Plussa vai ei?

Apua.
Tehtiin eilen illalla liuskatesti (25iu) ja saatiin tulokseksi selvästi silmällä erottuva viiva testiajan puitteissa, melko nopeasti. Luonnossa selkeämpi kuin tuossa kuvassa.

Tänään tein sitten aamupissasta uuden ja aika selvä nega. Itse en ainakaan siinä mitään silmillä havaittavaa viivaa nähnyt.

Kellään muulla käynyt näin että ensin plussa ja heti seuraavana päivänä nega? Ja kumpi loppujen lopuksi ollut?
Mulla on käynyt näin. Negaksi muuttumisen jälkeen alkoi menkkakrampit ja illalla menkat, päivän tai jopa pari etuajassa. Oli varmaan kiinnittymisyritys, mutta raskaus ei sitten alkanutkaan. Mulla tosin on lyhyt luteaalivaihe ja tälle kierrolle resepti lugesteronille keltarauhastueksi, joten negaksi muuttuminen ja menkkojen alkaminen heti perään saattoi johtua siitäkin, että keltarauhanen ei vain ollut riittävän hyvä. Olisi ehkä voinut kääntyä toisinkin, jos olisi ollut normaali keltarauhanen.

Muokattu viimeksi:
Apua.
Tehtiin eilen illalla liuskatesti (25iu) ja saatiin tulokseksi selvästi silmällä erottuva viiva testiajan puitteissa, melko nopeasti. Luonnossa selkeämpi kuin tuossa kuvassa.

Tänään tein sitten aamupissasta uuden ja aika selvä nega. Itse en ainakaan siinä mitään silmillä havaittavaa viivaa nähnyt.

Kellään muulla käynyt näin että ensin plussa ja heti seuraavana päivänä nega? Ja kumpi loppujen lopuksi ollut?

Mun silmään näyttää harmaalta viivanpaikalta :/ voin toki olla väärässäkin..

Mun silmään näyttää harmaalta viivanpaikalta :/ voin toki olla väärässäkin..

Kuva vähän hämää kun huonossa valossa otettu mut oli se siis selkeästi punertava/violetti. Tänään tein taas uuden ja iiiiihan sellainen hailakka viiva näky kun tarkasteli kunnolla valossa. Eilisessä ei näkynyt mitään, selkeä nega.

413f1408265dbfdf2f8d219ac2aecdbd
Haamu, vai testille (Clearblue) ominainen sinisen värin leviäminen? Luonnossa selkeämmin erottuva, tuli näkyviin heti kun testi kastui. Ikinä en ole tälläkään aiemmin saanut kuin ihan totaalinegoja...

Alan kohta sekoamaan näiden viivanpaikkojen ja epäselvien haamujen kanssa :p

Osaisitteko kertoa onkohan tämä joku viallinen testi. Tää on sit siitä kuva minkä tein äsken päivästä mutta aamulla oli ihan samanlainen. Eli siis kuvasta en tiedä näkyykö,mutta siihen tuli märkänä viiva ja kuivuttuaan edelleen mutta paljon haaleampi ja jotenki enempi vain viiva paikalta näyttää,lähinnä vaan sitä ku se on semmonen levähtäny että on varmaan vaan viallinen. Ja kyllä siis väriä on. En tiedä näkyykö tuossa kuvassa niin hyvin ku paljaalla silmällä. Dpo on joko 9 tai sitten vasta 7 kun tuli parina kertana plussaa,en tiedä miksi. Muokkasi kuvaa vähän jos se kohta näkyisi selvemmin miten se väri leviää..onkohan kaikki nyt mun kaikki testit tommosia mitkä tilasin raskauskeijulta kun aamuinenki oli sellainen. Pitkään olen seurannut tätä foorumia nii ajattelin että viisaammat auttakoot

Liitteet

• IMG_20180709_130529__01.jpg
    IMG_20180709_130529__01.jpg
    211.6 KB · Katsottu: 590
Osaisitteko kertoa onkohan tämä joku viallinen testi. Tää on sit siitä kuva minkä tein äsken päivästä mutta aamulla oli ihan samanlainen. Eli siis kuvasta en tiedä näkyykö,mutta siihen tuli märkänä viiva ja kuivuttuaan edelleen mutta paljon haaleampi ja jotenki enempi vain viiva paikalta näyttää,lähinnä vaan sitä ku se on semmonen levähtäny että on varmaan vaan viallinen. Ja kyllä siis väriä on. En tiedä näkyykö tuossa kuvassa niin hyvin ku paljaalla silmällä. Dpo on joko 9 tai sitten vasta 7 kun tuli parina kertana plussaa,en tiedä miksi. Muokkasi kuvaa vähän jos se kohta näkyisi selvemmin miten se väri leviää..onkohan kaikki nyt mun kaikki testit tommosia mitkä tilasin raskauskeijulta kun aamuinenki oli sellainen. Pitkään olen seurannut tätä foorumia nii ajattelin että viisaammat auttakoot

