Plussa vai ei?

Me taidetaan mennä suht samoissa päivissä, mä kans jännäilen täällä 🥹 aamulla piti toki testiä tehä ja negaa näytti.

Mulla oli ovistesti positiivinen sillon 18.2. illalla ja 19.2. aamulla, niin kai se dpo lasketaan ton 19.2. mukaan? Eli ovis ois vissiin ollu 19.2.-20.2.? 🥹
Mennään joo! Mulla tuli vahvempi plussa sillon 20pv eli lasken ite siitä. Eli sillon oisit mua päivän edellä 😊

Mä oon viel toistaseks pystyny olla testaamatta, mutta nyt tää vuoto sai kyllä sellasen olon että tekis mieli tehä heti yks…😂 Yritän nyt vielä malttaa mieleni ja odotella. Jotenkin on kyllä sellanen tunne että tää taitaa olla kuukautisvuotoa. 😕 Vaikka ei vielä ookkaan runsastunut.

Apua! Töistä palatessa testiin oli tullut tollainen outo viiva tai uurre? Onko muille tullut kuivumisen jälkeen näihin PC:n liuskoihin tuollaisia kuivumisen jälkeen.

Liitteet

• IMG_2855.png
    IMG_2855.png
    2 MB · Katsottu: 158
  • IMG_2851.png
    IMG_2851.png
    2.4 MB · Katsottu: 159
On tullut nopeasti näkyviin ja voimistunut sitten ajan kanssa..
En enää tiedä mihin uskoa
Näistä cb testeistä oon lukenu hirveesti huonoa ja siis näillä osa on saanut niin räikeitä virheellisiä positiivisiä ja itse myös, että en enää uskalla testata näillä ollenkaan. 🫣 Ja ehkä juuri silloin jos sininen väri on enempi toisella sivulla eikä koko leveydellä, nii en uskaltaisi luottaa liikoja. 🤔
Mutta suosittelen jatkamaan testailua, etenkin pc testeillä ja kyllä nekin pian vahvistuu, jos nuokin testit ovat positiivisia. 🤗 Ja toki jos näillä samoilla clearblue testeillä testaa niin niiden pitäisi myös vahvistua hyvin tummiksi ja vahvoiksi.

Ylempi pregcheck klo 10.30 ja alla rfsu varhanen klo 14.30 🙈 tänään kp 28/32 pituus vähän epävarma, koska toinen kierto ehkäsyn lopettamisen jälkeen. Mahollisesti dpo 14. Teen parin pvn päästä uudet jos näkyis paremmin jos ei vuoto
Mulla nähtävästi viivanpaikat vaan… tänään alko vuoto 😕

Okei.. mulla siis kiertopäivä 35/32 ja testit negoja tähän mennessä. Tein aamulla ovistestin, kun muuta ei ollut. Itkettää koko ajan ja lämmöt noussut. Onko normaalia, että ovistesti on tässä vaiheessa näin tumma?

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 81
Okei.. mulla siis kiertopäivä 35/32 ja testit negoja tähän mennessä. Tein aamulla ovistestin, kun muuta ei ollut. Itkettää koko ajan ja lämmöt noussut. Onko normaalia, että ovistesti on tässä vaiheessa näin tumma?
Kierron loppupuolella voi ovistestit myös tummua, toki tummuminen aste on varmasti yksilöllistä.

Okei! Luin jostain, että se saattaisi kertoa myös raskaudesta ja intoilin jo liikaa.
Voi kyllä kertoakin! 😊oletko testaillut aiemmin ovistesteillä kierron loppuvaiheessa? Millaiset viivat sulla mahdollisesti on yleensäkin loppukierrosta? Kuten @Kuuttituutti sanoi, niin kierron loppuvaiheessa ovistestin viivojen tummuminen on toki yksilöllistä. Itselläni ovistestissä viivat ovat kierron loppupuolella todella haaleita mutta selvästi nähtävissä. Raskaana ollessani (dpo 12) ovistestin viiva oli sen sijaan samanvahvuinen kuin testin kontrolliviiva. Toki olin saanut jo samana päivänä haalean plussan herkkään 10miu testiin.

Muokattu viimeksi:
Noniin. Mulla tilanne siis se että tuo toissapäivänä alkanut vuoto runsastui jonkin verran, ja on ollut väriltään kirkkaanpunaista. Todella epätavallista vuoto on ollut kuukautisvuodoksi (mulla ei ole juurikaan kipuja, vuoto on kuin juoksevaa verta eli ei hyytymiä ollenkaan), mutta en jaksa uskoa että tämä enää menisi kiinnittymisvuodosta. Sen verran runsaasti vuotoa on kuitenkin ollut, vaikka kyllä normaalia vähemmän.

Enää en siis usko raskauden mahdollisuuteen, mutta aloin vuorostaan pelkäämään jälleen kohdunulkopuolista raskautta. Tämän vuoksi tein tänään testin (ja toivoin ettei siinä mitään omaan silmään näkyisi), ja jotain hailuraa siinä kyllä nään…😫 Kuvittelenko vaan vai näkeekö muutkin? Tänään siis dpo 9.
IMG_0298.jpeg

Noniin. Mulla tilanne siis se että tuo toissapäivänä alkanut vuoto runsastui jonkin verran, ja on ollut väriltään kirkkaanpunaista. Todella epätavallista vuoto on ollut kuukautisvuodoksi (mulla ei ole juurikaan kipuja, vuoto on kuin juoksevaa verta eli ei hyytymiä ollenkaan), mutta en jaksa uskoa että tämä enää menisi kiinnittymisvuodosta. Sen verran runsaasti vuotoa on kuitenkin ollut, vaikka kyllä normaalia vähemmän.

Enää en siis usko raskauden mahdollisuuteen, mutta aloin vuorostaan pelkäämään jälleen kohdunulkopuolista raskautta. Tämän vuoksi tein tänään testin (ja toivoin ettei siinä mitään omaan silmään näkyisi), ja jotain hailuraa siinä kyllä nään…😫 Kuvittelenko vaan vai näkeekö muutkin? Tänään siis dpo 9.
View attachment 141914
Näen itse tässä vain näille testeille tyypillisen viivanpaikan. Saan itse aina samanlaisia näillä 😕

Takaisin