Plussa vai ei?

Herukka, näkyy kyllä jotain. Mutta mäkin saanut tolla vääriä plussia.. tekisin toisenmerkkisen ohan varmuudenvuoks :)

Mulla ei oo muita testejä kotona. Enkä tahdo uskoa, että näillä dpoilla mitään näkyisi. Mulla yleensä dpot menee 16 seudulle ennen kun menkat pamahtaa, joten.....
 
Jos tää ei tästä ovisplussaksi kohta muutu niin itken :yuck: nimimerkillä kp41 ja edelleen odotan ovista :shifty: muoks. Siis kp42 :facepalm:
 

Liitteet

  • 0FB71DF9-D048-4288-A58F-E8910F37D255.jpeg
    0FB71DF9-D048-4288-A58F-E8910F37D255.jpeg
    313.7 KB · Katsottu: 186
5496EFF1-5DD9-4AFB-80D4-C9897CD28B4C.jpeg
Pistän tän aamuyön (testasin klo 4.00 vessakäynnillä:hilarious:) tulokset nyt sit kuitenkin tänne nähtäväksi. Tänään dpo 10. Oon yrittänyt itselleni sanoa, ettei noissa mitään ole, mutta olisko kuitenkin jotain haamujen esiäitiä?:grin Vessan peilin valo on rikki, joten jouduin kuvaamaan salamalla. Vähän ehkä vaikuttaa haamujen näkymiseen, koska erityisesti toi cb oli luonnossa ihan ”selvä”.
 
Mr. R kyllä mä näen alemmassa haamun :) Tai sit viivanpaikka vaan, mut aikaiset on vielä dpot :)
 
View attachment 65666
Pistän tän aamuyön (testasin klo 4.00 vessakäynnillä:hilarious:) tulokset nyt sit kuitenkin tänne nähtäväksi. Tänään dpo 10. Oon yrittänyt itselleni sanoa, ettei noissa mitään ole, mutta olisko kuitenkin jotain haamujen esiäitiä?:grin Vessan peilin valo on rikki, joten jouduin kuvaamaan salamalla. Vähän ehkä vaikuttaa haamujen näkymiseen, koska erityisesti toi cb oli luonnossa ihan ”selvä”.

Mulla ihan samanlainen testi ja haamu clearbluella. Uudestaan en ole testannut, koska en usko tähän kiertoon niin kun en aikaisempiinkaan. Ylemmässä en nää mitään.
ImageUploadedByVau Foorumi1519040387.630822.jpg
 
Mulla ihan samanlainen testi ja haamu clearbluella. Uudestaan en ole testannut, koska en usko tähän kiertoon niin kun en aikaisempiinkaan. Ylemmässä en nää mitään. View attachment 65667
Joo, mullakin kokemuksia kyllä viime kierrossa näistä cb:n vääristä haamuista. Siksi en tosta hirveesti innostunutkaan. Ja Herukka, toivotaan sullekin sitä plussaa, ettei tarttis jatkaa sinne ivf:än:)
 
Joo, mullakin kokemuksia kyllä viime kierrossa näistä cb:n vääristä haamuista. Siksi en tosta hirveesti innostunutkaan. Ja Herukka, toivotaan sullekin sitä plussaa, ettei tarttis jatkaa sinne ivf:än:)

Aina voi toivoa. Jotenkin se toivo on rapissut näiden 2v 2kk aikana :(
 
Iduliini kyllä tossa rfsu:ssa näkyy haamu, vahvstumista sille!
Mrs.R kyllä alemmassa on joku viiva?
Herukankin testissä nään viivan?
Antaako noi clearblun testit viivanpaikkoja, niin ilmeisesti kyllä...
Toivotaan silti että kakkien viivat vahvistuu! :)
 
Päivikki: joo vissiin. Oon kuullu niin huonoa noista testeistä. Tehty ihan varmasti tahalleen noita että ihmiset ostaa viiva päissään lisää testejä. Minuun ei tehonnut [emoji28]

Mutta olisihan se ihana ylläri luomuna, ettei tarvisi hoitoihin astella.
 
Takaisin
Top