Plussa vai ei?

Tässä mun haamujen haamu :D
706a5fad1f7e1f1e746175744c8d2d86

Camomillanen, kyllä tossa näkyy haamu ! :)

Testasin ti o-testin lisäks fsh testillä ja sillon oli molemmat positiiviset. Huomenna testaan viel uusiks sil fsh testillä ja nyt pitäs näyttää negaa.. Vähän huvikseen testailin ku imetyksen pitäs lopettaa fshn tuotanto jos ovista ei tuu.. Hyvältä näyttää siis tähän mennessä :p

Dpo 3?

Camomillanen, koska ajattelit testata uudelleen? :) varmaan sanoitkin jo tuolla 2015 puolella muttaku en ainakaa muista..

Eikö kellään oo testausvaihe menossa? :p

Lh ja fsh testit tehty, molemmat nega :p jeei.. Nyt kun vielä malttas ootella niitten r-testien kaa :rolleyes::D

Liitteet

• 1437291310592.jpg
    1437291310592.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 274
Mannika mua jännittää sun puolesta :D

Eipä oo testausvaihetta enää, mutta arvaa vaan tekiskö mieli tehä testejä ku ei oo yhtää raskausoiretta. :| viikon päästä maanantaina olis se ar-ultra mut tekis vähä mieli tehä yks digi vielä :'D

Ninni, kyllähän sie maltat viikon ootella :p minä vaan niin ootan sitä plussaa et sen jälkeen varmaan loppuu testaushimotkin :D

Tää nyt on ihan tyhmää, mut on jotenki semmonen olo et nyt tärppää, ni nyt oon alkanu pelkää et ei tärppääkkään ja sit masennun siitä :( tää on ihan hölmöö ku on kuitenki vasta eka yritys ja ku hormonitki voi vielä vähän olla sekasin.. Ja ääh. Anteeks turha valitus :(

Ei kannata noista digeistä niin huolestua, testasin 4pvä ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää, sain "ei raskaana". Olin aika surullinen kun oli kiinnittymisvuodon tapastakin tullut jokin aika ovulaation jälkeen. Jostain syystä kumminkin totesin että toivoa on niin kauan kunnes kuukautiset tulee. 3pvä ennen alkamispäivää sain apteekin omaan hyvin pienen haamun, minkä moni luokitteli edelleen negaksi. 2pvä ennen sain vähän vahvemman haamun ja sitä pidettiin silti aika paljon negana. Kunnes kuukautisten alkamispäivänä sain digiin "raskaana".

Siitä tietysti alkoi stressaaminen että nouseekohan viikot ja silti oltiin joka toinen aamu testi kourassa että vahvistuuhan viivat. Vahvistui kyllä, kunnes päätin tehdä rv5+2 digin, 3+ sijaan näytti 2-3, jolloin en halunnut huolestua koska plussakin tuli niin myöhään. Rv 6+0 totesin että nyt varmasti on jo, ei vaan oli edelleen 2-3. Päätin kuitenkin odottaa niskaturvotus ultraan, että onko mahassa kumminkin jotain koska viikot eivät nousseet. Loppupeleissä pieni sydän siellä löi ja vastasi viikkojaan, nyt rv15+1 ja kaikki hyvin. Meillä tärppäs vasta yk5.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja varsinkin pitkään yrittäneille <3 toivoa on kun jaksaa yrittää. Ja iiiisoniiso plussausaalto tänne ja plussatuulia kaikille ihanille !!

Lauruskaaah, kiva kuulla kokemusta noista digeistä, jännä että näytti edelleen 2-3 rv 6+0, mutta hyvä että on hyvin mennyt :) mulla menossa rv 6+3 enkä vieläkää oo saanu digiin 3+, mutta siis siitä on kyllä muutama päivä ku tein digin. :)

Ninni voi olla et mulla nousi raskaushormooni hitaasti, rv 7-8 paikkeilla pitäisi olla jo se 3+, kun jos ala arvoilla mennään niin silloin yleensä viimeistään pitäis olla enemmän sitä hormoonia kuin aiemmilla viikoilla. Ja tosiaan netissä on paljon tota että ei oo näyttänyt viikkoja oikein vaikka raskaana onkin oltu :) tässä mun haamulainen 3pvä ennen:

Liitteet

• 1437338737924.jpg
    1437338737924.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 382
Noh ens viikosta pääseekin taas kuluttaa o-testejä.. Eli täällä kp1.

Mannika tosi kurjaa.. :( mut ihmeen lyhyeks jäi se luteealivaihe sulla? Onnea seuraavalle kierrolle ja sitten sä plussaat :)

Voihan se olla et ovista ei kuitenkaa tapahtunu..? Yleensä miulla luteaalivaihe on 14 päivää.. Jospa tää kierto menis jo normaalisti. Aiemmin ollu kellontarkka kierto :p

Kp1/28(?) yk2(?)

Muokattu viimeksi:
Huomenna aamulla on dpo 10 ja sehän tarkoittaa sitä, että on testipäivä! Jeeeeeeeeeee! Mun piti jo tänään testaa, mutta olin vissiin vähän unessa aamulla Kun kävin vessassa ja unohdin :D

Takaisin