Plussa vai ei?

Onnea Hjenn!! Ei tarvi enää paljoa arvailla :grin

No nyt on myös PC:ssä ihan haamuksi tunnistettava viiva.:) Voi heitä onnellisia, jotka kykenevät olemaan testaamatta liian aikaseen. Tässä on kuitenkin aika monta kriittistä päivää, että uskaltaa vähän edes iloita.View attachment 64666
Varovaiset onnittelut kiertokamu! :love017 Toivotaan että viiva lähtee vahvistumaan. Onko sulla ollut vielä mitään oireita? Mulla myös tänään dpo 10 mutta ei mitään tuntemuksia jotka poikkeaisi aiemmista negakierroista, plääh :wtf: Testasin tänään huvikseen ovistestillä mutta siinä oli hädintuskin nähtävä viiva, joten ei puhettakaan että uskaltaisin r-testiä tehdä :nailbiting:
 
Voi harmi WM! Halaus.

Hopeareunus varovaisesti onnittelut!

Täällä ootteleen vielä tovin ja su alan tikuttaa ovista. Nyt antibiootti kuurilla et toivottavasti ei vaikuta ovikseen.
 
Luonnossa näkyy hyvin haalea.
Kp 21
 

Liitteet

  • 1516889385925.jpg
    1516889385925.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 287
Onnea Hjenn!! Ei tarvi enää paljoa arvailla :grin


Varovaiset onnittelut kiertokamu! :love017 Toivotaan että viiva lähtee vahvistumaan. Onko sulla ollut vielä mitään oireita? Mulla myös tänään dpo 10 mutta ei mitään tuntemuksia jotka poikkeaisi aiemmista negakierroista, plääh :wtf: Testasin tänään huvikseen ovistestillä mutta siinä oli hädintuskin nähtävä viiva, joten ei puhettakaan että uskaltaisin r-testiä tehdä :nailbiting:

Kiitos kaikille, toivotaan tosiaan, että lähtisi viiva vahvistumaan!<3 Ja pitikin sulle Salainensydän laittaa vastausta, kun murehdit oireettomuutta. Mulla ei ole ollut mitään pientä rintojen arkuutta lukuunottamatta. Hyvällä mielikuvituksella huonovointisuutta ja närästystä, joita nyt on muutenkin silloin tällöin!:D Jotenkin oli tosi vahva fiilis ennen plussaa, että nyt on tärpännyt. Nyt taas testien jälkeen ollut sellainen olo, että ei tietoakaan mistään raskaudesta.:o Oon luvannut itselleni lopettaa testailun silloin, kun menkkojen pitäis alkaa. Toivotaan, että sulla puskee vielä plussaa testiin lähipäivinä!:)
 
Kiitos kaikille, toivotaan tosiaan, että lähtisi viiva vahvistumaan!<3 Ja pitikin sulle Salainensydän laittaa vastausta, kun murehdit oireettomuutta. Mulla ei ole ollut mitään pientä rintojen arkuutta lukuunottamatta. Hyvällä mielikuvituksella huonovointisuutta ja närästystä, joita nyt on muutenkin silloin tällöin!:D Jotenkin oli tosi vahva fiilis ennen plussaa, että nyt on tärpännyt. Nyt taas testien jälkeen ollut sellainen olo, että ei tietoakaan mistään raskaudesta.:eek: Oon luvannut itselleni lopettaa testailun silloin, kun menkkojen pitäis alkaa. Toivotaan, että sulla puskee vielä plussaa testiin lähipäivinä!:)
Okei, täytyy siis pysyä positiivisena ja avoimin mielin josko sieltä vielä plussaa tulisi :p Mulla tosiaan vain tunne että ei oo kyllä tärpännyt.. Mutta on mullakin ollut nimenomaan hyvällä mielikuvituksella ajateltuna tuota huonovointisuutta. Juuri tänä aamuna. Mutta taisi johtua vain siitä että jäi kunnon iltapala syömättä kun ei oikein maistunut :p Viluttanut on tässä jo pari iltaa kotona ollessa, mutta niin mua paleltaa yleensäkin näin talvisaikaan kun oon semmoinen vilukinttu :grin En liikaa halua kyllä näitä mahdollisia oiteitakaan tarkkailla :joyful:

