Plussa vai ei?

2f4bf019de611e7d220b7ff82173a6a9


Nyt on kp 10 kun yllättäen tuli sitten ihan luomu menkat eli ilman terolutia ekaan kertaa 2,5 vuoteen :eek:
Mitä olette tästä mieltä, onko vahvistunut eilisestä tuo testiviiva? Ajattelin nyt mielenkiinnolla tikutella ovista kun niin jännä tämä tilanne luomukierrolla :D
 
3f347bd4700b141044f2b77a94466d91
de76e3230d1a21a261fd35397e46015d


Näkeeks joku tässä jtn? Yläreunassa on viivapaikan kohdalla punainen alku/piste ja ite näen haamujen haamun. Toki toivon sitä etten luota itteeni. Sain haamun one stepillä samasta pissasta mutta se on niin ohut etten saa kuvaan sitä. Tämä on apteq testi.
Iduliini dpo 9
 
Iduliini, mulla laatu tökkii kuvissa niin etten ainakaan zoomaamalla nää mitään.
Toivottavasti siellä kuitenkin joku plussan alku piilottelee ;D
 
Iduliini, mulla laatu tökkii kuvissa niin etten ainakaan zoomaamalla nää mitään.
Toivottavasti siellä kuitenkin joku plussan alku piilottelee ;D

Mullakin surkee kamera ettei auta asiaa :D no, saattaa ollakki et silmät näkee omiaan. 6pv menkkoihin, selviää pian joka tapauksessa :D
 
No ehkä me vaan kuvitellaan asian :D onneks odotukset ei ollut sen suuremmat. Välillä sitä näkee mitä toivoo :)
 
Salaman kanssa saa tarkempia kuvia oon huomannut, se vaan tahtoo peittää pienetkin haamulaiset tai viivanpaikat :/ mutta iduliini et ole ainoa joka näkee viivoja vaikka niitä ei olisikaan, viivanpaikatkin niin selkeitä välillä ettei ihmekään jos jotain näkee :) mikä dpo sulla on?
 
Sarjassamme mamin viivanpaikat.. ne voi siis olla aika rajuja joskus.. tääkin livenä on ihan harmaa, joten ei voi erehtyä haamuksi :)

ImageUploadedByVau Foorumi1518959529.873435.jpg


Iduliini, niinhän se on että kun sitä niiiiin toivoo niin niitä viivoja näkyy ihan joka puolella :) tiedän fiiliksen. Toivotaan pian plussaa! Ja voihan se olla että siinä sun testissä olikin joku esihaamulainen mutta ei vaan kuvan välityksellä näkynyt :)
 
Salaman kanssa saa tarkempia kuvia oon huomannut, se vaan tahtoo peittää pienetkin haamulaiset tai viivanpaikat :/ mutta iduliini et ole ainoa joka näkee viivoja vaikka niitä ei olisikaan, viivanpaikatkin niin selkeitä välillä ettei ihmekään jos jotain näkee :) mikä dpo sulla on?

Dpo 9, vähän hätäinen ton testaamisen kans taas :D mut joo, siinä nää ryhmät on hyviä et uskaltaa laittaa kuvia vaikkei oliskaan varma :D mut mul on koko ajan pistelyä vasemmassa nivusessa eikä rinnatkaan kauheesti satu niin eiköhän se täti tule kuitenkin pian. Toki lämmöt kohosi vielä 0,1tänään.. tiedä häntä :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1518984491.567478.jpg

Onko nää clearblue + testit aina tälläsiä että ”näkyisi muka jotain” testasin dpo 8 ihan vaan sen takia kun oli niin paha olo.
 
Herukka, joo näitähän on täällä aika paljon ollu jotka on melkein selviä plussia, mutta sun testissä on aivan selvä viiva :O
 
Herukka, suosittelen tekemään jonkun muun testin huomenna, vaikka pc:n, kun kyllä tossa näkyy jotain mut ite en luottais cb+ testeihin ku tullu niin monta väärää plussaa niillä.
 
Herukka, suosittelen tekemään jonkun muun testin huomenna, vaikka pc:n, kun kyllä tossa näkyy jotain mut ite en luottais cb+ testeihin ku tullu niin monta väärää plussaa niillä.

Joo. Mä en oo koskaan testaillut noilla, mutta oon kuullut huonoa :( en odota tältä kierrolta mitään ja siksi seuraava testi on vasta, jos menkat jää pois :)
 
Takaisin
Top