Plussa vai ei?

Mä oon saanut kahdessa raskaudessa iltapissasta aina vahvimmat viivat. Toki edellyttänyt ettei oo juonut montaa saavillista vettä päivässä.

Aamupissasta aina ollut haaleampi.
Vaikka pissa ollut tosi tummaa!

Ehkä sitä hcg:tä sitten kuitenkin erittyy enemmän päivällä kun on valveilla ja liikkuu... jotain sellaista siinä on väkisin takana

No tulihan se sieltä :cool:kp18.
d02e20c871389ffdc3f7442a2a6d4893

Ei tullut vieläkään digiin 3+ :(
11.7. vasta ar-ultra .. mitenkähän tässä osaa nyt taas olla.

Saunassa sattuu ohtaan ihan tajuttomasti ja huono olo nostaa päätään, rinnat on hirmu arat ja alavatsalla on repäisykipuja istumasta noustessa..

Mutta silti tuntuu kun ei raskaana oliskaan :S

Mää kaivelen täällä vuosien takaisia kirjoituksia, kun muistelen, että mulla ei ne digitestin viikot nousseet "oppikirjan mukaan". Toooosi haalea haamu tuli ensin tikkuun kp29. Digiin tuli 1-2 kp30, toinen 1-2 tuli kp32, ja 2-3 tuli kp34. 3+ tuli myös, mut nyt en millään löytänyt, et milloin....:arghh: Pakko löytää nyt se tieto, että pääsee nukkumaan :hilarious: Mut siis hitaasti vahvistui viivat, mutta kaikki meni hyvin!

Muoks. Nyt löysin yhden valokuvan, minkä pvm mukaan se 3+ ois tullut niinkun kp42. En muista teinkö tuossa välillä enempää testejä, oon vissiin poistanut ne kuvat, jos sellaisia on ollut.

Muokattu viimeksi:
Mää kaivelen täällä vuosien takaisia kirjoituksia, kun muistelen, että mulla ei ne digitestin viikot nousseet "oppikirjan mukaan". Toooosi haalea haamu tuli ensin tikkuun kp29. Digiin tuli 1-2 kp30, toinen 1-2 tuli kp32, ja 2-3 tuli kp34. 3+ tuli myös, mut nyt en millään löytänyt, et milloin....:arghh: Pakko löytää nyt se tieto, että pääsee nukkumaan :hilarious: Mut siis hitaasti vahvistui viivat, mutta kaikki meni hyvin!

Muoks. Nyt löysin yhden valokuvan, minkä pvm mukaan se 3+ ois tullut niinkun kp42. En muista teinkö tuossa välillä enempää testejä, oon vissiin poistanut ne kuvat, jos sellaisia on ollut.

Oliko sulla ovulaatiosta mitään tietoa? :)

Ei tullut vieläkään digiin 3+ :sad001
11.7. vasta ar-ultra .. mitenkähän tässä osaa nyt taas olla.

Saunassa sattuu ohtaan ihan tajuttomasti ja huono olo nostaa päätään, rinnat on hirmu arat ja alavatsalla on repäisykipuja istumasta noustessa..

Mutta silti tuntuu kun ei raskaana oliskaan :S
Kuulostaa ihan ”mukavilta” sun oireet, eiköhän se pieni ole tiukasti kyydissä. Mäkin epäilen vähän väliä että onko tässä mitään tapahtumassa kun oireita kuitenkin melko vähän. Tein vaan yhden liuskatestin ja seuraavana aamuna digin 1-2viikkoa. En uskalla tehdä enempää, viimeksikin jätin noihin kahteen testiin kun pelotti ettei viikot nousiskaan. Onneks teillä varhaisultra tulossa niin saat rauhan mielelle. Me odotellaan normi ultraan pääsyä, tuntuu että siihen on ikuisuus!!

