Plussa vai ei?

Apua! Meneeks primojen jälkeen vielä viikko ennenkö vuoto alkaa?! Oon ihan hajoomassa täällä jo muutenkin. Tänään kp 58 ja 9 pilleriä syöty. Ei näy ei kuulu :(

Toivottavasti teillä tärppää luomuna vielä ennen hoitoja!!
Mulla ensimmäisellä kerralla kun oli primolutit niin vuoto alkoi viimeisen tabletin jälkeen kahden päivän jälkeen.Nyt kun toisen kerran oli käytössä primolutit niin meni viikko.Näin voi käydä primolutit kanssa.Tsemppiä kovasti sulle :)
 
Heippa! Liitynpä teidän kanssa tänne ja tulen jännäilemään testituloksia:wink

Olen 24 ja miehen kanssa yritystä ensimmäisestä yhteisestä lapsesta.

Mulla on on nyt kierto ollut kahtena peräkkäisinä 27, eli kp 21 tänään. Tein ovistestin ja se näytti yllättävän vahvaa viivaa. Miksiköhän? Testin tein, koska alamahaa juilii ja nännit kipeytyneet. Onkohan mulla ovis tuloillaan vasta nyt ja kierto venyy? :facepalm:
 

Liitteet

  • aviary-image-1516716542851.jpeg
    aviary-image-1516716542851.jpeg
    904.8 KB · Katsottu: 220
Heippa! Liitynpä teidän kanssa tänne ja tulen jännäilemään testituloksia:wink

Olen 24 ja miehen kanssa yritystä ensimmäisestä yhteisestä lapsesta.

Mulla on on nyt kierto ollut kahtena peräkkäisinä 27, eli kp 21 tänään. Tein ovistestin ja se näytti yllättävän vahvaa viivaa. Miksiköhän? Testin tein, koska alamahaa juilii ja nännit kipeytyneet. Onkohan mulla ovis tuloillaan vasta nyt ja kierto venyy? :facepalm:

Ovisviiva voi olla tumma tai siinä voi olla toinen viiva koko kierron ajan ilman mitään syytä :)
 
Okei, kiitos! Itse en oikein ole vielä perillä näistä ovistestailuista :angelic:

Mä joskus miettisin samaa kun monessa kierrossa aina 2 viivaa..mut sit pärähtää ovis aikaan paaaljon vahvempi :D sen jälkeen osas erottaa positiivisen :D
 
Hätähousuna olen aloittanut testaamisen jo pari päivää sitten, vaikka nyt vasta dpo 9. Aamulla PC antoi hailakan haamun/viivanpaikan. Siispä suuntasin oitis hakemaan apteekista CB-earlyn. Siihenkin pärähti haamu, mutta niinhän siihen vissiin tulee muutenkin.:D No pistin sitten vielä iltasella elämän risaseksi ja hain RFSU:n herkän, josta haamu. Livenä ihan punertavakin vielä! Huh, tätä piinailua!!!
ImageUploadedByVau Foorumi1516817046.727776.jpg
 
Hopeareunus Kyllä siellä haamu pilkistää. :-) Toivottavasti tarraa tiukasti kiinni.
 
No nyt on myös PC:ssä ihan haamuksi tunnistettava viiva.:) Voi heitä onnellisia, jotka kykenevät olemaan testaamatta liian aikaseen. Tässä on kuitenkin aika monta kriittistä päivää, että uskaltaa vähän edes iloita.
ImageUploadedByVau Foorumi1516853537.633341.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Hjenn ja Hopeareunus.
Mä en enää testaillut. Tarkoitukseni oli mennä verikokeeseen huomenna jos kaikki hyvin.
Viime yönä alkoi mulla vuoto. Tuli sellaisella rytinällä ettei tartte miettiä oliko siinä.
Nyt jatkan vain uutta yritystä kohti. Uskon että yritystä raskaudesta oli. Ja ihmeen pitkälle menikin tällä kertaa.
 
Takaisin
Top