Plussa vai ei?

Mä kävin rfsu paketin ostamassa. Ja edelleen tähän tulee tällasta viivaa (tämä tosin 1h pidätyksellä), pc:n testiin tulee tätäkin haaleampaa ja aamupissasta. Mulla jo kuitenkin kp 38 ja eka haamu rfsu:lla saatu 26.pvä. Eikö sen pitäs olla jo vahvempi :(
Kuva vielä tuosta rfsu:n testistä, eka otettu heti, toka 5min päästä, alin 25min.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    589.8 KB · Katsottu: 362
Jopas kkatja on ollu huono tuuri testien kanssa ..

Joo-o tiistaina iloitsin et kohta varmaan o-plussa.. No eipä oo näkyny -.- nyt ollu vaan haaleeta viivaa taas. Kp12 tänään, sais kyllä ovis kohta tulla..

Nojoo on :( pitää huomenna tehä viel aamulla, jos ei sekään oo yhtään selkeempi niin soitella maanantaina neuvolaan jos pääsis ultraan tai edes verikokeeseen.

Tuossa neljännessä alimmassa kuvassa näkyy haamu :) onko rfsu:n testi?

Joo mulla ei oo niin vahvat viivalasit nii nään vaan alimmassa :D ota viel ihan kuivuneesta testistä yks kuva :)

Se oli menny jo aika huonoon happeen roskiksessa niin ei saanut selvää kuvaa :D mut tossa tuo aikasempi kuva vähän tummennettuna

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    686 KB · Katsottu: 308
Mietityttää vaan, kun tässä on testi 6 päivää sitten eikä mun mielestä tuo viiva ole siitä vahvistunut :/ Oireet on kyllä lisääntyny :O

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    340 KB · Katsottu: 314
Ninni, ei oo näkyny vieläkään. Ihme menkkajomoja ollu vaan tän viikkoo. Edellisen kierron mukaa nyt ois vasta dpo17, toivottavasti ei tuu täti kylään :rolleyes::D oletan nyt kuiteki et on kp 13..

Kkatja, käy hakemassa apteekista vaikka apteekin oma herkkä testi, maksaa 6,5 euroa suunnilleen, jos vaikka siihen saisit aamulla paremman viivan :) ei oo ihan niin kallis kuin ne muut herkät puikot kuitenkaan :)

Kkattja miekin näen tuossa yhdessä haamun :) Tee se apteekin oma mutta älä vielä digiä, se ei varmaan vielä noin hailuilla viivoilla näytä positiivista vaikka olisitkin raskaana, kokemusta on. Oon liittänyt tän kuvan aiemminkin, mutta tulkoot nyt uudestaan.

ImageUploadedByVau Foorumi1438419427.268295.jpg

Takaisin