Plussa vai ei?

Mulla kans sama, etten saanu koskaan digiin sitä 3+ tulosta, mutta kaikki hyvin silti ja nyt menossa 16+0 :) Pääasia että on noussut edes siihen 2-3 viikkoa -tasolle, siitä viimesen tason puuttumisesta ei kannata stressata liikaa..

Mäkin tein varmaa viis digiä eka 1-2 seuraavat 2-3 ja vasta vika lähempänä 6+ viikkoja(oisko 5+5 tai 5+6) oli vasta 3+ ja 1,5 vee muru täällä hengaa. On hirveen henkilökohtasta miten nopeeta nousee eikö sulla viivat oo vahvistunu hienosti? Ootko murhannu digiä? Mulla 2-3 vika testi näytti jo ihan mitä 3+ pitäis näyttää.

Mäkin tein varmaa viis digiä eka 1-2 seuraavat 2-3 ja vasta vika lähempänä 6+ viikkoja(oisko 5+5 tai 5+6) oli vasta 3+ ja 1,5 vee muru täällä hengaa. On hirveen henkilökohtasta miten nopeeta nousee eikö sulla viivat oo vahvistunu hienosti? Ootko murhannu digiä? Mulla 2-3 vika testi näytti jo ihan mitä 3+ pitäis näyttää.

Niinhän se on :)
Joo murhasin sen edellisen! Pitää suolistaa toi aamuinenkin xD
Mäpäs katson kohta!

Täällä tuli suihkussa ollessa vähän jotain vaaleanrusehtavaa valkovuotoa.. onkohan vaan kuivat limakalvot kun tässä oli just hiivakin ja alakerta on tosi arka ja haavaumilla.. vai pitäskö taas huolestua? Vuosi sitten samaan aikaan oli km :/ pelottaa.

Unicorn hienosti viivat vahvistuu!! Mulla heti varmaan kiinnittymisen jälkeen alkoi tajuton hiiva ja emättimen kuivuus joka oli 1,5 kk pahana :( ja alkuraskaudessa voi olla verenvuotoja vaikka kaikki sujuisi mallikkaasti muuten, älä huolestu vielä ainakaan!

Unicorn hienosti viivat vahvistuu!! Mulla heti varmaan kiinnittymisen jälkeen alkoi tajuton hiiva ja emättimen kuivuus joka oli 1,5 kk pahana :( ja alkuraskaudessa voi olla verenvuotoja vaikka kaikki sujuisi mallikkaasti muuten, älä huolestu vielä ainakaan!

Joo mulla tuli tää hiiva ihan heti sillonkin kun ootin esikoista.. ja jokaisessa kemiallisessa/km-kierrossa.. mikähän siinä on ? :D

ImageUploadedByVau Foorumi1530300289.628447.jpg

Purin sen. Oli siinä ainakin vahvemmat viivat. Jospa sunnuntaina sit olis jo 3+ , joohan <3

Unicorn mä en vielä ruskeesta vuodosta huolestuisi. Toki tiedän, että se huolettaa siitä huolimatta. Tää alkuraskaus on aina yhtä huolta vaan!
Minä huolestuisin sitten jos se ruskee vuoto muuttuu kirkkaaksi vereksi.
Tää nyt ei varsinaisesti liity "alkuraskauteen" mutta sinne rajoille kyllä. Minulla siis kaksi onnistunutta raskautta ja molemmissa olen verta vuotanut rv 14-16 välillä. Joka kerran olen käynyt tarkistuttamassa ja lääkäri on paikallistanut veren tulevaksi limakalvoilta eli ei edes kohdusta. Noi säikäytti pahemman kerran, sillä ajattelin silloin että "nytkö tää sitten menee kesken kun päästiin maagisen keskenmeno rajan yli"..
Mä uskon, että sulla siellä pieni on :)

Kysymys kaikille teille jotka ootte saanu aamun tokasta pissasta selvemmän viivan raskaustestiin kuin ekasta: onko se eka virtsa ollut kunnolla konsentroitunutta eli tumman keltaista ja haisevaa?

Unicorn. Mulla oli todella sitkeä hiiva nyt alussa,enkä ensin uskaltanut syödä suun kautta vaikka oli reseptillä,mutta meni niin pahaksi että kirjoitti kahta vahvemman kuurin suun kautta.Mulla tuli kans tuhrua varmaan viikon päivät.

Mrs.Smith: keräsin sen toinen virtsan noin tunnin päästä niin ilmeisesti juomiseni ei ehtinyt vielä laimentamaan,niin oli suht tumman keltaista.

ImageUploadedByVau Foorumi1530347312.011675.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1530347340.635361.jpg

Naiset nyt tarviin teidän silmiä! Mä nään tossa plussan, mutta näänkö ihan omiani? Purin atomeiksi ton testin, jotta näkisin tarkemmin :D

View attachment 70475

Purin sen. Oli siinä ainakin vahvemmat viivat. Jospa sunnuntaina sit olis jo 3+ , joohan :Heartred
Täytyy kommentoida tähän, että tein huvikseni yhden testin viimeisen kolmanneksen alussa ja ei siihenkään tullu tasavahvat viivat. Testiviiva oli hieman hennompi kuin kontrolliviiva. Eli ei se testiviiva edes vahvistu välttämättä tummemmaksi. ;)

Kysymys kaikille teille jotka ootte saanu aamun tokasta pissasta selvemmän viivan raskaustestiin kuin ekasta: onko se eka virtsa ollut kunnolla konsentroitunutta eli tumman keltaista ja haisevaa?

Eka pissa ollut joo tymäkkää, en sen jälkeen myöskään yleensä juonut kuin lasin vettä, tunti kaks niin pissalle taas ja yhtä tymäkkää pissaa taas ja silti vahvempi plussa tuli r testeihin, kokeilin montaa eri merkkiäkin :)

Eka pissa ollut joo tymäkkää, en sen jälkeen myöskään yleensä juonut kuin lasin vettä, tunti kaks niin pissalle taas ja yhtä tymäkkää pissaa taas ja silti vahvempi plussa tuli r testeihin, kokeilin montaa eri merkkiäkin :)

Mielenkiintoista!! Mistähän tuo johtuu! Kun kaikki ohjeet sanovat että aamun eka pissa..

View attachment 70481
View attachment 70482

Naiset nyt tarviin teidän silmiä! Mä nään tossa plussan, mutta näänkö ihan omiani? Purin atomeiksi ton testin, jotta näkisin tarkemmin :D

Näkyy haamu mutta mullakin oli valitettavasti tuolla testillä ihan järkyttävä haamu vaikka en ollut raskaana. Edes kemiallisesti koska en tod näk ovuloinut. Sorry :(

Mutta toisaalta juuri tuolta näyttää heikko plussa!! Pidän sulle peukkuja! Tässä vielä mun testi
ImageUploadedByVau Foorumi1530355268.599008.jpg

Minä oon saanut samanlaisen haamun myös CB, joten en luottaisi yhtään ko. testiin.
Ja sain juuri muutama päivä sitten viimeksi. Pitikin olla tyhmä ja ostaa mutta meiän lähikaupassa oli muut loppu :banghead:

Mulla oli kuopuksesta niin että sain vahvempia viivoja päivällä, kuin aamun ekasta pisusta (joka kuitenkin seisonut yön yli?) T. Himotestaaja :grin
Selitystä asialle en tiedä mutta niin se vain meni!

Takaisin