Plussa vai ei?

Pakko tulla onnittelemaan vanhaa kuumeilukaveria Eetuhaa, ihan mahtavaa!! Kyllä me "vanhatkin" vielä pystytään lisääntymään, en ois itsekään enää näin 38-vuotiaana uskonut, mutta nyt menen rv 14+2 :)
 
Tsemppiä Vaiana, toivottavasti ei jäisi kemialliseksi, vaan viivat lähtisi siitä vielä vahvistumaan!

<3 kyllä tämä tässä oli.. kohdunsuulla jo hieman verta ja pienen pieni hyytymä.
Silmät turvonneina töihin sitten..
 
Tällästä näytti PC. Olisko hentoinen viiva? Omalle silmälle näyttää siltä ainakin luonnossa :) voisko olla ovis tullut myöhemmin tai sit vaan hidas nousu? Kuva otettu salamalla.
ImageUploadedByVau Foorumi1518755156.856675.jpg
 
Pakko tulla onnittelemaan vanhaa kuumeilukaveria Eetuhaa, ihan mahtavaa!! Kyllä me "vanhatkin" vielä pystytään lisääntymään, en ois itsekään enää näin 38-vuotiaana uskonut, mutta nyt menen rv 14+2 :)

Hei kiitos :happy: ja onnea tiikeriLuukas :Heartbigred
 
Voi Vaiana!<3 Mä niin ihmettelen tätä maailman väkilukua, kun tuntuu, että tällekin palstalle joutuu palaamaan aivan liian moni!:(
 
Vaiana :( <3 Oon niin pahoillani! Ja hae sairaslomaa tälle päivälle! Mullekin tarjottiin kohdunulkosesta.

Oon matkalla töihin juuri.. ei kyllä taida tulla tästä päivästä mitään. Saatanpa lähteä hakemaan vielä saikkua.
Kiitos<3
 
Takaisin
Top