Plussa vai ei?

Miulla on digi kaapissa oottamassa, aattelin, että jos viiva ees vähän vahvistuu niin sitten teen sen❤️

Ehkä vissiin kp32.. Enpä pistänyt viimeisiä menkkoja minnekkään ylös ja ne alkoi pikku tuhrulla ja sitten vasta kunnolla ja viime kierto oli yli 40 pv, vaikka miulla on ollu aika tasan 30pv nää muutamat menkat mitä tullu synnytyksen jälkeen, kun miulla tosiaan 10kk synnytyksestä, niin voi olla kierrot vielä vähän sekaisin

Varmaan parin päivän sisään pääset digin tekee, luulis jo näyttävän plussaa sit, varsinkin jos menkkojen pitänyt alkaa :)

Nyt käyn vähän väliä puhelimesta kattelemassa noita kuvia tuosta testistä, että näänkö enää haamua niissä :D Tää päivä muutenkin matelee niin hitaasti kun odottaa huomista testausta niin kovasti! Ja normaalisti herätään pojan kanssa 8-9 aikaan, mutta tänään en saanut enää inta kun kävin 5 aikaan aamulla antamassa pojalle maitoa, niin tuntuu, ettei tää päivä lopu koskaan :D Mie oon liian malttamaton tälläseen jännitykseen ja odotteluun! :D

Miusta viiva oll iiiihan inasen vahvistunut, joten tein digin!!!:happy093<3

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    939.9 KB · Katsottu: 425
Onnea Pionii!

Mä tein ekan haamun viikko sitten, viime perjantaina digin, joka sano ei raskaana. Nyt maanantaina, kp31, tein parin tunnin pidätyksellä testin ja tämmöinen tulos tuli

Aamulla pc:n testi..

Liitteet

• 1438038776276.jpg
    1438038776276.jpg
    36.9 KB · Katsottu: 457
Näkyy toinen viiva viipsukka :) Joko uskaltais varovaisesti onnitella... Oliko niin että odotit eiliselle menkkoja alkavaksi?

Eiku täksi tai huomiseksi. Otan tänään yhteyttä neuvolaan, jos pääsis käymään verikokeissa. Mulla on riskiraskaus, niin mun pitäs aloittaa Primaspan heti ja lähete pitäs laittaa au-ultraan naisten polille.Mutta ei mulla enää tuntemuksia oo, että menkat ois tulossa.

Takaisin