Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin tein varmaa viis digiä eka 1-2 seuraavat 2-3 ja vasta vika lähempänä 6+ viikkoja(oisko 5+5 tai 5+6) oli vasta 3+ ja 1,5 vee muru täällä hengaa. On hirveen henkilökohtasta miten nopeeta nousee eikö sulla viivat oo vahvistunu hienosti? Ootko murhannu digiä? Mulla 2-3 vika testi näytti jo ihan mitä 3+ pitäis näyttää.
Unicorn hienosti viivat vahvistuu!! Mulla heti varmaan kiinnittymisen jälkeen alkoi tajuton hiiva ja emättimen kuivuus joka oli 1,5 kk pahana ja alkuraskaudessa voi olla verenvuotoja vaikka kaikki sujuisi mallikkaasti muuten, älä huolestu vielä ainakaan!
Täytyy kommentoida tähän, että tein huvikseni yhden testin viimeisen kolmanneksen alussa ja ei siihenkään tullu tasavahvat viivat. Testiviiva oli hieman hennompi kuin kontrolliviiva. Eli ei se testiviiva edes vahvistu välttämättä tummemmaksi.View attachment 70475
Purin sen. Oli siinä ainakin vahvemmat viivat. Jospa sunnuntaina sit olis jo 3+ , joohan
Kysymys kaikille teille jotka ootte saanu aamun tokasta pissasta selvemmän viivan raskaustestiin kuin ekasta: onko se eka virtsa ollut kunnolla konsentroitunutta eli tumman keltaista ja haisevaa?
Eka pissa ollut joo tymäkkää, en sen jälkeen myöskään yleensä juonut kuin lasin vettä, tunti kaks niin pissalle taas ja yhtä tymäkkää pissaa taas ja silti vahvempi plussa tuli r testeihin, kokeilin montaa eri merkkiäkin :)
View attachment 70481
View attachment 70482
Naiset nyt tarviin teidän silmiä! Mä nään tossa plussan, mutta näänkö ihan omiani? Purin atomeiksi ton testin, jotta näkisin tarkemmin :D
Näkyy haamu mutta mullakin oli valitettavasti tuolla testillä ihan järkyttävä haamu vaikka en ollut raskaana. Edes kemiallisesti koska en tod näk ovuloinut. Sorry
Mutta toisaalta juuri tuolta näyttää heikko plussa!! Pidän sulle peukkuja! Tässä vielä mun testi View attachment 70487
Mielenkiintoista!! Mistähän tuo johtuu! Kun kaikki ohjeet sanovat että aamun eka pissa..