Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1529751251.631406.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1529751262.632435.jpg

Tässä meidän viivat tänään <3
Alempi on siis tuo sama rfsu puikko mutta testiajan lopulla!

Äh, mulla on nyt käynyt tän ketjun kanssa sama juttu kun hyvän kirjan kanssa.... oon lukenut ihan tässä viimeaikoina vauvakuumeissani koko ketjun läpi ekasta sivusta lähtien. Nyt on se olo että mitä mä teen elämälläni :bookworm:

Onnea kaikille pitkän odotuksen jälkeen plussanneille, ja kovasti vauvaliimaa ja tarrasukkia niinkuin täällä on tapana sanoa :)

Ja erittäin kovasti tsemppiä teille, jotka ette ole vielä pitkästä yrityksestä huolimatta saaneet tikkuun kahta viivaa, puhkun ja puhallan kovasti plussatuulia teille.

Toivotaan :Heartred
Itsellä vaan on jotenkin sellanen fiilis että ei oo kaikki hyvin. Kaikki oireet, ripulia lukuunottamatta hävinny :|
Ei oireeton oo välttämättä huono homma.
Pidetään nyt vaan sormet ja varpaat kippuralla, et kaikki on hyvin! :)

Toivotaan :Heartred
Itsellä vaan on jotenkin sellanen fiilis että ei oo kaikki hyvin. Kaikki oireet, ripulia lukuunottamatta hävinny :|
Mulla hävis kaikki oireet joskus rv 6-8 välillä ja nyt on menossa 36+2 joten ei se äkillinen oireettomuus oo välttis huono asia :)

Minulla taas äkillinen oireettomuus tarkoitti keskenmenoa. Loppu joskus rv 10 oireet ja nt ultrassa todettiin menehtyneen juurikin niihin aikoihin kun oireet loppu. Ja mulla oma fiilis ollut aina oikeassa. :)
Toivottavasti sulla unicorn kuitenki kaikki hyvin :)

Unicorn, mulla on myös noita kokemuksia että oireiden yhtäkkinen loppuminen on enteillyt keskenmenoa. MUTTA tässä raskaudessa oli ihan toisenlaista; ihan alussa, eli kuukautisten pois jäädessä oli jotain pientä oiretta mutta aivan hyvin olisi voinut tulkita myös ennen menkkoja oleviksi oireiksi. Varhaisultrassa rv 7+ muistan puhelleeni lääkärille että ihmettelen kun on niin normaali ja hyvä olo. Ultrassa oli kaikki kohdillaan. Ja siitä muutama päivä niin pahoinvointi alkoi ihan rytinällä ja jatkui 24/7 monen viikon ajan, olin saikullakin kuukauden päivät sen takia. Pahoinvointi alkoi hiipua tuossa n. rv 16-17 aikana.
Että voi oireettomuus olla ihan normaaliakin alussa. :)
MiuMau79 nyt rv 35+3

Oivoi. No sitä vähän pelkäänkin, että meinaa km :/

Digissä tänään 2-3 , mutta voi toki olla liian aikaista 3+ viikoille.

Toivotaan, toivotaan!
Plääh.

Mulla taas ei ollu alkuraskaudessa minkäänlaisia oireita, ennen kun viikolla 8+ iski järkyttävä väsymys. Kaikki pienikin meni niin aaltoilevasti, että välillä oikeesti mietin oonko raskana vai en. Nyt viikkoja kasassa 23+0 :)

Unicorn. Minäkin sain digiin 2-3 vaikka piti olla 3+. Ultrassa pari päivää sitten kaikki kuitenki hyvin ja normaalisti. Paljon olen kuullut myös sellasia tapauksia jotkanovat saaneet vielä viikolla 8 digiin 2-3 ja silti mennyt raskaus normaalisti eli en luottaisi siihen hirveästi. :)

Oivoi. No sitä vähän pelkäänkin, että meinaa km :/

Digissä tänään 2-3 , mutta voi toki olla liian aikaista 3+ viikoille.

Toivotaan, toivotaan!
Plääh.

Mä en saanu ikinä kuopuksesta 3+ digiin ja tein niitä 4, sain myös tuulimunatuomion ekas ultras ku kävin liian ajois ja kun kävin hcg mittauksissa verestä niin nousu oli tosi maltillista, silti vaan tuos tuo 1v5kk tuulimuna juoksee :) oireita oli kyllä ja kamalat kivut mutta ei vuotoa.

Takaisin