Plussa vai ei?

Ei sitä saa kuvassa näkymään, vaikka kääntelis miten :)) Paljaalla silmällä näen kyllä heti ja kääntelemättä, mutta ihan mahdoton sanoa onko siinä väriä, todennäköisesti ei.
98cfa2570262e2b62ef871383f51e065

No tossa nään jonkun varjon kyllä, todennäköisesti siitä viivanpaikasta. Itsellä tuli tämmösiä jokaiseen rfsun liuskaan. Mä suosittelen mielummin niitä pc halpoja marketin liuskoja! Niissä näkyi mulla dpo13 jo tosi vahva viiva! :)

Niin, olen nyt kaupassa ja pc:t lähtee kyllä ostoskoriin, ehkä myös joku early-testi.... muttamutta. Kun ei ole puolentoista vuoden aikana saanut ikinä edes viivanpaikkaa, niin en tiedä kumpi on pahempi: vetää nyt matto jalkojen alta negan muodossa vai haaveilla vielä hetki vuotoon asti että jos vaikka kuitenkin se varjo voisi olla haamujen esiaste... No, todennäköisesti en pysty olemaan testaamatta, jos siihen on mahdollisuus.

Niin, olen nyt kaupassa ja pc:t lähtee kyllä ostoskoriin, ehkä myös joku early-testi.... muttamutta. Kun ei ole puolentoista vuoden aikana saanut ikinä edes viivanpaikkaa, niin en tiedä kumpi on pahempi: vetää nyt matto jalkojen alta negan muodossa vai haaveilla vielä hetki vuotoon asti että jos vaikka kuitenkin se varjo voisi olla haamujen esiaste... No, todennäköisesti en pysty olemaan testaamatta, jos siihen on mahdollisuus.

Testaa toki :) aina se on mahdollista! itse 2v yrityksen ja ainakin 26 kierron ja sitä kautta 26. pettymyksen jälkeen yritän vaan aina olla realisti ja varoitella, että ihan kaikista pienistä tummista harmaista ja valkeista viivanpaikoista ei kannata innostua, koska se riski on olemassa, että sieltä pilvistä tullaan alas kovaa ja korkeelta :( Ja jos kaikki puoltaisi sitä että ”raskaana olet! Viiva näkyy!!!” Niin se vuodon alkamin sattuu aivan hitosti. Puhun siis kokemuksesta :) toki, tuo sunkin viiva voi olla haamun esiaste! Itse en oo tolla testillä todistettavasti raskautta testannut.. mutta viivanpaikkoja on viimesien kk aikana tullut jokaiseen. Eli ihan mahdollista, että sun viiva vois olla myös alkava plussa.. :) mutta silti kannattaa aina pitää myös mielessä se viivanpaikan mahdollisuus <3

Mä muistan kun 2v sitten yrityksen alussa jopa muokkailin kuvia negatiiveiksi x) , että josko siellä joku viiva näkyisi.. ostin kymmentä eri merkkiä raskaustestejä ja tein varmaan kymmenen päivässä.. josko nyt näkyisi kun ei kaks tuntia sitten näkynyt x) halusin niin paljon olla raskaana :D

Usein viivoja näkykin, mutta viivanpaikkahan se siellä harmaana näkyi. Punainen viiva näkyisi negatiivissa selvästi vihertävänä :)

Tsemppiä ja sympatiaa kaikille <3

Meillä kävi niin esikoisen kans, et yritettiin kolmisen vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän, ja silloin kun ei ollut mitään paineita, oli sellainen kuukausi, et ei tarvii edes tärpätä, niin kappas plussa ihan yllätti.

Meilläkin tärppäs joka neljännen päivän taktiikalla, joka toiseen tähdättiin mutta riitti näköjään vähempikin. Niin tuuri peliä nää hommat! Paljon tsemppiä kaikille ja pikaisia plussia tasapuolisesti!

Pahoittelut kun tulen itsekkäästi vain kysymään mielipiteitä omaan asiaani..

Tulkitsisitteko nämä vaan viivanpaikoiksi vai haamujen haamuiksi? :(
c0e3e94a3f4d384c2a8c8d1a3b4028c3

Pahoittelut kun tulen itsekkäästi vain kysymään mielipiteitä omaan asiaani..

Tulkitsisitteko nämä vaan viivanpaikoiksi vai haamujen haamuiksi? :(
c0e3e94a3f4d384c2a8c8d1a3b4028c3

Voi oikeastaan olla kumpi vaan.
Punertavalta näyttää, mutta nuo testit ei aivan satavarmoja oo, voi näyttää ilman raskauttakin!

Toivotaan että olis kuitenkin haamu siellä ja alkaisi vahvistua. Parin päivän sisällä selvinnee :) uutta testia vaikka ylihuomenna!

Onhan tää säälittävää... Hannuli dpo16 tai kp29/27-28 ja miljoonas viivanpaikka tähän kiertoon. Nyt kyllä jo menis viivasta paljain silmin, jos en olis saanut noita jo keskiviikosta lähtien ja tuntien testin huonon maineen :roll:
ea3c3bb6c115a93448ffa733df4b4931
b8ec1c9e917bda73d40bff0c5571b15b
Ei tässä voi kuin odotella ratkaisua puoleen tai toiseen.

Apua.
Tehtiin eilen illalla liuskatesti (25iu) ja saatiin tulokseksi selvästi silmällä erottuva viiva testiajan puitteissa, melko nopeasti. Luonnossa selkeämpi kuin tuossa kuvassa.

Tänään tein sitten aamupissasta uuden ja aika selvä nega. Itse en ainakaan siinä mitään silmillä havaittavaa viivaa nähnyt.

Kellään muulla käynyt näin että ensin plussa ja heti seuraavana päivänä nega? Ja kumpi loppujen lopuksi ollut?

Liitteet

• 166D2753-D2A2-4F4E-974E-1E4224D933AC.jpeg
    166D2753-D2A2-4F4E-974E-1E4224D933AC.jpeg
    631.1 KB · Katsottu: 434
Apua.
Tehtiin eilen illalla liuskatesti (25iu) ja saatiin tulokseksi selvästi silmällä erottuva viiva testiajan puitteissa, melko nopeasti. Luonnossa selkeämpi kuin tuossa kuvassa.

Tänään tein sitten aamupissasta uuden ja aika selvä nega. Itse en ainakaan siinä mitään silmillä havaittavaa viivaa nähnyt.

Kellään muulla käynyt näin että ensin plussa ja heti seuraavana päivänä nega? Ja kumpi loppujen lopuksi ollut?
Toi on vissiin rfsun? Jos on niin noi on herkkyydeltään 50iu eli ei mistään herkimmästä päästä.

Apua.

Sun kysymykseen en sinällään osaa vastata, mutta mitä olen muiden kertomuksia ja kokemuksia seuraillut, niin aika monet ovat saaneet aamu pissasta selvän negan, mutta Iltapissasta haamuja/plussia. Alan olla sitä mieltä mitä joku jo sanoikin täällä, että varmasti hcg:tä erittyy jotenkin enemmän päivällä liikkuessa, ja siitä syystä illalla tulisi herkemmin plussia. En tiedä onko tässä mitään perää, mutta mutu tuntumalla ajattelen näin.

Takaisin