Plussa vai ei?

Hmmm.. melkee sanoisin että ihan viiva tuo on :D tee huomenna uusi!

Saatoin apteekista ostaa tuplapaketin niin voin (kerrankin) testata aamupissasta :hilarious: mä en nimittäin vain malta olla testaamatta, jos mulla on testejä :laughing005

Oi että mä inhoan noita viivanpaikkoja. Tein päiväpissasta 2,5 tunnin pidätyksellä r.testin (kp 27/24-29 dpo 13 tai 14). Testi on apteekin raskaustesti ultra. Ensin ei näkynyt mitään ja sit tuli typerä haalea viivanpaikka. En tiedä näettekö te sitä. Mutta asiaan. Onko sellaista testiä josta ei yksinkertaisesti näy se viivanpaikka?

Mä testasin viime kesänä rfsu:n herkillä testeillä, joita myydään marketista. Mä en nähnyt niissä ikinä yhtään viivanpaikkaa, vaikka kuinka sihtasin ja kääntelin. Vasta sitten, kun olin oikeasti raskaana, tuli vaalenpunainen haamu. Totta puhuakseni mä en edes uskonut viivanpaikkoihin ennen kuin aloin keskenmenon jälkeen käyttämään one steppejä. Nyt olen huomannut, että niissä on melkein joka kerta enemmän tai vähemmän selkeä viivanpaikka.

Imme, mulle tuo apteekin ultra on antanut rajujakin viivanpaikkoja joskus vuosi sihte .. ja voi kuinka silloin jo iloitsin.. :/ muihin testeihin ei tullut mitään joten nega oli. Suosittelen testaamaan jollain muulla. Tuohon ultraan tulee kunnon punainen viiva jos on plussa :) tuossa 7/17 kierrossa jossa sain km, tein apteekin ultran ihan vaan vertailun vuoksi, miltä se oikeasti näyttää..

Viivanpaikat:
ImageUploadedByVau Foorumi1515756073.580569.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1515756093.585095.jpg

Oikea plussa (alempi)
ImageUploadedByVau Foorumi1515756106.753747.jpg

Tänään aamusta testattu nega :/ kp 28/34-38. Nyt tuli pyyhkiessä vähän kirkasta verta, ei sentään pikkuhousuihin asti. Saas nähdä tuleeko täti vai onko jotain muuta vuotoa. Mulla oli nimittäin kietopäivinä 18, 19 ja 20 ihan teelusikallinen ensin kirkasta, sitten rusehtavaa vuotoa. Ajattelin että olis kiinnittymisvuotoa. Katsotaan.

Unicorn17, testaan vasta huomenna aamulla, kun en ole ehtinyt hakea digitestiä apteekista :D tätiä ei vielä ole näkynyt, mutta onpa se kierto ennenkin heittänyt :hilarious:

Takaisin