaina alkaa... :roll:Eilinen testi oli mikä lie maanantaikappale, tän aamuisessa ei vilaustakaan viivanpaikoista tai mistään Kyllä harmittaa, kun pieni toivonripe jo kerkes käydä 1,5 vuoden yrityksen jälkeen.
Ja nyt sitten 3 tuntia myöhemmin taas ihan paljaalla silmällä erottuva harmaa viivanpaikka, arhg! Miksi mä edes testailen, enkä odota vaan zeninä menkkoja, jotka _viimeistään_ perjantaina alkaa...
J
Mutta itse ostaisin tuossa tilanteessa sellaisen erittäin herkän testin ja katsoisin mitä näyttää.
Ja kannattaa myös muistaa että hcg nousee jokaisella erilailla :) siihen "raskaana 3+" muistaakseni tarvittiin +2000 hcg.
Ja tässä raskaudessa mähän sain selvän plussan jo 3+4 (13-14 päivää yhdynnästä), ja rv 4+3 hcg oli 1444, 4+5 2748 ja 5+0 5330.
Viikothan varmistui vielä ultrassa.
Muoks. Mun kierrot on 32-33 päivää pitkiä ja luteaalivaihe n.14 päivää. Plussa tuli siis kp31 ja ovis oli kp18-20, seksiä vain kerran ja se oli kp18:)
Yllätysyllätys, taas viivanpaikka :roll: Dpo13, että pitäisi kyllä jo pikkuhiljaa muutakin tulla, jos olisi tullakseen. Tänään haen PC:tä. En noita RFSU:n testejä ole muutenkaan pitänyt minään, mutta himotestaajaa houkuttelee tuo 8kpl määrä..
Kuvaa ?
Mä en tossa edellisessä nähnyt sitä viivanpaikkaakaan.. mutta mulla saattaa olla niin hyvä puhelin että se korjaa näytön värit liian hyvin itsekseen :D
Mä kyllä nään tossa jonkun varjon, mutta sanoisin tota valitettavasti viivanpaikaksi.Ei sitä saa kuvassa näkymään, vaikka kääntelis miten :)) Paljaalla silmällä näen kyllä heti ja kääntelemättä, mutta ihan mahdoton sanoa onko siinä väriä, todennäköisesti ei.