Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
MĂ€ en kyllĂ€ nÀÀ tĂ€ssĂ€ mitÀÀn 😕 MikĂ€ kp sulla on?
Ei mitÀÀn hajua, mutta luulen ettĂ€ viikon sisĂ€llĂ€ pitĂ€isi alkaa menkat. MeillĂ€ siis tilanne ettĂ€ mies sairastui pari vuotta sitten, ja lÀÀkitys vei kĂ€ytĂ€nnössĂ€ hedelmĂ€ttömĂ€ksi joten sen jĂ€lkeen olen luopunut haaveesta toisesta, ja kĂ€ynyt lĂ€pi jo ne ”surut”. En siis ole jaksanut pitÀÀ mitÀÀn kiertopĂ€ivĂ€kirjoja tai muutakaan. Mutta nyt jostain syystĂ€ kaikki tutut raskausoireet yllĂ€tti joten nousi haaveet vaikka tiedĂ€n tĂ€mĂ€n lĂ€hes mahdottomaksi 😂

Vaihdoin merkkiÀ. Oonko nyt ainoa joka nÀkee tuossa tÀmÀn aamuisessa (eli eka kuva ja tokasta kuvasta alempi testi) pientÀ haamua tai viivanpaikkaa? Eikös aika moni pidÀ preck chekkejÀ luotettavana?
KyllÀ tÀssÀ kans nÀÀn "varjon" viivan kohdalla. Mulla on tullut samanlainen nÀihin testeihin. IkÀvÀ kyllÀ en ollut raskaana. Eli viivanpaikka se mulla ainakin on.

KyllÀ tÀssÀ kans nÀÀn "varjon" viivan kohdalla. Mulla on tullut samanlainen nÀihin testeihin. IkÀvÀ kyllÀ en ollut raskaana. Eli viivanpaikka se mulla ainakin on.
Ă„Ă€h!! Siis oikeen mihinkÀÀn testiin ei voi luottaa

MÀ kanssa aiemmin sain pc:n liuskoihin viivanpaikkaa. VÀriÀ ei selkeÀsti ollut mutta jotain mielestÀni kuitenkin nÀkyi mutta kuviin niitÀ en saanut. Sitten tein apteekin normitestin ja oli niin kirkas nega ettei jÀÀnyt epÀselvyyttÀ. Jatkossa aattelin kÀyttÀÀ pÀÀasiassa niitÀ vaikka ovatkin kalliimpia ja testata sitten vaan myöhemmin.

Huomenta! Tein testin kp 25,ovistesti oli plussa 16.2. Mille teistÀ nÀyttÀÀ? Mulla tÀysin epÀvarma olo...viimeksi kkkm 11/24. Haamulle ehkÀ voisi nÀyttÀÀ mutta sitten taas en jotenkin usko plussaan.
Minusta nĂ€yttÀÀ haamulta! 😍 Toki en nĂ€e onko vĂ€riĂ€, mutta ei itellĂ€ ainakaan preckcheck viivanpaikat ole tĂ€ltĂ€ nĂ€yttĂ€nyt tai ole saanut niitĂ€ kuvaan noin selvinĂ€. Toivottavasti viivat vahvistuisi ja olisi tosiaan plussa! 🙏

Mulla tuli tĂ€nÀÀn vaaleanpunaista vuotoa, nyt dpo 7 😣 Jos on kuukautisvuotoa niin oudon aikasin alkoi, mutta mulla nyt kierto ollut muutenkin mitĂ€ sattuu. Jos olisikin kiinnittymisvuotoa niin tarkottaako se ettĂ€ nyt pitĂ€s rtestissĂ€kin nĂ€kyĂ€ jo jotain? En ole testiĂ€ nyt tehnyt koska ajattelin odotella ainakin viikonlopulle.

Alkaa usko loppumaan kaikkiin testeihin ja raskautumiseen, kun saan vaan tuollaisia viivapaikkoja. Ei nĂ€y kuvassa kunnolla, mutta selkeĂ€ viivapaikka tuli esiin đŸ˜„

Liitteet

• IMG_2834.png
    IMG_2834.png
    2.6 MB · Katsottu: 100
Mulla tuli tĂ€nÀÀn vaaleanpunaista vuotoa, nyt dpo 7 😣 Jos on kuukautisvuotoa niin oudon aikasin alkoi, mutta mulla nyt kierto ollut muutenkin mitĂ€ sattuu. Jos olisikin kiinnittymisvuotoa niin tarkottaako se ettĂ€ nyt pitĂ€s rtestissĂ€kin nĂ€kyĂ€ jo jotain? En ole testiĂ€ nyt tehnyt koska ajattelin odotella ainakin viikonlopulle.
Ajallisesti sopis kiinnittymisvuotoonđŸ˜đŸ€žđŸ» ite testaisin lauantaina niin luulis jonkun haamulaisen nĂ€kyvĂ€n, jos siel joku on tarrannu kiinni❀

Huomenta! Tein testin kp 25,ovistesti oli plussa 16.2. Mille teistÀ nÀyttÀÀ? Mulla tÀysin epÀvarma olo...viimeksi kkkm 11/24. Haamulle ehkÀ voisi nÀyttÀÀ mutta sitten taas en jotenkin usko plussaan.
Kyl mĂ€ nÀÀn haamun, toivottavasti lĂ€htee vahvistuuâ€ïžđŸ€žđŸ» innolla odotan pĂ€ivitystĂ€ et lĂ€hteekö vahvistuu😍

Apua kaipailen! Clearbluen ultra varhainen testi nÀytti eilen ja tÀnÀÀn nÀiltÀ kuvilta. Mutta ns tavalliseen pc testiin ei tule kuin aivan aivan haamuja.

