Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitten saavat Ikean kassat miettiä, että onko tämä nyt viivanpaikka vai plussa, annetaanko ale vai ei.https://www.tamperelainen.fi/artikk...n-mainoksensa-paalle-il#.WlYbOCUoFPQ.facebook
Kaikki pisteet hälle, joka räväyttää tälle palstalle ekan IKEA-plussan!:D
Plussahan se tuli. Ihana syysvauva olisi tulossa :)

Testasin ihan täsmälleen samalla tavalla purkista kuin eilen, joten nyt ero ei voi johtua testitavasta. Ihan paskoja testejä, kun antavat tuollaisia turhia haamuja. Tosin mä varmaan ihan kunnolla keulin ja hätähousuilen, kun nyt on todennäköisesti edelleen hyvin aikaiset dpot (ehkä 7-9), joten kyllähän toi voi vielä plussaksi muuttua
Yllättäen tää testisatsi ei ole ollutkaan (vielä ainakaan) susi, vaan näillä on ihan puhtaat negat tullut, kuten tollakin kasetilla. Kappas vaan, joskus sitä yllättyy positiivisesti - myöskin toisen viivan puuttuessa 
Mä oon nyt oppinut sen et turhaa testailla dpo alle 11 koska esim. lokakuun 27pvä mulla oli hcg 0 mut viikko siitä plussa testiin. Kiinnittyminen tapahtui ilmeisesti dpo 9. Dpo 6-8 todella harvoin mitään plussan tapaista edes tulee joten turha pahoittaa omaa mieltä <3 tämä siis vain minun mielipide.
Pakko muokata ja tarkentaa tuota omaa plussa juttua et touhuiltiin silloin kp 21 jolloin luultavasti oviskin oli ja tuo hcg 0 oli kp 30. Plussa tuli vasta kp 39. Ultra vastasi silloin et n. kp 21 ois ollu ovis.
Muistatko miten pitkään yli viikko meni.Jotain puolitoista viikkoa?Heitsu mulla teroluttien jälkeen alko vasta yli viikon päästä.. primoluttien jälkeen viikon sisällä.
Muistatko miten pitkään yli viikko meni.Jotain puolitoista viikkoa?
Ok.Joo taisi olla. 9-10päivää. Alko sillon ku normaalistikin oli dpo13... eli ei siirtäny ovista