Plussa vai ei?

Heräsin aamulla, et en testaa. Kävelin vessaan ja heti tikut käteen :"D
39fa8acfeafecdd3914147b5592b1161

Sit alkoi tulee paniikki, vahvistuuko tämä. Mut vertasin eiliseen..kai se on vähän vahvempi. Mites teidän mielestä?

Selkeesti vahvistunut! Jännä että rfsu näyttää vaan harmaalta mutta pc punertavalta, rfsu silti vahvemman näköinen. PC kyllä hyvä testi kun ei liian varhain testaa :)
 
Selkeesti vahvistunut! Jännä että rfsu näyttää vaan harmaalta mutta pc punertavalta, rfsu silti vahvemman näköinen. PC kyllä hyvä testi kun ei liian varhain testaa :)

Kyl rfsussakin oli väriä..huomattavasti vähemmän vaa ku pc:ssa. Mut toiv jaksan nyt odottaa vähän vielä ennen ku testaan taas :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1519285959.406980.jpg

Hitto miks ees alotin tän testaamisen. Ei pienintäkään järkeä :D nyt mönkään oottamaan menkkoja ja ivf.
 
Onnea Jemilia <3

Onko minkälaiset oireet? :)

Kipuilua vatsalla, erityisesti oikealla ja lämmöt koholla. Muuten ei mitään ihmeellistä. Edellisessä plussakierrossa (joka päättyi kkm syyskuussa) oli myös rinnat kipeät.

Eilen testasin tyylipuhtaan negan. Yllätyin tänään noinkin selkeästä plussasta :) tein vielä diginkin johon tuli raskaana 1-2 viikkoa :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1519377107.760518.jpg


Testataan nyt sitten su asti ja ootellaan menkkoja kerran aloitettiin. Sanokaa nyt oikeesti että ihan puhdas nega? Eikö? Mä joskus toivoisin, että omaisin ne viivalasit..
 
Herukka, mä odottelin menkkoja aika pitkään ja negaa tuli vaan kokoajan. Kierto yleensä max 27pvää, niin sain ekan plussan kp33 :hilarious: Nyt en tiiä yhtään, kuinka pitkällä oon, odottelen koska saan ajan varhaisultraan, lähettävät postissa.
 
Takaisin
Top