Plussa vai ei?

Onko kellää muulla ongelmana saada marketin rfsun ovistesteillä tasavahvoja tai kontrollia vahvempaa ?

Oviskivut oli helvetilliset kp18 päivän ja loppui seuraavaan aamuun mennessä yön aikana... seksikin sattui kamalasti ja kaikki tärinä ja ponnistelut..

Testiohjeissa sanotaan että pitäs olla 4h pidätystä ja ei saa olla juonut vettä tms pariin tuntiiin ja näyte otettava 10-20 välillä.

Mä en oo voinut 100prosenttisesti ohjeita noudattaa.. oon voinu tehdä testin yleensä 7-8 aamulla aamun toisesta (herään5, joten ei yön yli olleesta) ja yleensä illalla joskus 19-21 välillä silleen että pidätystä on useampi tunti.

Nää ei ilmeisesti mitään herkimpiä ovistestejä oo.. mutta voiko olla niin ettei mun lh riitä tälle testille ? Kun apteekin ovispuikkoihin ja ebayn halpisliuskoihin ja mammaksi.fin testeihin tullut kyllä aiemmin tasavahvat.. kieliikö se jostain ongelmasta, jos munasolu irtoo mutta lh ei ole tarpeeksi korkea? Vai tapahtuuko ovista oikeasti edes, vaikka olisi oireet ja kivut? :)

Ja kuva tietysti unohtui..
ImageUploadedByVau Foorumi1515681187.410582.jpg

Mitä oon lukenut niin nuo rfsu on tosi huonoja että vaikka toiseen testiin saa plussan ni nuo ei sitä näytä ollenkaan :/ Mitä noihin kuolisin tulee niin tärkeetä on vaan olla juomatta vähään aikaan että on vahvaa pissaa, jos et esim koko päivänä juo kuin lasin kaksi niin pissa pysyy vahvana koko päivän, ainakin itellä ja sain ovistestiin plussia ihan puolen tunnin pidätyksellä kun en ollut juonut pitkään aikaan ja yleensä en edes saa tasavahvoja viivoja testeihin :) Sama pätee raskaustesteihin.

Ansku, emk - no se vois selittää :D taidan siis seuraavan kerran olla ostamatta noita, jos noi tutut ja turvalliset loppuu . Nyt vaan kävi niin hullusti että ostin satsin viime kiertoon joka olikin vaan 12 pv ja jatkoin samoilla tätävkiertoa, ja ne ehti loppua sit , piti käydä kaupasta huonoja.

Katjusha, tuollasta viivaa en oo kyllä näillä saanut koskaan :) sulla näyttää toivan ihan hyvin :)

Parissa kierrossa joskus syksyllä kokeilin RFSUn ovistestejä mutta päätin etten niitä enää osta koska.. No, kuva puhukoon puolestaan :grin Jos oisin vaan tuota RFSU:ta käyttänyt niin olis mennyt ovisplussa sivu suun. Onneksi testasin myös digillä, ja plussan siihen saatuani tein myös Raskauskeijun ovistestin.Myös minun mielestä kyseiseen testiin on mahdotonta saada plussa! :grin

IMG_20170918_125959.jpg

Parissa kierrossa joskus syksyllä kokeilin RFSUn ovistestejä mutta päätin etten niitä enää osta koska.. No, kuva puhukoon puolestaan :grin Jos oisin vaan tuota RFSU:ta käyttänyt niin olis mennyt ovisplussa sivu suun. Onneksi testasin myös digillä, ja plussan siihen saatuani tein myös Raskauskeijun ovistestin.Myös minun mielestä kyseiseen testiin on mahdotonta saada plussa! :grin

View attachment 64289

Noniiiin! Jeeeeij! Ehkä mulla sit oli ovis!! :) :)

Mullakin oli toi kaksoishormonitesti ja kerkes jo viime kierrossa vilkuttaa ennenkö alkoki menkat kp13.. mutta liuskat kerkes just loppua tämän kierron tikutuksen alussa .. :( on niin epäsäännölliset että pakko aina tikuttaa ajoissa.

Ens kiertoon satsaan siis herkemmät ja paremmat liuskat ja uus kaksoishormoni :P

Ylin Dpo8, keskimmäinen ja alin tänään Dpo9. Viivanpaikka ainakin. On sekin jotain.

Liitteet

• 1515740671461.jpg
    1515740671461.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 550
Emk, en valitettavasti nää mitään :(
Viivanpaikka on joka testissä vaikka ei uittaisikaan missään. Joissain näkyy märkänä rajustikin..

Unicorn, Näen tuosta kuvasta hyvin viivan paikat.

Plussan kyllä sitten erottaa kun se tikkuun ilmestyy, sitä ei tarvitse tihrustella. Mä testasin viime syksynä samasta pissasta One stepin liuskalla, RFSU:n 10miu puikolla ja PC:n liuskalla. Noi kaksi ensimmäistä piti olla herkimpiä, mutta PC antoi selkeimmän plussan, muut erittäin haalean, mutta erotettavan. Sen jälkeen en aio ostaa muita kuin PC:n liuskoja ja ehkä digin jolla voi varmistaa hormonien nousun.

Unicorn, Näen tuosta kuvasta hyvin viivan paikat.

Plussan kyllä sitten erottaa kun se tikkuun ilmestyy, sitä ei tarvitse tihrustella. Mä testasin viime syksynä samasta pissasta One stepin liuskalla, RFSU:n 10miu puikolla ja PC:n liuskalla. Noi kaksi ensimmäistä piti olla herkimpiä, mutta PC antoi selkeimmän plussan, muut erittäin haalean, mutta erotettavan. Sen jälkeen en aio ostaa muita kuin PC:n liuskoja ja ehkä digin jolla voi varmistaa hormonien nousun.

Kamomilla, samaa mieltä :)

Oi että mä inhoan noita viivanpaikkoja. Tein päiväpissasta 2,5 tunnin pidätyksellä r.testin (kp 27/24-29 dpo 13 tai 14). Testi on apteekin raskaustesti ultra. Ensin ei näkynyt mitään ja sit tuli typerä haalea viivanpaikka. En tiedä näettekö te sitä. Mutta asiaan. Onko sellaista testiä josta ei yksinkertaisesti näy se viivanpaikka?

Liitteet

• 20180112_125324.jpg
    20180112_125324.jpg
    699 KB · Katsottu: 651
Siinä tallessa olevat viivanpaikat ylempi on 2016 ja alempi 2014. Molemmissa on Dpo9 ylin.. Alemmat 10 tai Dpo11. Testit one steppejä. Nää siis plussia. Mutta samanlaisia viivoja on negatiivisetkin antanut. Ihan vertailuksi laitoin nää aikaisten dpo:n testit.

Liitteet

• 1515755158769.jpg
    1515755158769.jpg
    74.6 KB · Katsottu: 493
  • 1515755175451.jpg
    1515755175451.jpg
    4 KB · Katsottu: 473
Oi että mä inhoan noita viivanpaikkoja. Tein päiväpissasta 2,5 tunnin pidätyksellä r.testin (kp 27/24-29 dpo 13 tai 14). Testi on apteekin raskaustesti ultra. Ensin ei näkynyt mitään ja sit tuli typerä haalea viivanpaikka. En tiedä näettekö te sitä. Mutta asiaan. Onko sellaista testiä josta ei yksinkertaisesti näy se viivanpaikka?
Hmmm.. melkee sanoisin että ihan viiva tuo on :D tee huomenna uusi!

Takaisin