PÀÀ aivan sekasin. Oonko raskaana vai en? 🙈

Liitteet

• 20250227_104959.jpg
    20250227_104959.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 111
  • 20250226_103645.jpg
    20250226_103645.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 111
  • 20250227_083921.jpg
    20250227_083921.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 113
Apua kaipailen! Clearbluen ultra varhainen testi nÀytti eilen ja tÀnÀÀn nÀiltÀ kuvilta. Mutta ns tavalliseen pc testiin ei tule kuin aivan aivan haamuja.

PÀÀ aivan sekasin. Oonko raskaana vai en? 🙈
Onko nuo viivat tullu melko nopeasti nĂ€kyviin vai vasta esim 10 min pÀÀstĂ€? Noihin tulee herkĂ€sti todella sinistĂ€ viivaa, jos katsoo liian pitkĂ€n ajan jĂ€lkeen eikĂ€ tarkota vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ raskautta. Mutta toki jos tulee nopeasti voi hyvinkin olla positiivinen 🙏😌 ja tuo on kĂ€sittÀÀkseni herkempi, kun pc eli myös niissĂ€ voisi nĂ€kyĂ€ parin pĂ€ivĂ€n sisĂ€llĂ€ toista viivaa, jos olet raskaana. đŸ€—

Onko nuo viivat tullu melko nopeasti nĂ€kyviin vai vasta esim 10 min pÀÀstĂ€? Noihin tulee herkĂ€sti todella sinistĂ€ viivaa, jos katsoo liian pitkĂ€n ajan jĂ€lkeen eikĂ€ tarkota vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ raskautta. Mutta toki jos tulee nopeasti voi hyvinkin olla positiivinen 🙏😌 ja tuo on kĂ€sittÀÀkseni herkempi, kun pc eli myös niissĂ€ voisi nĂ€kyĂ€ parin pĂ€ivĂ€n sisĂ€llĂ€ toista viivaa, jos olet raskaana. đŸ€—
On tullut nopeasti nÀkyviin ja voimistunut sitten ajan kanssa..
En enÀÀ tiedÀ mihin uskoa

Voisi hyvinkin olla kiinnitymisvuotoa!đŸ€” Ja itse kans odottaisin pari pĂ€ivÀÀ ja tekisin testin niin voisi rueta nĂ€kymÀÀn jotain jos on kyytilĂ€inen mukana. 🙏
ItellÀ alko kans tollei edellinen raskaus, ettÀ mietin miten menkat alkaa liian ajoissa, mutta sit se vuoto olikin miedompaa ja loppui nopeasti ja sitten ei tullut normaaliin aikaan menkkoja ja sain plussan testiin. Toki itsellÀ se meni harmillisesti kesken.

Ajallisesti sopisi hyvinkin kiinnittymisvuotoon 😊 Parin kolmen pĂ€ivĂ€n pÀÀstö saattaisi hyvĂ€llĂ€ tuurilla nĂ€kyĂ€ herkĂ€ssĂ€ testissĂ€ jotain, hcg nousee toki yksilöllisesti. Itse sain herkĂ€llĂ€ 10miu testillĂ€ esikoisesta selvĂ€n plussan dpo 12, testasin kyllĂ€ dpo 9 alkaen 😁

Me taidetaan mennĂ€ suht samoissa pĂ€ivissĂ€, mĂ€ kans jĂ€nnĂ€ilen tÀÀllĂ€ đŸ„č aamulla piti toki testiĂ€ tehĂ€ ja negaa nĂ€ytti.

Mulla oli ovistesti positiivinen sillon 18.2. illalla ja 19.2. aamulla, niin kai se dpo lasketaan ton 19.2. mukaan? Eli ovis ois vissiin ollu 19.2.-20.2.? đŸ„č

Ylempi pregcheck klo 10.30 ja alla rfsu varhanen klo 14.30 🙈 tĂ€nÀÀn kp 28/32 pituus vĂ€hĂ€n epĂ€varma, koska toinen kierto ehkĂ€syn lopettamisen jĂ€lkeen. Mahollisesti dpo 14. Teen parin pvn pÀÀstĂ€ uudet jos nĂ€kyis paremmin jos ei vuoto ala.

Liitteet

• IMG_4551.jpeg
    IMG_4551.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 115
  • IMG_4552.jpeg
    IMG_4552.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 113
Takaisin