Plussa vai ei?

Itsellä ahdistus. Rfsu näyttää haaleampaa viivaa mitä viimeksi postasin, pc:llä just ja just erottuva viiva/viivanpaikka. Ei hyvältä näytä :(

Kkatja, ne rfsu:t on ihan susia. :/ ne näyttää hailakkaa viivaa tosi pitkään tai jos koskaan tasavahvoja viivoja. Toivottavasti ei ois kemiallinen tms. :/ tsemppiä ja testaa vaan lisää. Ne hormonit nousee kolmen päivän välein, nii siks saattaa kolmekin päivää näyttää haaleata viivaa ennenku alkaa taas vahventua. Nimim. kokemusta on! Toivotaan parasta! :)

Tässä vielä nää tämänpvän testit :sad001 Rfsu aamupissa ja pc parintunnin pidätyksellä

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    564 KB · Katsottu: 440
Heippa! Ootteko muut tehneet Mammaksi-sivulta tilattuja raskaustestejä tai apteekin omia testejä ja saaneet tulokseksi kaksi viivaa ristissä?? Ohjeen mukaan yksi viiva tarkoittaa negaa, kaksi samansuuntaista plussaa ja viivattomuus sitä, että testissä on vikaa.

Mulla siis menkat pari päivää myöhässä, ja kahtena aamuna oon tehnyt r-testin tämmöisellä tuloksella. Vika varmaan kyseessä, mut eipä ole ennen moista kuviota tullut vastaan, vaikka vastaavia testejä käyttänyt (negojen toteamiseen) jo toista vuotta.
ImageUploadedByVau Foorumi1438102583.754939.jpg

Junibea, joo, samaa ajattelin kans, eli palautetta vaan menemään. Ja tosiaan kahdesta eri testistä tismalleen saman näköinen tuollainen ristiviivatulos. Oli pakko tännekin laittaa, kun ei ole moista ennen tullut vastaan.

Mannika jee näin äkkiä tämäkin aika tuli että pääset pian piinailemaan onko tärpänny ;)

Tosta ristiviivatuloksesta sanoisin sen verran, että kannattaa katsoa ohjeesta mitä siinä sanotaan väreistä. Minulle on (toisen merkkiseen) testiin tullut samankaltainen pystyjuova ja se on ihan ok ja testi on toiminut oikein. Se johtuu vaan jostain eroista siinä pississä. Toki kannattaa katsoa, jos testit ovat samaa erää niin voihan niissä jotain vikaakin olla. Kysyisin itse esim apteekista, että tietävätkö he ko testeistä jotain ja on tuo viiva normaali.

Täälä oli jonkinlaisia ovistuntemuksia lauantaina :) tai näin olettaisin. Eka kerta synnytyksen jälkeen enkä ennen raskautta tuntenut oviksen aikoihin juuri mitään :D sattumoisin sain kellistettyä miehen juuri perjantai-iltana :D Koskahan sitä vois alkaa testailemaan?

Kuukautisethan ei ole vielä alkaneet emmekä ole käyttäneet mitään ehkäisyä esikoisen syntymän jälkeen. Että nähtäväksi jää oliko tuo lauantainen kipuilu ovista vai mitä sitten..

Tämän päivän testi. Keskimmäinen ja alin sama kuva, mut laitoin myös mustavalkoiseksi. Mitä mieltä?

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    525 KB · Katsottu: 420
Ihanaa Ninni että pikkuisella kaikki hyvin :Heartred varmastikkin huojentavaa nähdä pieni sydän sykkii :love7

Tärppi onnea Mannikka :) toivottavasti sielläkin syntyisi jotain positiivista :rolleyes:

kkattja näen alimmassa kuvassa kyllä ihan värillisen haamuviivan:joyful: kovasti vahvistumista sille :Heartpink

ImageUploadedByVau Foorumi1438246739.223060.jpg
tässä nyt kuvaa aamun testistä, komia viivanpaikka tuli vaikka eilen kehuskelin että kerrankin hyvä testi missä ei viivanpaikat näy :D

Takaisin