Plussa vai ei?

Unicorn ja heitsu:
Voi hyvin olla että vaikka musta luonnossa siinä väri on et on silti mitätön viiva :-)
Voitte hyvin olla oikeassa :-)
Digiä en viitsi vielä tuhlata. Jos vuoto pysyy poissa niin ensi viikon lopulla sitten.

Wheelchair Mama: Toivon digiin hyviä tuloksia!:happy:

Täällä haamu vahvistui. Ei tarvinut viivoja tihrustaa, joten ainakin nyt vaikuttaa hyvältä. Rauhallinen olo muutenkin, ei sellainen epäusko niin kuin niissä kemiallisissa oli. Nyt kerään tän viikon rohkeutta ja vahvistumisia viivoille ja sitten (jos/kun) alan siirtyä odottajiin. On tää jännää vaikka kaks tenavaa on jo entuudestaan.:hilarious:

Liitteet

• IMG_20180115_065420321.jpg
    IMG_20180115_065420321.jpg
    259.6 KB · Katsottu: 508
Muska:
Jos tilasit liuskoja niin ne on joko 10 tai 25. Jos ovat tosi ohkasia niin ovat 10 ja jos paksumpia niin 25 ml.
Itse tilaan sieltä usein :-)
Puikot ovat 20.

Eliza 79: hieno viiva jo :-) tuo olisi mulle jo plussa.
Mä teen digin loppuviikosta jos silloin vielä tarvetta.
Nyt luotan varsinkin viime perjantaina saamaani pctestiin.
Sitä ennen pc:t oli ihan blankoja.
Ja nyt siinä punainen viiva. En usko et tulevat turhaan.

Varovaiset onnittelut Eliza, toivotaan että kaikki menee hyvin! Oma rauhallisuus on kyllä usein hyvä enne :)

Mä vähän luulen et itelleen ei tuu plussaa tässä kierrossa. Eilen oli kamala vatsakipu..pistinkin toiseen ryhmään. Ehkä täti tulee aikaisemmin vaikkei ne kuukautiskipuja ollut. Pelästyin kyl kunnol ku en housuja saanu pois yksin :/ no mut tänään ei o enää. Ja must on ihanaa et juoksen tauolla kurkistelee tänne joko joku plussasi. <3

Takaisin