Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Dpo 8 vasta, mutta olot oli niin mielenkiintoiset, että pissin tikkuun. Testinä apteq ja haamu ilmaantui heti testiajalla. Ennen oon tähän testiin viivanpaikkoja saanut, mutta vasta testiajan jälkeen. Parin päivän päästä kai tämä muuttuu suuntaan tai toiseen.Eliza79, kyllä siellä jokin viiva pilkistää. :D jännät päivät edessä, iik!
Eliza, ihankuin jotain punertaisi :) ota pois kotelosta , niin saattaa näkyä vielä paremmin? :) toivottavasti vahvistuu!
En vaan halua avata. Aattelin, että nyt en turhia toiveita ala elätellä, joten jos ei puikkotesti ilman avaamista olisi viivoja näyttänyt niin nega saisi olla... Niin monesti olen nuita tiiraillut ja avannut ja valoa vasten jne. töllötellyt, että nyt riittää! 
Juu, saattaisi hyvinkin näkyä, se on totta.En vaan halua avata. Aattelin, että nyt en turhia toiveita ala elätellä, joten jos ei puikkotesti ilman avaamista olisi viivoja näyttänyt niin nega saisi olla... Niin monesti olen nuita tiiraillut ja avannut ja valoa vasten jne. töllötellyt, että nyt riittää!
![]()