Mä kävin rfsu paketin ostamassa. Ja edelleen tähän tulee tällasta viivaa (tämä tosin 1h pidätyksellä), pc:n testiin tulee tätäkin haaleampaa ja aamupissasta. Mulla jo kuitenkin kp 38 ja eka haamu rfsu:lla saatu 26.pvä. Eikö sen pitäs olla jo vahvempi
Kuva vielä tuosta rfsu:n testistä, eka otettu heti, toka 5min päästä, alin 25min.
Nojoo on pitää huomenna tehä viel aamulla, jos ei sekään oo yhtään selkeempi niin soitella maanantaina neuvolaan jos pääsis ultraan tai edes verikokeeseen.
Ninni, ei oo näkyny vieläkään. Ihme menkkajomoja ollu vaan tän viikkoo. Edellisen kierron mukaa nyt ois vasta dpo17, toivottavasti ei tuu täti kylään :D oletan nyt kuiteki et on kp 13..
Kkatja, käy hakemassa apteekista vaikka apteekin oma herkkä testi, maksaa 6,5 euroa suunnilleen, jos vaikka siihen saisit aamulla paremman viivan :) ei oo ihan niin kallis kuin ne muut herkät puikot kuitenkaan :)
Kkattja miekin näen tuossa yhdessä haamun :) Tee se apteekin oma mutta älä vielä digiä, se ei varmaan vielä noin hailuilla viivoilla näytä positiivista vaikka olisitkin raskaana, kokemusta on. Oon liittänyt tän kuvan aiemminkin, mutta tulkoot nyt uudestaan.