Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1519108843.595858.jpg
mä olisin tehnyt testin jos ei ois lompakko jäänyt kotiin. En jaksa enää lähtä kauppaan hakemaan. Yövuoro takana.

Mutta tää lh testi kyllä kummastuttaa taas.. Huoh..
 
ImageUploadedByVau Foorumi1519109649.832591.jpg

Jes vihdoin ovisplussaa tai ainakin lähellä! Huomatkaa ero pc ja halpis testin välillä, PC vahventunut tässä joka päivä, halpis vasta tänään näytti vahvempaa ja silti tosi haalea. Sama herkkyys pitäisi noissa olla.
 
View attachment 65688
Jes vihdoin ovisplussaa tai ainakin lähellä! Huomatkaa ero pc ja halpis testin välillä, PC vahventunut tässä joka päivä, halpis vasta tänään näytti vahvempaa ja silti tosi haalea. Sama herkkyys pitäisi noissa olla.

Ou jee! Hyvältä näyttää! Nyt sit kaadat miehes ja annat elämäs kyydit :D hurjasti plussatuulia!
 
View attachment 65688
Jes vihdoin ovisplussaa tai ainakin lähellä! Huomatkaa ero pc ja halpis testin välillä, PC vahventunut tässä joka päivä, halpis vasta tänään näytti vahvempaa ja silti tosi haalea. Sama herkkyys pitäisi noissa olla.

Mulla näissä on aina toisinpäin että tohon vihreeseen en koskaan saa juuri mitään viivaa vaikka toi maminpuikko (ja pari muuta halpista) näyttäs räikyvää plussaa :D
 
Mulla näissä on aina toisinpäin että tohon vihreeseen en koskaan saa juuri mitään viivaa vaikka toi maminpuikko (ja pari muuta halpista) näyttäs räikyvää plussaa :D

Voikohan sitten pissan koostumus vaikuttaa ihmisillä eri tavalla testeihin :O todella mysteeristä, kokeilin joskus jotain toisia halpiksia oisko one step tms ja niihin en saanut koskaan kuin tooosi haalean viivan, sit taas täällä nähnyt samoja ja vahvoilla viivoilla :O ettei vika ole välttämättä testissä
 
Voikohan sitten pissan koostumus vaikuttaa ihmisillä eri tavalla testeihin :O todella mysteeristä, kokeilin joskus jotain toisia halpiksia oisko one step tms ja niihin en saanut koskaan kuin tooosi haalean viivan, sit taas täällä nähnyt samoja ja vahvoilla viivoilla :O ettei vika ole välttämättä testissä

Ei se vika varmasti testissä ookaan vaan kun ihmisiä on erilaisia :D kaikilla kun ei raskaushormonikaan näy aikaisin missään testissä kun toisilla jo dpo7. Ja joollain ei ollenkaan :) en tiedä onko tosta jotain tieteellistä näyttöä. Yleisesticfoorumilla todettu että kaikki testit ei toimi kaikilla :) tiiä sitten mistä oikeasti johtuu.
 
Takaisin
Top