@Tölli90OnneaMikÀ dpo sulla on?
Ite tÀssÀ piinailen et millon sitÀ alkais taas testaileen, sillÀ kyselen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Tölli90OnneaMikÀ dpo sulla on?
Ite tÀssÀ piinailen et millon sitÀ alkais taas testaileen, sillÀ kyselen
![]()
MÀ en kyllÀ nÀÀ tÀssÀ mitÀÀnView attachment 141808Onko tÀmÀ tÀysin tyhjÀ ja meen superlaseilla?Mulla siis vielÀ aikaa kk alkuun, mutta iski niin kovat raskausoireet ettÀ lÀhes varma raskaudesta (tai sen yrityksestÀ).
Ei mitÀÀn hajua, mutta luulen ettĂ€ viikon sisĂ€llĂ€ pitĂ€isi alkaa menkat. MeillĂ€ siis tilanne ettĂ€ mies sairastui pari vuotta sitten, ja lÀÀkitys vei kĂ€ytĂ€nnössĂ€ hedelmĂ€ttömĂ€ksi joten sen jĂ€lkeen olen luopunut haaveesta toisesta, ja kĂ€ynyt lĂ€pi jo ne âsurutâ. En siis ole jaksanut pitÀÀ mitÀÀn kiertopĂ€ivĂ€kirjoja tai muutakaan. Mutta nyt jostain syystĂ€ kaikki tutut raskausoireet yllĂ€tti joten nousi haaveet vaikka tiedĂ€n tĂ€mĂ€n lĂ€hes mahdottomaksiMĂ€ en kyllĂ€ nÀÀ tĂ€ssĂ€ mitÀÀnMikĂ€ kp sulla on?
KyllÀ tÀssÀ kans nÀÀn "varjon" viivan kohdalla. Mulla on tullut samanlainen nÀihin testeihin. IkÀvÀ kyllÀ en ollut raskaana. Eli viivanpaikka se mulla ainakin on.Vaihdoin merkkiÀ. Oonko nyt ainoa joka nÀkee tuossa tÀmÀn aamuisessa (eli eka kuva ja tokasta kuvasta alempi testi) pientÀ haamua tai viivanpaikkaa? Eikös aika moni pidÀ preck chekkejÀ luotettavana?
ĂĂ€h!! Siis oikeen mihinkÀÀn testiin ei voi luottaaKyllĂ€ tĂ€ssĂ€ kans nÀÀn "varjon" viivan kohdalla. Mulla on tullut samanlainen nĂ€ihin testeihin. IkĂ€vĂ€ kyllĂ€ en ollut raskaana. Eli viivanpaikka se mulla ainakin on.
Minusta nÀyttÀÀ haamulta!Huomenta! Tein testin kp 25,ovistesti oli plussa 16.2. Mille teistÀ nÀyttÀÀ? Mulla tÀysin epÀvarma olo...viimeksi kkkm 11/24. Haamulle ehkÀ voisi nÀyttÀÀ mutta sitten taas en jotenkin usko plussaan.
Ajallisesti sopis kiinnittymisvuotoonMulla tuli tÀnÀÀn vaaleanpunaista vuotoa, nyt dpo 7Jos on kuukautisvuotoa niin oudon aikasin alkoi, mutta mulla nyt kierto ollut muutenkin mitÀ sattuu. Jos olisikin kiinnittymisvuotoa niin tarkottaako se ettÀ nyt pitÀs rtestissÀkin nÀkyÀ jo jotain? En ole testiÀ nyt tehnyt koska ajattelin odotella ainakin viikonlopulle.
Kyl mÀ nÀÀn haamun, toivottavasti lÀhtee vahvistuuHuomenta! Tein testin kp 25,ovistesti oli plussa 16.2. Mille teistÀ nÀyttÀÀ? Mulla tÀysin epÀvarma olo...viimeksi kkkm 11/24. Haamulle ehkÀ voisi nÀyttÀÀ mutta sitten taas en jotenkin usko plussaan.
Onko nuo viivat tullu melko nopeasti nÀkyviin vai vasta esim 10 min pÀÀstÀ? Noihin tulee herkÀsti todella sinistÀ viivaa, jos katsoo liian pitkÀn ajan jÀlkeen eikÀ tarkota vÀlttÀmÀttÀ raskautta. Mutta toki jos tulee nopeasti voi hyvinkin olla positiivinenApua kaipailen! Clearbluen ultra varhainen testi nÀytti eilen ja tÀnÀÀn nÀiltÀ kuvilta. Mutta ns tavalliseen pc testiin ei tule kuin aivan aivan haamuja.
PÀÀ aivan sekasin. Oonko raskaana vai en?![]()
On tullut nopeasti nÀkyviin ja voimistunut sitten ajan kanssa..Onko nuo viivat tullu melko nopeasti nÀkyviin vai vasta esim 10 min pÀÀstÀ? Noihin tulee herkÀsti todella sinistÀ viivaa, jos katsoo liian pitkÀn ajan jÀlkeen eikÀ tarkota vÀlttÀmÀttÀ raskautta. Mutta toki jos tulee nopeasti voi hyvinkin olla positiivinenja tuo on kÀsittÀÀkseni herkempi, kun pc eli myös niissÀ voisi nÀkyÀ parin pÀivÀn sisÀllÀ toista viivaa, jos olet raskaana.
![]()
Voisi hyvinkin olla kiinnitymisvuotoa!Mulla tuli tÀnÀÀn vaaleanpunaista vuotoa, nyt dpo 7Jos on kuukautisvuotoa niin oudon aikasin alkoi, mutta mulla nyt kierto ollut muutenkin mitÀ sattuu. Jos olisikin kiinnittymisvuotoa niin tarkottaako se ettÀ nyt pitÀs rtestissÀkin nÀkyÀ jo jotain? En ole testiÀ nyt tehnyt koska ajattelin odotella ainakin viikonlopulle.
Ajallisesti sopisi hyvinkin kiinnittymisvuotoonMulla tuli tÀnÀÀn vaaleanpunaista vuotoa, nyt dpo 7Jos on kuukautisvuotoa niin oudon aikasin alkoi, mutta mulla nyt kierto ollut muutenkin mitÀ sattuu. Jos olisikin kiinnittymisvuotoa niin tarkottaako se ettÀ nyt pitÀs rtestissÀkin nÀkyÀ jo jotain? En ole testiÀ nyt tehnyt koska ajattelin odotella ainakin viikonlopulle.
Me taidetaan mennÀ suht samoissa pÀivissÀ, mÀ kans jÀnnÀilen tÀÀllÀMulla tuli tÀnÀÀn vaaleanpunaista vuotoa, nyt dpo 7Jos on kuukautisvuotoa niin oudon aikasin alkoi, mutta mulla nyt kierto ollut muutenkin mitÀ sattuu. Jos olisikin kiinnittymisvuotoa niin tarkottaako se ettÀ nyt pitÀs rtestissÀkin nÀkyÀ jo jotain? En ole testiÀ nyt tehnyt koska ajattelin odotella ainakin viikonlopulle.