Plussa vai ei?

Immelle isot onnittelut! :happy:

Mitä tuumaatte tästä vai näkyyköhän mitään.. :hilarious: Dpo 8 vasta, mutta olot oli niin mielenkiintoiset, että pissin tikkuun. Testinä apteq ja haamu ilmaantui heti testiajalla. Ennen oon tähän testiin viivanpaikkoja saanut, mutta vasta testiajan jälkeen. Parin päivän päästä kai tämä muuttuu suuntaan tai toiseen.

Liitteet

• IMG_20180114_092116127_1515915345087.jpg
    IMG_20180114_092116127_1515915345087.jpg
    551.5 KB · Katsottu: 606
Eliza, ihankuin jotain punertaisi :) ota pois kotelosta , niin saattaa näkyä vielä paremmin? :) toivottavasti vahvistuu!

Juu, saattaisi hyvinkin näkyä, se on totta. :happy: En vaan halua avata. Aattelin, että nyt en turhia toiveita ala elätellä, joten jos ei puikkotesti ilman avaamista olisi viivoja näyttänyt niin nega saisi olla... Niin monesti olen nuita tiiraillut ja avannut ja valoa vasten jne. töllötellyt, että nyt riittää! :hilarious:

Juu, saattaisi hyvinkin näkyä, se on totta. :happy: En vaan halua avata. Aattelin, että nyt en turhia toiveita ala elätellä, joten jos ei puikkotesti ilman avaamista olisi viivoja näyttänyt niin nega saisi olla... Niin monesti olen nuita tiiraillut ja avannut ja valoa vasten jne. töllötellyt, että nyt riittää! :hilarious:

Ymmärrän 110% <3
Toivotaan että alkaa viiva vahvistua!

Wheelchair mama, mä en valitettavasti nää tossa väriä :( toivotaan että alkas kuitenkin vahvistua ja värikin tulemaan. Voi tietty olla että valaistus tekee sen että näyttää vaan harmaalta viivanpaikalta :/

Onko sulla mikä dpo? Tai kp?

Wheelchair mama,Itse en näe myöskään värillistä viivaa vain jonkun viivan paikan anteeksi.Toivotaan että muuttuu oikeaksi viivaksi.

Luonnossa on punainen. Mun kamera on surkea.
Luonnossa kun vertaan edelliseen pctestiin niin on vahvistunut. Kummassakin ihan punainen viiva.
Perjantaina oli se edellinen.
Mutta nyt lopetan testailun ja odotan viikon ja katson mitä tapahtuu.
Ja tänään viiva alkoi heti muodostua. Perjantaina meni kauemmin ennen kuin viiva alkoi tulemaan esiin :-)

Dpot pienimmillään 13 ja siitä pari päivää ylös päin. Päivän varmuutta oviksesta ei ole.
Mä en ole näin selkeää viivaa saanut viime raskaudessaan edes dpo 18 vielä.

Ööö tyhmä kysymys mut mulla on r.testit Onestep ja niissä ei lue herkkyydestä mitään. Jos ei lue niin mitä ne sitten yleensä on?

Takaisin