Plussa vai ei?

Moi kaikki! Oon uusi täällä. Tai olen mä täällä pari vuotta sitten pyörinyt eri nimimerkillä.

Mää tossa malttamattomana testasin nyt kp 28/29 ja tämä oli tulos. Onko se nyt haamu vaiko ei? Muoks. Onpa tosiaan huono kuva
ImageUploadedByVau Foorumi1519632380.972588.jpg
 
Muokattu viimeksi:
ops.jpg

ops2.jpg


Mulla on epäsäännölliset kuukautiset, noin 35-45 päivän kierto yleensä niin, että pidempi ja lyhyempi kierto vuorottelee. Nyt pitäisi olla tuo pidempi kierto. Tein raskaustestin eilen kp 38 ja odotin noin minuutin. Päättelin että oli nega ja heitin testin menemään. Kävin sitten myöhemmin useamman tunnin jälkeen kurkkaamassa testiä, ja siihenhän oli ehkä tullut toinen viiva. En siis tiedä onko toinen viiva tullut sen 3-5 minuutin aikana jolloin testi on luettavissa, vai vasta myöhemmin. Pregchekin ohjeiden mukaan testi muuttuisi ehkä myöhemmin vääräksi positiiviseksi, mutta aiemmin minulla ei kyllä ole muuttunut. Testaan huomenna aamulla uudelleen, mutta hulluksihan tässä tulee. Onko tässä kaksi viiva? Onko väriaine kontrolliviivasta voinut värjätä sen toisenkin viivan haaleasti, koska testi oli muhinut vähän kosteissa olosuhteissa sen muutaman tunnin?
 
Kirahvi, kyllä siinä jotain näkyy, toivotaan vahvistumista :)
 
View attachment 65896
View attachment 65897

Mulla on epäsäännölliset kuukautiset, noin 35-45 päivän kierto yleensä niin, että pidempi ja lyhyempi kierto vuorottelee. Nyt pitäisi olla tuo pidempi kierto. Tein raskaustestin eilen kp 38 ja odotin noin minuutin. Päättelin että oli nega ja heitin testin menemään. Kävin sitten myöhemmin useamman tunnin jälkeen kurkkaamassa testiä, ja siihenhän oli ehkä tullut toinen viiva. En siis tiedä onko toinen viiva tullut sen 3-5 minuutin aikana jolloin testi on luettavissa, vai vasta myöhemmin. Pregchekin ohjeiden mukaan testi muuttuisi ehkä myöhemmin vääräksi positiiviseksi, mutta aiemmin minulla ei kyllä ole muuttunut. Testaan huomenna aamulla uudelleen, mutta hulluksihan tässä tulee. Onko tässä kaksi viiva? Onko väriaine kontrolliviivasta voinut värjätä sen toisenkin viivan haaleasti, koska testi oli muhinut vähän kosteissa olosuhteissa sen muutaman tunnin?

Viivanpaikka ainakin näkyy, itellä tullut selkeitä viivanpaikkoja ja myös selkeitä negoja, voihan se tuosta selkeäksi muuttua :)
 
Pahoittelut Herukka :( Koska pitäisi menkkojen alkaa?
 
Osallistun sen verran keskusteluun. Mulla näytti viimeksi mamin testit tosi aikasin plussaa, kun esim.clearblue ei vielä näyttäny yhtään mitään. Pc näytti myös haaleeta haamua kun mamin puikko näytti jo kunnolla haamun. Mamin puikko tummui hitaasti leffaviivoiks mutta dpo 10 näytti tosiaan selkeän haamun jo!
Ovistestit toimi myös mulla mamilta,mutta onestepit ei oikeastaan.
Jännä miten voikin vaihdella noin paljon miten näkyy :eek:
Harmi kun mamin testit lopettaa ihan just, eikä olla uutta yritystä saatu käyntiin :p niillä niin halvalla loput testit, että kaapit jo pursuu. Vaikken ees tiedä ehtiikö niitä käyttämään :grin
 
Takaisin
Top