Äähh.. ei se tuossa kuvassa näy.. mut siis se leviää sillein epämääräisesti yläpuolelta on tavallaan leveemmin ja se väri ei mun mielestä ole vaan jotenkin oikein. Ehkä mä teen jossain vaiheessa myöhemmin viel pari testiä samaan aikaan ihan tarkistus mielessä että antaako kaikki tommsosia vääriä haamuja ja toivon että ne loput tikut on kunnossa ja ei huijaa mua eka uskomaan haamuksi ja sit tajuan että se on levähtäny koko viiva, anteeksi siis tämä häiriö :)

Juu,kiitostäytyy huomenna käydä hakemassa vaikka apteekin oma testi,ne taitaa olla ihan hyviä?eikös niissä ole 10 se herkkyys ainakin joissain? nuo on 25 muistaakseni mitä tilasin, ainaki muistaakseni

Ne raskauskeijun liuskat ei taida olla kovin herkkiä, kokeilisin varmuuden vuoksi jotain muuta testiä :)

Just tuolta minäkin oon aina ne herkistä herkimmät testit tilannut ja joka kerta ne on osoittautuneet huonoiksi..

38cffd7f19b7382cf69e4ca95310e3a8
38801ac61809e5c03e0cb403ee21aa11

Tässä tämänaamuinen "ystäväni" RFSU. Tähän astisista viivanpaikoista selkein, ikänäköiset silmäni ovat jopa näkevinään häivähdyksen punaista väriä. Kuitenkin, herkkä Apteq negaksi tulkittava, ehkä hyvällä mielikuvituksella aavistuksen varjoa nähtävillä. Mutta näyttäisikö enemmän hcg-hormonia vaativa testi viivan paremmin... vaikea uskoa. Eli tämäkin turhia herättävä haamuviiva on vain vittuilua.

Edelleenkään menkkoja ei näy (kp31/27-28 ) Vatsaa juilii niin että jokainen vessakäynti pelottaa.

38cffd7f19b7382cf69e4ca95310e3a8
38801ac61809e5c03e0cb403ee21aa11

Tässä tämänaamuinen "ystäväni" RFSU. Tähän astisista viivanpaikoista selkein, ikänäköiset silmäni ovat jopa näkevinään häivähdyksen punaista väriä. Kuitenkin, herkkä Apteq negaksi tulkittava, ehkä hyvällä mielikuvituksella aavistuksen varjoa nähtävillä. Mutta näyttäisikö enemmän hcg-hormonia vaativa testi viivan paremmin... vaikea uskoa. Eli tämäkin turhia herättävä haamuviiva on vain vittuilua.

Edelleenkään menkkoja ei näy (kp31/27-28 ) Vatsaa juilii niin että jokainen vessakäynti pelottaa.

Tuollaista ne valitettavasi antaa :/
Mulla tuli jokaiseen 8:aan jota paketissa oli, sen koommin oon pysytellyt muunmerkkisissä. Suosittelen vaihtamaan pc liuskaan, jos ahkerasti tykkää testailla.

Mikä dpo sulla on? Menkkojen tuleminen voi venyä myös jos ovulaatio oli myöhemmin jostain syystä. Toivotaan kuitenkin että vielä plussa tulisi, itsellä eka haamu pc vasta dpo13 (tosin oviksen ajankohta ei mullakaan 100% selvillä)

Dpo18 :roll: Oletettu ovis kipujen ja muiden oireiden perusteella melko tarkka. Ja seksiä oli tasan kerran tuolloin.

9727632ecfb4aa2e015c9475888a01ba
Eilinen Clearblue, luonnossa selkeämpi. Miksi kaikki testit antaa niin vääriä tuloksia ja turhia toiveita? Niin, sain viivanpaikan Pregcheckilläkin :roll:

Mulle one Step ei antanut viivanpaikkoja, pelkkää valkeaa. Mutta en himotestaaja ollutkaan mutta ne kerrat mitä tein. Sitten raskaana tuli haamua joka vahvistui.

Takaisin