Unicorn mä tiedän millon itselläni oli ovulaatio (ultrassa viikot vastas omia laskelmia). Ja tänään rv 7+0 ja tän aamun digiin tuli 2-3. Huomenna on taas ultra, koska ensimmäinen neuvola. En usko siis koskaan saavani sitä 3+ siihen digiin. Ja siis masussa on varmasti kaikki hyvin, koska fiilis vain kertoo niin. Nipistelee ja pahaaoloo on ihan riittämiin.

Unicorn mä tiedän millon itselläni oli ovulaatio (ultrassa viikot vastas omia laskelmia). Ja tänään rv 7+0 ja tän aamun digiin tuli 2-3. Huomenna on taas ultra, koska ensimmäinen neuvola. En usko siis koskaan saavani sitä 3+ siihen digiin. Ja siis masussa on varmasti kaikki hyvin, koska fiilis vain kertoo niin. Nipistelee ja pahaaoloo on ihan riittämiin.

Ihanaa <3

Koittakaa ajatella asia niin, että digitesti ei oo mitenkään kauheen tarkka kuitenkaan. Se otetaan virtsasta, johon ei välttämättä sit erity niin paljoo sitä hcg:tä vaikka kehossa sen määrä kasvais kokoajan. Mä luotin ite enemmän siihen, että raskaustestissä oli viiva ja digikin sanoi raskaana (tein yhden), joten raskaana sitä oltiin kun mitään vuotoja tms ei tullu. Vaistokin sanoi et kaikki oli niinkun pitää :) olin kyllä jotenki superkärsivällinen, eka ultra oli nt-ultra viikolla 12+ :hilarious:

Joo Debin kanssa samaa mieltä. Plussa on plussa. Sitten jos ei pysty olemaan analysoimatta ja murehtimatta, miten tilanne kehittyy, voi mennä veritestiin :)
Turkasen kalliitahan nuo yksityislabroissa on, mutta jos mielen rauhan sillä saa.
Tsemppiä kaikille ja plussia ketjuun!!

Joo Debin kanssa samaa mieltä. Plussa on plussa. Sitten jos ei pysty olemaan analysoimatta ja murehtimatta, miten tilanne kehittyy, voi mennä veritestiin :)
Turkasen kalliitahan nuo yksityislabroissa on, mutta jos mielen rauhan sillä saa.
Tsemppiä kaikille ja plussia ketjuun!!

Samaa mieltä! Ellei jotain tule ulos, raskaana ollaan. Ja mulla kävi molemmissa raskauksissa niin et aluks oli tosi raflaavat oireet mut sit tyyliin viikolla 9 ne hävis KOKONAAN! Kyl ne sit palas muutaman viikon kuluttua :)

01897dfda61f48dd060ce8b14ac0dcaf

Dpo11 ja kahden tunnin päiväpissasta tehty Rfsu... Tietyssä valossa käännellen erottuu hyvin häilyväinen väritön viivanpaikka, mitä nämä testit ilmeisesti antaa helposti. Ei tää kyllä oo täysjärkistä puuhaa käännellä ja väännellä taskulampun valossa ja muokata kuvia KUVITELLA jotain näkevänsä, vaikka testi on se ihan sama nega kuin tuhat kertaa aiemminkin :))

Unicorn, Mullakaan ei digi noussut niin kuin ois kuulunut. Kuten esikoisesta. Vaan vahvasti silti raskaana oltiin. ;) Ajattelin että eikö se anna ollenkaan +3, niin ja tiesin ovulaation ja ajankohdan, joka ultrassakin varmistui.

Mä taas nään muokkaamattomassa tosi haalean viivan, toivottavasti vahvistuu!

Mä nään molemmissa jotain. Tosin mulla on kyllä tollasia suunnilleen joka toinen kierto ja silti on aina menkat alkaneet. Mä en oo koskaan käyttänyt RFSU:n liuskoja, joten en tiedä, antaako ne ihan huuhaa viivanpaikkoja kuten clear bluet ja one stepit, mutta mun kokemuksella ne RFSU:n puikot on luotettavia.

Takaisin