Ja toi kuva on otettu vain muutama minuutti tekemisen jälkeen :) se vahvistui siitä vielä :) sunnuntaina sitten uutta testiä, noi apteekin varhaiset testit ei ollu ees kalliita 6,50 :)
Tein tämän testin eilen aamulla kp 23/28-29, onko haamu vai pelkkä viivanpaikka? Tänään tein uuden testin aamulla ja oli puhdas nega. Oireita on jos jonkinlaista. Yritystä takana jo puolitoista vuotta
Äiti viiden, kiitos kysymästä :) tosi hyvin on jakseltu, tänään rv 7+1. :) ei mitään raskausoireita (vähän se huolestuttaa), mutta maanantaina ar-ultra niin siellä sitten näkee onko masussa elämää vai ei :) mitäs sinulle?
No Ninni täällä ihan tasasta ovis hukassa... ihanku ois ollu tossa 18.7 mutta nyt taas ovis tikku ruvennut tummumaan...
eikä täällä kyllä oo tuo peittokaan tiuhaan heilunut, niin ja noi perinteiset ovis limatkin olleet hukassa mutta eipä tässä nyt oo ollutkaan mitään aktiivista yritystä enään joten silleen täällä.
Hyvät viivat sulla ainankin oli tossa viimesimmässä testi kuvassa ei niitä oireita välttämättä olekaan ihan kaikilla noin alussa, toivotaan että ultrassa kaikki hyvin
Ninni voi hitsi aika menee nopsaan, mä kuukaus sit jännäsin tota ekaa ultraa ja nyt mennää jo 9+0 :D 1.5viikon päästä sikiöseulonnan se verikoe ja kutsua ootellaa seuraavaa ultraa ^^
Voi kun meillekkin tulis kohta plussa. Luin jotain juttuja siitä, et sektio pienentää todennäkösyyttä raskautua ja minä vedin jo pienimuotosen paniikin asiasta
Mannikka, mä en jaksa uskoa, että sektio heikentäisi mahdollisuuksia raskaaksi tulemisen suhteen. Joulukuussa sektio, tulehtui ja aukesi itsekseen ja nyt plussa tokasta yrityskierrosta. :)