Plussa vai ei?

Santra: älä lannistu. Toi on eri merkkinen testi. Näiltä foorumeilta oon lukenu toooosi paljon et noi "herkät" ei oikeesti oliskaan niin toimivaisia aina. Lainaan toista käyttäjää "niin kauan kuin tätiä ei näy -on toivoo" :)

Nimimerkillä testien suurkuluttaja :)

Nääh, eilen alkoi taas tuhru, että eiköhän se täti sieltä... Ainakin luteaalivaihe olisi nyt hyvän pituinen jo, jos jotain positiivista etsii...

Santra höh tuhrulle! Mie sain ensimmäisen haamun apteekin herkkään testiin vasta dpo13 että jos ei vuoto ylly menkoiksi asti niin vielähän sulla on plussatoivoa! :)

Santra testaa vaan, miullakin esikosta haamuplussa tuli vasta dpo16!

Minä oon nyt vähän hämmentyny. Nää kuukautiset oli vähän oudot ja lyhyet, päivän vaan vuos kunnolla ja nyt tuhruttaa. Taidan tehdä pari varmistelutestiä, tuntu vaan jo alkuun tosi oudolta et kkt alkas dpo5-9..

Negahan tään pitäs olla. Mut tihrustakaa :p

Liitteet

• 1437669283126.jpg
    1437669283126.jpg
    11.7 KB · Katsottu: 403
  • 1437669297832.jpg
    1437669297832.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 417
En sitten päässy tänään testi kaupoille, piti pikkuveli hakea vapaille armeijasta. Ehkä me pojan kanssa huomenna aamulla käydään vaunulenkillä hakemassa testejä, jos ei sada.

Santra, ehkä välipäivä onkin hyvä, nii saattaa paremmin näkyäkkin testissä jos jotain on näkyäkseen :)

Ninni, samaa mietin. Jotenkin ei edes huvita testata, vaikka näitä testailu päiviä on odottanu innolla :D en tajua :D

Huomenta!
Eka kertaa laitan tänne tikkua ihneteltäväksi :)
Tänään olis festarit jonne oisin menossa, tietenkin testasin että uskaltaako juoda siideriä.
Siihen tuli tuommonen aivan haalea punainen haamu, jonka jopa mies näki!
Taidan jättää siiderit juomatta :)

Tänään siis kp 24/26 dpo 14 tai 15 ehkä!

Liitteet

• 1437715988702.jpg
    1437715988702.jpg
    53.7 KB · Katsottu: 504
Marien: kyllä siinä jotain näkyy! Jos luonnossa näkyy väriäkin niin onnittelut lienee paikallaan! Kannattaa testata vielä ylihuomenna, tulee sitten kunnon viivat.

Takaisin