Plussa vai ei?

Oi! Lohtua ja toivoa! Kyl mulle kelpaisi sun tilanne :) no mies heitti äsken et tässä kuussa peitto heiluu joka toinen päivä ainakin jos olisi parempi onnistumisen mahdollisuus :D sit kun tapahtuis niinkuin sulle olisi avot! <3

Toivotaan parasta! :) Ja tiheästä peiton heiluttelusta ei ainakaan haittaa ole :D Mä olin siis vielä melko varma ettei mitään ovulaatiota ollut ees tapahtunut, ovistesteillä en saanut kuin haalean viivan yhtenä päivänä eikä minkäänlaista oiretta ollut ovulaatiosta eikä sitten raskaudestakaan ennen plussaa. Ajattelin että taas tulee pitkä kierto kun menkkoja ei kuulunut enkä ollenkaan odottanut sitä plussaa :D
 
Toivotaan parasta! :) Ja tiheästä peiton heiluttelusta ei ainakaan haittaa ole :D Mä olin siis vielä melko varma ettei mitään ovulaatiota ollut ees tapahtunut, ovistesteillä en saanut kuin haalean viivan yhtenä päivänä eikä minkäänlaista oiretta ollut ovulaatiosta eikä sitten raskaudestakaan ennen plussaa. Ajattelin että taas tulee pitkä kierto kun menkkoja ei kuulunut enkä ollenkaan odottanut sitä plussaa :D

Joo ei haittaa oo ainakaan :D kyl toi sun teksti toi sellaista pientä toivon kipinää, kiitos :D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1516636037.604078.jpg

Dpo 12 iltavirtsasta tehty apteekin testi. En tiiä tekeekö mieli kepposet vai onko tuolla jotain..
 
Hjenn, mäkin nään viivan:) Mulla ei ole mitään kokemusta noista testeistä, mutta toivotaan vahvistumista!
 
Hjenn plussa se on :) elä pelästy jos digi viikkonäytöllä ei anna heti 1-2, voi mennä päivä kaks tai sitten ei :)
 
Hjenn toivotaan nyt että se ois se avain tähän kiertoon. Kolmatta lasta yritettiin 6kk ja 7 kerralla vasta tärppäs pysyvästi kun otin siinä kierrossa greipin eli toivoa on siis..
 
Miten Heitsu menee?
Testailen ovista tällä hetkellä nyt menossa 12kp.IVF suunnittelu ois 20.2.Sitä odotellessa.Viime kuukautiset saatiin primolutit kuurilla käyntiin primolutit kuurin jälkeen meni viikko kun vuoto alkoi.Se kierto oli sellaiset 60kp yleensä kierto on 28-33kp.IVF on ajatukset vaikka kyllä sitä hieman toivoo että luomu raskaus alkaisi.
 
Testailen ovista tällä hetkellä nyt menossa 12kp.IVF suunnittelu ois 20.2.Sitä odotellessa.Viime kuukautiset saatiin primolutit kuurilla käyntiin primolutit kuurin jälkeen meni viikko kun vuoto alkoi.Se kierto oli sellaiset 60kp yleensä kierto on 28-33kp.IVF on ajatukset vaikka kyllä sitä hieman toivoo että luomu raskaus alkaisi.

Apua! Meneeks primojen jälkeen vielä viikko ennenkö vuoto alkaa?! Oon ihan hajoomassa täällä jo muutenkin. Tänään kp 58 ja 9 pilleriä syöty. Ei näy ei kuulu :(

Toivottavasti teillä tärppää luomuna vielä ennen hoitoja!!
 
Takaisin
Top