Plussa vai ei?

Plussahan se tuli. Ihana syysvauva olisi tulossa :)

Liitteet

• IMG_2598.JPG
    IMG_2598.JPG
    657 KB · Katsottu: 461
Kiitos kaikille! Oon ollu kuin jossain pilvessä tän päivää :D Muska77 mulla dpo huitelee jo jossain 15-16 kohdilla. Oli jo viime vkn loppupuolella huonovointisuutta, tänään alkoi rintoja vihloa uudestaan viikon tauon jälkeen. Alamahan/selän vihlomista ja pistelyä. Janottaa jatkuvasti ja saa vessassa sit ravata.

Tänne tuli lähes tyylipuhdad nega samanlaisella one stepillä kuin eilen. Jotain siinä voi ehkä kuvitella näkevänsä, mutta se menee varmasti mielikuvituksen piikkiin eikä siten tallennu kameralle:shifty: Testasin ihan täsmälleen samalla tavalla purkista kuin eilen, joten nyt ero ei voi johtua testitavasta. Ihan paskoja testejä, kun antavat tuollaisia turhia haamuja. Tosin mä varmaan ihan kunnolla keulin ja hätähousuilen, kun nyt on todennäköisesti edelleen hyvin aikaiset dpot (ehkä 7-9), joten kyllähän toi voi vielä plussaksi muuttua:rolleyes: Viimeksi sain selkeän haamun vasta dpo 11.

Dpo 15 ja nega. Eiköhän tää kierto ollut tässä ja kohti yk23 ajatukset. Enää ei harmita läheskään yhtä paljon ku eilen :shy:

Noista ebaysta tilatuista kasettitesteistä aiemmin mainitsin, niin laitan tohon kuvaan nyt vielä itelle yllätyksenä tulleen kiinaliuskan. Aiemmin mulla oli noita samoja. Ne antoi todella härskejä vääriä plussia ja päätin, etten enää tilaa samoja. No, en tilannutkaan, mutta niitä tuli :grin Kuvassa siis oli erehdyttävästi pctä muistuttavia leveämpiä liuskoja hcg-tekstillä, niin kuvittelin tilaavani jotain muuta kuin näitä ohkaisia kukkafoliossa olevia :laughing002 Yllättäen tää testisatsi ei ole ollutkaan (vielä ainakaan) susi, vaan näillä on ihan puhtaat negat tullut, kuten tollakin kasetilla. Kappas vaan, joskus sitä yllättyy positiivisesti - myöskin toisen viivan puuttuessa :laughing021

Toivottavasti plussia alkaa tulla tälle vuodelle tähänkin ketjuun! Tiirailen täällä taka-alalta ja toivottavasti ensi kierrossa olis itelläkin jotain analysoitavaa, eikä vaan noi vitivalkoiset negat :rolleyes:

Liitteet

• testit.jpg
    testit.jpg
    309 KB · Katsottu: 360
Mä oon nyt oppinut sen et turhaa testailla dpo alle 11 koska esim. lokakuun 27pvä mulla oli hcg 0 mut viikko siitä plussa testiin. Kiinnittyminen tapahtui ilmeisesti dpo 9. Dpo 6-8 todella harvoin mitään plussan tapaista edes tulee joten turha pahoittaa omaa mieltä <3 tämä siis vain minun mielipide.

Pakko muokata ja tarkentaa tuota omaa plussa juttua et touhuiltiin silloin kp 21 jolloin luultavasti oviskin oli ja tuo hcg 0 oli kp 30. Plussa tuli vasta kp 39. Ultra vastasi silloin et n. kp 21 ois ollu ovis.

Mä oon nyt oppinut sen et turhaa testailla dpo alle 11 koska esim. lokakuun 27pvä mulla oli hcg 0 mut viikko siitä plussa testiin. Kiinnittyminen tapahtui ilmeisesti dpo 9. Dpo 6-8 todella harvoin mitään plussan tapaista edes tulee joten turha pahoittaa omaa mieltä <3 tämä siis vain minun mielipide.

Pakko muokata ja tarkentaa tuota omaa plussa juttua et touhuiltiin silloin kp 21 jolloin luultavasti oviskin oli ja tuo hcg 0 oli kp 30. Plussa tuli vasta kp 39. Ultra vastasi silloin et n. kp 21 ois ollu ovis.

Oon periaatteessa ihan samaa mieltä, että liian aikaisin ei kannata testata. Syksyllä keskenmenneessä raskaudessa sain puhtaan negan dpo 9 ja ensimmäisen haamun just dpo 11. Nyt on vaan se tilanne, että en ole testannut ovista ja koska mulla on pitkä kierto (nyt kp 33), ja joulusta alkaen ollut sellaista valkkaria, joka olis saattanut viitata oviksen lähestymiseen, niin olen malttamattomuuttani testaillut:p

Jännä muuten, miten mulle tulee hirveä tarve selitellä tätä omaa hullua testailua:grin

Mä koitan nyt olla testailematta. Jos maltan mieleni niin en tänään testaa ollenkaan.
Turhaa stressiä se vain tietää.
Nyt mulla kp 28. Jos ovis olisi ollut silloin kun luulen niin menkat olisi jo myöhässä.
Mutta pisimmät kierrot mulla 32pv. Eli vielä muutama päivä aikaa menkkojen käynnistyä.
Mut jos tämä olisi negakierto niin ainakin vastasuudessa tiedän mitkä testit on huonoja.
Mun testailu jatkuu pcllä. Niiden pitäisi olla luotettavia :-)

Eilen meidän hoitopaikasta sanoivat kun soittelin että vuotoa ei näy vaikka primolutit on ollut käytössä.Nyt menossa 6päivä primolutin jälkeen jo.Neuvo oli se että nyt odotetaan että alkavatko itekseen jos alkaa niin käskivät tarkkaa kirjaa niistä kuukautisista pitää.Jos vuoto ei ole alkanut ennen meidän IVF suunnitteluaikaa niin sitten suunnittelu ajalla mietitään mitä tehdään.Toivotaan vaan että pian katkeaa kierto.

Takaisin