Plussa vai ei?

Mitä tapahtuu ovulaatiotestien testiviivoille ovulaation jälkeisinä päivinä? Lähteekö vaalenemaan vai katoaako kokonaan? En saanut ovulaatiotestejä aiemmin käsiini ja nyt kun sain niin kierto jo hyvällä mallilla pitkällä. Eli voi olla, että ovis meni jo. Testasin kuiten nyt randomisti ja viiva oli himpun verran vaaleempi ku kontrolliviiva.
 
Mitä tapahtuu ovulaatiotestien testiviivoille ovulaation jälkeisinä päivinä? Lähteekö vaalenemaan vai katoaako kokonaan? En saanut ovulaatiotestejä aiemmin käsiini ja nyt kun sain niin kierto jo hyvällä mallilla pitkällä. Eli voi olla, että ovis meni jo. Testasin kuiten nyt randomisti ja viiva oli himpun verran vaaleempi ku kontrolliviiva.

Mulla alkaa vaalenemaan niin että about 3-4 päivää plussasta on selkeästi haaleampi, ei myöskään ennen menkkoja tummene enää. Jos sulla vaan vähäsen vaaleampi kuin kontrolli, voi olla että Ovis just oli tai tulossa :) tai joillain ennen menkkoja myös tummenee.
 
Mitä tapahtuu ovulaatiotestien testiviivoille ovulaation jälkeisinä päivinä? Lähteekö vaalenemaan vai katoaako kokonaan? En saanut ovulaatiotestejä aiemmin käsiini ja nyt kun sain niin kierto jo hyvällä mallilla pitkällä. Eli voi olla, että ovis meni jo. Testasin kuiten nyt randomisti ja viiva oli himpun verran vaaleempi ku kontrolliviiva.
On vissiin hyvin henkilöstä kiinni :)
Itsellä ovulaation jälkeisenä päivänä viiva haalistunut jo huomattavasti. Toisilla taas näyttää melko vahvaa viivaa useamman päivän.
 
7491199d55bd32bed0b819f458ecc41e


Mitä mieltä ootte? Iltapissasta. Tiiän oon tosi ajoissa, dpo 7 vasta :")
 
Mulla teki yhdessä kierrossa et ovistesti vahveni kp13 ja 14. Luulin et ehkä ovis oli siinä vaikkei testiviivan vahvempia tullutkaan. Sit jätin testaamatta kunnes yhtäkkiä tuli mieleen jos ei ollutkaan niin testasin olikohan kp18 ja olikin plussa, en tiennyt oliko ollut jo kp17 kun en testannut.
 
Takaisin
Top