Plussa vai ei?

Täällä taas tänään testattu, vahvistuu vahvistuu! :)
Ylempänä edellinen ja alempana tämän aamuinen.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    88.5 KB · Katsottu: 427
Kkattja hieno viiva näkyy, lisää vaan ja vahvistumista uusille testeille :)

Santra87, katoin että oot siirtyny huhtikuisten puolelle. Harmi ettet tullu maaliskuisiin :) mutta parempi huhtikuu ku ei mikään!! Onnea vielä :) ootko testannu vielä?

Ninni en oo testannut, ens viikolla sitten taas. Mä mietin sitä maaliskuisiin liittymistä, kun sektio on edessä kuitenkin suunnilleen kaks viikkoa ennen laskettua aikaa, mutta... Näillä mennään :D ei noista lääkäreistä koskaan tiedä jos ne odotteleekin sinne Huhtikuulle :D

Mä en oo varma, meneeköhän mulla maaliskuisiin vai huhtikuisiin, saattaa olla just siinä rajalla :D

Santra87, miksi sektio?

Esikoinen tuli kiirellisellä sektiolla, koska ei mahtunut alakautta, alikehittynyt lantio tai jotain vastaavaa. Pikkukakkonen saa syntyä alakautta, jos on pienempi kuin tuo esikoinen joka oli syntyessään 48 senttiä, 3185 grammaa ja päänympärys oli 32 senttiä. Eli ei kuitenkaan ollut mikään jättiläinen.

Jos laskee EHKÄ mahollisen oviksen mukaan, la ois 31.3, jos laskee menkoista, niin la ois 1.4 :D (käytin kierron pituutena 32)

Tein tänään aamulla testin, se oli melko tarkkaan samalainen kuin eilen :)

Oli tarkoitus ostaa tänään vielä digi töiden jälkeen, mutta unohdin lompakon kotiin niin jäi ostamatta :D

Kkatja kyllä siellä väriä näkyy :)

Ninni, täällä on meneillään kp 33/27-31, dpo 15. Negoja oon tehny joka päivä dpo 12 lähtien :grin

Alkaisi nyt ne menkat tai tulisi vihdoin viimein se odotettu plussa! Ihan perseestä tällainen oottelu! :mad: :grin Miten niin kärsimätön... :grin

Mutta ei siitä sen enempää, tää ketju on testien tiirailua varten! :joyful:

Muokattu viimeksi:
Ninni, eiköhän ne menkat tule sieltä niin kuin aina ennenkin... Mutta uusi kierto on taas sitten uusi mahis!

Muoks. Ja sieltähän ne menkat saapuivatkin.

Muokattu viimeksi:
Takaisin