Plussa vai ei?

En malttanut odottaa aamuun, onko tämä totta? Luonnossa siinä näkyy selkeästi viiva, saas nähdä aamulla herkkä testi!

Liitteet

• DSC_0118~2.jpg
    DSC_0118~2.jpg
    137.8 KB · Katsottu: 523
No tämä nyt on tyylipuhdas nega, liuskaa en edes tehnyt, kun olin varma että tää antaa sitä väriä paremmin, kun pitäisi olla paljon herkempi kuin nuo mun liuskat...

Liitteet

• DSC_0121~2.jpg
    DSC_0121~2.jpg
    298.1 KB · Katsottu: 418
Santra, mulla toi testi näytti tooosi haleeta viivaa vasta testiajan jälkee, vaikka pitäis olla herkkä. Onneks vasta dpo 10, nii on aikaa muuttua. :) mulla ei näkyny dpo 10 kaikissa testeissä, joissaki näky haamu ja joihinki tuli nega.

Mä nään että toiseen reunaan olis ainaki jääny väriä? Mulla on kyllä niin väsyneet silmät ettei ne välttämättä erota mitään :D

Nega neganen, olisikohan meillä käynyt vain kiinnittymisyritys ja täti saapuu muutaman päivän kuluttua? Se jää nähtäväksi. Oloja ei ole, pahoinvointia ja väsymystä lukuunottamatta, mutta mulle väsymys tuppaa aiheuttaa pahoinvointia. Ei se mitään jos ei tärppää just nyt, onhan tässä vielä aikaa :P

Liitteet

• DSC_0141~2.jpg
    DSC_0141~2.jpg
    393.7 KB · Katsottu: 337
Oikeeta reunaako tarkotat, nappasin kuvan aika nopeesti kun huomasin et siin mahd ois jotain :D tuossa vielä toinen kuva.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    551 KB · Katsottu: 371
Santra87 voihan olla että se viiva oli myös viivanpaikka joka näkyi.

Kkattja mä en oo varma!! :D nään ja en nää

Jasmi ei noissa muissa saman merkin testeissä ole näkynyt ja siinä oli ihan väriäkin näkyvissä, kun mieskin siinä viivan näki...

On toki :D eikä se ole maailmanloppu jos ei vielä tärppää, vasta on esikoinenkin alkanu nukkumaan yönsä paremmin niin pääsee pikkuhiljaa univeloista eroon :D

Hei rakkaat himotestailijat! :) en oo unohtanu teitä vaan laitan jälleen yhden uiton tänne 6+6 viikolta, eli tältä päivältä hahaha :D kyllä se on kokonaan nyt vahvistunu vaikka alku olikin todella hidasta! Mikäs teidän muiden tilanne onkaan? :) jotenki harmittaa ku ei voi enää laittaa tihrustettavaks haamuviivoja! :D

Liitteet

• 1437586213348.jpg
    1437586213348.jpg
    45.8 KB · Katsottu: 404
Takaisin