Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mää kaivelen täällä vuosien takaisia kirjoituksia, kun muistelen, että mulla ei ne digitestin viikot nousseet "oppikirjan mukaan". Toooosi haalea haamu tuli ensin tikkuun kp29. Digiin tuli 1-2 kp30, toinen 1-2 tuli kp32, ja 2-3 tuli kp34. 3+ tuli myös, mut nyt en millään löytänyt, et milloin....:arghh: Pakko löytää nyt se tieto, että pääsee nukkumaan Mut siis hitaasti vahvistui viivat, mutta kaikki meni hyvin!
Muoks. Nyt löysin yhden valokuvan, minkä pvm mukaan se 3+ ois tullut niinkun kp42. En muista teinkö tuossa välillä enempää testejä, oon vissiin poistanut ne kuvat, jos sellaisia on ollut.
Kuulostaa ihan ”mukavilta” sun oireet, eiköhän se pieni ole tiukasti kyydissä. Mäkin epäilen vähän väliä että onko tässä mitään tapahtumassa kun oireita kuitenkin melko vähän. Tein vaan yhden liuskatestin ja seuraavana aamuna digin 1-2viikkoa. En uskalla tehdä enempää, viimeksikin jätin noihin kahteen testiin kun pelotti ettei viikot nousiskaan. Onneks teillä varhaisultra tulossa niin saat rauhan mielelle. Me odotellaan normi ultraan pääsyä, tuntuu että siihen on ikuisuus!!Ei tullut vieläkään digiin 3+
11.7. vasta ar-ultra .. mitenkähän tässä osaa nyt taas olla.
Saunassa sattuu ohtaan ihan tajuttomasti ja huono olo nostaa päätään, rinnat on hirmu arat ja alavatsalla on repäisykipuja istumasta noustessa..
Mutta silti tuntuu kun ei raskaana oliskaan :S
Unicorn mä tiedän millon itselläni oli ovulaatio (ultrassa viikot vastas omia laskelmia). Ja tänään rv 7+0 ja tän aamun digiin tuli 2-3. Huomenna on taas ultra, koska ensimmäinen neuvola. En usko siis koskaan saavani sitä 3+ siihen digiin. Ja siis masussa on varmasti kaikki hyvin, koska fiilis vain kertoo niin. Nipistelee ja pahaaoloo on ihan riittämiin.
Joo Debin kanssa samaa mieltä. Plussa on plussa. Sitten jos ei pysty olemaan analysoimatta ja murehtimatta, miten tilanne kehittyy, voi mennä veritestiin :)
Turkasen kalliitahan nuo yksityislabroissa on, mutta jos mielen rauhan sillä saa.
Tsemppiä kaikille ja plussia ketjuun!!