No tämä nyt on tyylipuhdas nega, liuskaa en edes tehnyt, kun olin varma että tää antaa sitä väriä paremmin, kun pitäisi olla paljon herkempi kuin nuo mun liuskat...
Santra, mulla toi testi näytti tooosi haleeta viivaa vasta testiajan jälkee, vaikka pitäis olla herkkä. Onneks vasta dpo 10, nii on aikaa muuttua. :) mulla ei näkyny dpo 10 kaikissa testeissä, joissaki näky haamu ja joihinki tuli nega.
Nega neganen, olisikohan meillä käynyt vain kiinnittymisyritys ja täti saapuu muutaman päivän kuluttua? Se jää nähtäväksi. Oloja ei ole, pahoinvointia ja väsymystä lukuunottamatta, mutta mulle väsymys tuppaa aiheuttaa pahoinvointia. Ei se mitään jos ei tärppää just nyt, onhan tässä vielä aikaa :P
On toki :D eikä se ole maailmanloppu jos ei vielä tärppää, vasta on esikoinenkin alkanu nukkumaan yönsä paremmin niin pääsee pikkuhiljaa univeloista eroon :D
Hei rakkaat himotestailijat! :) en oo unohtanu teitä vaan laitan jälleen yhden uiton tänne 6+6 viikolta, eli tältä päivältä hahaha :D kyllä se on kokonaan nyt vahvistunu vaikka alku olikin todella hidasta! Mikäs teidän muiden tilanne onkaan? :) jotenki harmittaa ku ei voi enää laittaa tihrustettavaks haamuviivoja! :D