Plussa vai ei?

14__  Plussa 14.2.2018
nLFH5u

https://aijaa.com/nLFH5u

Plussaa?
Onnea!
 
Voikohan mulla mitenkään olla tällasella testillä viikolla 5+0?

IMG_20180215_100603.jpg


Sillon se menis sen mukaan, mitä on kierrot ollu muutenki viimeset muutaman kk ja muun oireilun mukaan kans yksiin. Ja ton mukaan laskettuna mulla tuli tällanen dpo7:

IMG_20180131_213349~2.jpg


Jos toi on haalee haamu jo tossa, niin sit mä oon 5+0. Yritän selvittää kun se on melkein ainoo mahis miten oisin saanu haamun tohon PC:hen 31.1..
 
Tiedätkö deb siis tarkan ovulaatiopäivän?

En, en tiiä yhtään koska oon ovuloinu ja sen takia en osaa laskeekaan tätä. Normaali kierto ollu viimeset muutaman kk 26-27 päivää, nyt on kp33 ja tosiaan plussasin eilen sellasen, et varmaan ois jo näkyny muutama päivä aiemminki jo testissä.
 
En, en tiiä yhtään koska oon ovuloinu ja sen takia en osaa laskeekaan tätä. Normaali kierto ollu viimeset muutaman kk 26-27 päivää, nyt on kp33 ja tosiaan plussasin eilen sellasen, et varmaan ois jo näkyny muutama päivä aiemminki jo testissä.

Mitä oon käsittänyt niin menkoista laskettuna epätarkempaa laskea raskausviikot kun ovulaatio voi olla myöhemminkin, eli en hätäilis vielä viivojen vahvuuksista, varsinkin kun testit näyttää niin eri vahvuisia, jos samalla testillä tekee niin voisi viivojen vahvuutta vertailla vaikka sekään mitään kerro kun hormooni voi nousta hitaasti. :) Nuorimmasta oli todella haalea viiva kun sain digillä 1-2, esikoisen kohdalla meni pidempään ja silloin tuli hätäiltyä tietty että missä vika :)
 
Mitä oon käsittänyt niin menkoista laskettuna epätarkempaa laskea raskausviikot kun ovulaatio voi olla myöhemminkin, eli en hätäilis vielä viivojen vahvuuksista, varsinkin kun testit näyttää niin eri vahvuisia, jos samalla testillä tekee niin voisi viivojen vahvuutta vertailla vaikka sekään mitään kerro kun hormooni voi nousta hitaasti. :) Nuorimmasta oli todella haalea viiva kun sain digillä 1-2, esikoisen kohdalla meni pidempään ja silloin tuli hätäiltyä tietty että missä vika :)
Minä täällä juuri hätäilen :sad001
Apteekin testien viivat ei vahvene lainkaan.. melkein jopa oli haaleampi aamulla. Illalla taas sama hailakka kuin eilen.
Tietty sain toissapäivänä digiin sen 1-2vko, silti pelottaa paljon kun ei noissa viivat tummu. Tänään jo dpo16
Tänään alkoi kyllä myös pieni muotoinen kuvotus :wtf: tuulimunaa tai ku:ta pelkään

Sanokaa että oon hysteerinen :sad001:grin

Tälläistä hailuraa tänään siis:
550A7680-7458-45B9-B214-80DA21E672DE.jpeg
 
Vaiana, en halua pelotella mutta mulla oli merkki tulevasta km kun ei viivat alkanut vahvenemaan alkuun. Itsekin sais digiin raskaana 1-2 ja pääsin hcg verikokeeseen joka oli melko alhainen viikkoihin nähden.. ja viikon päästä menkkojen poisjäännistä alkoikin vuoto ja viivat haalistu kokonaan pois. Ja hcg kontrollissa hcg laski myös.

Toivotaan että sulla ei olis merkki mistään km... joillain nousee hormoonit hitaasti ja voihan olla että sullakin :) tai sit jos ovilaatio olikin myöhemmin? :)

Onko sulla menkat kuinka paljon myöhässä?
 
Minä täällä juuri hätäilen :sad001
Apteekin testien viivat ei vahvene lainkaan.. melkein jopa oli haaleampi aamulla. Illalla taas sama hailakka kuin eilen.
Tietty sain toissapäivänä digiin sen 1-2vko, silti pelottaa paljon kun ei noissa viivat tummu. Tänään jo dpo16
Tänään alkoi kyllä myös pieni muotoinen kuvotus :wtf: tuulimunaa tai ku:ta pelkään

Sanokaa että oon hysteerinen :sad001:grin

Tälläistä hailuraa tänään siis:
View attachment 65534
Mulla siinä mun kemiallisessa alko kohtu selkeesti kramppaamaan ja sen jälkeen viivat lähti haalistumaan, jos sulla ei oo kipuja tai vuotoja, niin ehkä se ois hyvä merkki ? :) Tai sitte tuo on vaan huono testi :)
 
Vaiana, en halua pelotella mutta mulla oli merkki tulevasta km kun ei viivat alkanut vahvenemaan alkuun. Itsekin sais digiin raskaana 1-2 ja pääsin hcg verikokeeseen joka oli melko alhainen viikkoihin nähden.. ja viikon päästä menkkojen poisjäännistä alkoikin vuoto ja viivat haalistu kokonaan pois. Ja hcg kontrollissa hcg laski myös.

Toivotaan että sulla ei olis merkki mistään km... joillain nousee hormoonit hitaasti ja voihan olla että sullakin :) tai sit jos ovilaatio olikin myöhemmin? :)

Onko sulla menkat kuinka paljon myöhässä?

Juuri tätä minä pelkäänkin :sad001
Kunpa huomenna olisi vahvenemaan päin..
Oviksen ajankohdasta olen 99% varma, kun täsmää sitä edeltävään arvioon ultrassa, testeihin, oireisiin, kipuihin ja lämpöjen nousuun. :D

Menkkojen myöhässä olosta en ole varma. Ollut niin sekoja kiertoja ja jopa luteaali vaihdellut...
Viime kierrossa luteaali oli 16päivää, eli sen mukaan vasta huomenna myöhässä.
 
Vaiana testaa pregcheckillä, halpa hyvä testi - viivanpaikat tietty mutta muuten toimiva :) ite en luota enää apteekin testeihin ollenkaan kun muuttuneet vuosien varrella :(
 
No nyt ei enää näy viivaa juuri lainkaan..
Eiköhän tämä kesken mene :(

Tätyy hakea vielä pregcheckei jostain. On tosin niin selkeää haalenemista ja lopulta nyt melkeinpä tyhjä testi, niin en usko testin merkin vaikuttavan lopulta..
 
Minä täällä juuri hätäilen :sad001
Apteekin testien viivat ei vahvene lainkaan.. melkein jopa oli haaleampi aamulla. Illalla taas sama hailakka kuin eilen.
Tietty sain toissapäivänä digiin sen 1-2vko, silti pelottaa paljon kun ei noissa viivat tummu. Tänään jo dpo16
Tänään alkoi kyllä myös pieni muotoinen kuvotus :wtf: tuulimunaa tai ku:ta pelkään

Sanokaa että oon hysteerinen :sad001:grin

Tälläistä hailuraa tänään siis:
View attachment 65534

Tsemppiä Vaiana, toivottavasti ei jäisi kemialliseksi, vaan viivat lähtisi siitä vielä vahvistumaan!
 
Takaisin
Top