Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toi rfsu ei ainakaan mulla ole näyttänyt yhtään mitään viivanpaikkaan viittaavaakaan, paitsi silloin, kun olin oikeasti raskaana! Mä siis luotan tohon. Onnea matkaan!Tuo on tehty just rfsuun herkällä,että jos siinä on just jotai viivanpaikka ropleemia usein.
Saakohan nua kuoret helposti irti vai vaan jollai terävällä vääntää pois?
LA olisi 28.9.Mikä on alustava la? :)

Toi rfsu ei ainakaan mulla ole näyttänyt yhtään mitään viivanpaikkaan viittaavaakaan, paitsi silloin, kun olin oikeasti raskaana! Mä siis luotan tohon. Onnea matkaan!
Kyllä tää taitaa vahvistua. Tein uuden ja ei oo aamupissasta kun testit tuli postissa vasta äsken.
Nyt on babyblan testi.
Kyllä tää taitaa vahvistua. Tein uuden ja ei oo aamupissasta kun testit tuli postissa vasta äsken.
Nyt on babyblan testi.
LA olisi 28.9.![]()
Miiskunaksu juuri nuita testejä olen kaipaillu. mistä oot tilannu? Kolmatta yrittäessä oli just nuita ja tykkäsin niistä..en vaa enää löydä niitä..
Huomasin saman tuolla syyskuisten ryhmässäSama la kun mullakin! :)

View attachment 64557
Kokemuksia tästä yesno testistä? 5 min jälkeen tuli pinkki viiva, testiajan jälkeen se ei enää ollut siinäkuvan otin joskus 10 min teon jälkeen.