Mutta en kyllä ala jos tämäkin on negakierto :shifty: Tässä kierrossa kaikki on osunut kohdalleen, niin tallettelujen kuin oviksenkin suhteen. Ja ultrassa ovispäivänä todettu lääkärin sanoin "ihanteellinen kohdun limakalvo" :grin
 
Jos haluatte taas nähdä näitä ärsyttäviä RFSU-ovistestejä, tässäpä taas tulkittavaksi. Eipä kai auta, ku aamulla ottaa lämmöt. Testit kp 11-15
ImageUploadedByVau Foorumi1516905018.897475.jpg

Nyt mun paketti on käytetty ja uutta en osta (sitokaa mun kädet), mitään merkkiä, tätä tai muuta.
 
Täällä edelleen metsästän ovista ja aika lähellä ovis.
 

Liitteet

  • IMG_20180125_212637.jpg
    IMG_20180125_212637.jpg
    761.5 KB · Katsottu: 205
Tänään tämmöiset. Toinen 25 miu ja toinen 10 miu. Dpo 9 kai
 

Liitteet

  • 1516988944901.jpg
    1516988944901.jpg
    38.6 KB · Katsottu: 328
Hei naiset! Nyt menossa kp 24/27? Kaksi kiertoa mennyt tuolla 27, joten lasken tämänkin nyt siihen. Ovista yrittänyt bongailla pitkin kiertoa, mutta täysin räikeää testiviivaa en ole saanut. Eli oviksesta ei ole tällä hetkellä tietoakaan onko ollut ja jos on, niin koska. Maanantaina tuli kova alavatsakipu, liikkuminen ja tärinä teki hemmetin kipeää. Kesti iltaan asti.

Koska siis mun kannattaisi lähteä testailemaan noilla r-testeillä? Tänään tein aamulla ekan r-testin mutta puhdas negahan siihen ilmestyi.:facepalm:
Lämmöt korkealla, 37,3-38 välillä, rinnat kipeät ja kihelmöi, koko viikon menkka jomotusta ollut alamahassa sekä selässä ja pahoinvointia löytyy..
 
Rimppa, mitens 2-3 päivän päästä, jos menkkoja ei kuulu ja jos oot hiukan epävarma oviksesta. Ainakin lämmöt on kohillaan :)
 
Voimia WM,mulla oli toi loppu vuodesta..se on raskas hetki..nyt jännitetään taas..kuulun myös niihin piinailijoihin jotka ei malttsis oottaa:oops:
5lasta +4 rajua km enkä oo vielä koskaan saanu plussatikkua..:shy:
 
Ihanaa!!Onnea naksutiili!!!
mikä sellanen apteekin testi on??:wideyed:
pitääkin tarkistaa millasen ostin...:woot:
Huomen aamulla teen sen:joyful: JOS ne menkat ei nyt sit ens yön iloksi tupsahda:wtf:
JÄNSKÄTTÄÄÄÄÄÄ:wacky: olisko elämäni eka +
:goodnight
 
Ihanaa!!Onnea naksutiili!!!
mikä sellanen apteekin testi on??:wideyed:
pitääkin tarkistaa millasen ostin...:woot:
Huomen aamulla teen sen:joyful: JOS ne menkat ei nyt sit ens yön iloksi tupsahda:wtf:
JÄNSKÄTTÄÄÄÄÄÄ:wacky: olisko elämäni eka +
:goodnight
En ollut itsekään ennen nähnyt sellaista. Vihreä paketti jossa lukee Apteekin Ultra. :)
 
Takaisin
Top