Arianrhod,Minäkään en näe mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootko tehnyt uutta? :)
Aika samoissa mennään, mulla tänään todennäköisesti dpo 5-7 :) Riippuu laskeeko ovisplussasta vai lämpöjen mukaan.En vielä, huomenna aamulla teen.:)
Silloinkin toki vasta dpo 9 mut hätähousu kun oon :")
Aika samoissa mennään, mulla tänään todennäköisesti dpo 5-7 :) Riippuu laskeeko ovisplussasta vai lämpöjen mukaan.
View attachment 65896
View attachment 65897
Mulla on epäsäännölliset kuukautiset, noin 35-45 päivän kierto yleensä niin, että pidempi ja lyhyempi kierto vuorottelee. Nyt pitäisi olla tuo pidempi kierto. Tein raskaustestin eilen kp 38 ja odotin noin minuutin. Päättelin että oli nega ja heitin testin menemään. Kävin sitten myöhemmin useamman tunnin jälkeen kurkkaamassa testiä, ja siihenhän oli ehkä tullut toinen viiva. En siis tiedä onko toinen viiva tullut sen 3-5 minuutin aikana jolloin testi on luettavissa, vai vasta myöhemmin. Pregchekin ohjeiden mukaan testi muuttuisi ehkä myöhemmin vääräksi positiiviseksi, mutta aiemmin minulla ei kyllä ole muuttunut. Testaan huomenna aamulla uudelleen, mutta hulluksihan tässä tulee. Onko tässä kaksi viiva? Onko väriaine kontrolliviivasta voinut värjätä sen toisenkin viivan haaleasti, koska testi oli muhinut vähän kosteissa olosuhteissa sen muutaman tunnin?
Pahoittelut Herukka Koska pitäisi menkkojen alkaa?