Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on käynyt näin. Negaksi muuttumisen jälkeen alkoi menkkakrampit ja illalla menkat, päivän tai jopa pari etuajassa. Oli varmaan kiinnittymisyritys, mutta raskaus ei sitten alkanutkaan. Mulla tosin on lyhyt luteaalivaihe ja tälle kierrolle resepti lugesteronille keltarauhastueksi, joten negaksi muuttuminen ja menkkojen alkaminen heti perään saattoi johtua siitäkin, että keltarauhanen ei vain ollut riittävän hyvä. Olisi ehkä voinut kääntyä toisinkin, jos olisi ollut normaali keltarauhanen.Apua.
Tehtiin eilen illalla liuskatesti (25iu) ja saatiin tulokseksi selvästi silmällä erottuva viiva testiajan puitteissa, melko nopeasti. Luonnossa selkeämpi kuin tuossa kuvassa.
Tänään tein sitten aamupissasta uuden ja aika selvä nega. Itse en ainakaan siinä mitään silmillä havaittavaa viivaa nähnyt.
Kellään muulla käynyt näin että ensin plussa ja heti seuraavana päivänä nega? Ja kumpi loppujen lopuksi ollut?
Apua.
Tehtiin eilen illalla liuskatesti (25iu) ja saatiin tulokseksi selvästi silmällä erottuva viiva testiajan puitteissa, melko nopeasti. Luonnossa selkeämpi kuin tuossa kuvassa.
Tänään tein sitten aamupissasta uuden ja aika selvä nega. Itse en ainakaan siinä mitään silmillä havaittavaa viivaa nähnyt.
Kellään muulla käynyt näin että ensin plussa ja heti seuraavana päivänä nega? Ja kumpi loppujen lopuksi ollut?
Mun silmään näyttää harmaalta viivanpaikalta :/ voin toki olla väärässäkin..
Osaisitteko kertoa onkohan tämä joku viallinen testi. Tää on sit siitä kuva minkä tein äsken päivästä mutta aamulla oli ihan samanlainen. Eli siis kuvasta en tiedä näkyykö,mutta siihen tuli märkänä viiva ja kuivuttuaan edelleen mutta paljon haaleampi ja jotenki enempi vain viiva paikalta näyttää,lähinnä vaan sitä ku se on semmonen levähtäny että on varmaan vaan viallinen. Ja kyllä siis väriä on. En tiedä näkyykö tuossa kuvassa niin hyvin ku paljaalla silmällä. Dpo on joko 9 tai sitten vasta 7 kun tuli parina kertana plussaa,en tiedä miksi. Muokkasi kuvaa vähän jos se kohta näkyisi selvemmin miten se väri leviää..onkohan kaikki nyt mun kaikki testit tommosia mitkä tilasin raskauskeijulta kun aamuinenki oli sellainen. Pitkään olen seurannut tätä foorumia nii ajattelin että viisaammat auttakoot
Ne raskauskeijun liuskat ei taida olla kovin herkkiä, kokeilisin varmuuden vuoksi jotain muuta testiä :)
Tässä vähän tummennettu väriä kun ei kuvassa näytä samalla tavalla kun silmälle..
Antaa. One stepit antaa vähän mitä sattuu Tämä koskee sekä puikkoja että liuskoja.Kokemuksia one step liuskoista? Antaako turhia haamuja/viivanpaikkoja raskaustestit?
Kokemuksia one step liuskoista? Antaako turhia haamuja/viivanpaikkoja raskaustestit?
Tässä tämänaamuinen "ystäväni" RFSU. Tähän astisista viivanpaikoista selkein, ikänäköiset silmäni ovat jopa näkevinään häivähdyksen punaista väriä. Kuitenkin, herkkä Apteq negaksi tulkittava, ehkä hyvällä mielikuvituksella aavistuksen varjoa nähtävillä. Mutta näyttäisikö enemmän hcg-hormonia vaativa testi viivan paremmin... vaikea uskoa. Eli tämäkin turhia herättävä haamuviiva on vain vittuilua.
Edelleenkään menkkoja ei näy (kp31/27-28 ) Vatsaa juilii niin että jokainen vessakäynti pelottaa.