Plussa vai ei?

Täällä supertestaajat tietää, joten rohkenen esittää kysymyksen. Kun herkkään raskaustestiin saa hailakan viivan, joka nähtävissä, mutta vielä hailakkana, niin onko hcg määrä ylittänyt tuon 10mlU/ml. 😅 Ilmeisesti siis on, koska testi reagoi, mutta kunhan tässä pohdin ja lasken... 🙈 Onko se ylittynyt jo niissä haamuviivoissa? 😁
Olen käynyt tänään hcg verikokeissa ja toinen on keskiviikkona, yritän laskeskella tehtyjen raskaustestien ja hcg veriarvon kanssa jotain, en edes tiedä mitä. 🥵

Noniin.. oon tässä nyt muutamia kertoja taas testannut. Sain tuolloin 20.2. Tollaisen haaleen viivan ja sitten viikonloppuna en mitään. Tänään taas tuollaisen haalean viivan (joo moni ei varmaan edes näe niitä). Voiko olla että eka olis ollut joku virheellinen ja nyt toi toinen antais vähän toivoa vielä (kp30/32) lähinnä siis mietin, että voisko olla noin haalea vielä tässäkin kohtaa?

Liitteet

• IMG_2744.jpeg
    IMG_2744.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 161
Noniin.. oon tässä nyt muutamia kertoja taas testannut. Sain tuolloin 20.2. Tollaisen haaleen viivan ja sitten viikonloppuna en mitään. Tänään taas tuollaisen haalean viivan (joo moni ei varmaan edes näe niitä). Voiko olla että eka olis ollut joku virheellinen ja nyt toi toinen antais vähän toivoa vielä (kp30/32) lähinnä siis mietin, että voisko olla noin haalea vielä tässäkin kohtaa?
Jos 20.2. tehty testi reagoisi hcg niin kyllä se mun mielestä pitäisi olla jo selkeämmin näkyvissä 24.2. tehdyssä testissä 🤔 Mutta ei tuossa oikein muu auta kuin testata vielä uudestaan. Toivoa kyllä on, varsinkin kun ajattelee missä vaiheessa kiertoa olet nyt. Toivotaan vahvistumista 🤞🏻

Vahvoista plussista huolimatta tänään alkoi rusehtava vuoto, mikä on ainakin ennen tarkoittanut sitä että raskaus on mennyt kesken🥺 katsotaan mihin tästä tämä etenee mutta huono tunne asiasta.
Tsemppiä sinne! Toivottavasti vuoto ei pahene ja kaikki olisi hyvin! 🥹🙏🩷 Mulla tuli rusehtavaa vuotoa, kun odotin toista tytärtäni, mutta se tosiaan oli harmitonta ja raskaus saatiin loppuun eli onneksi se ei aina merkitse huonoa! 🤗
Keskenmenoissa taas vuoto on nopeasti ollut todella punaista/veristä ja kivut kovempia, kun menkoissa.

Kai se riippuu paljon milloin olisi ovulaatio ollut ja hcg nousu on ihmisillä niin erilainen eli ei kaikki saa minkäänlaista viivaa ennenkö menkat virallisesti myöhässä. 😊 Mutta jos tuo 24.pv testi olisi haamu, niin melko varmasti 20pv testi olisi virheellinen tai testin olisi jo oltava tummempi. 🤔 Mutta nämä testit myös antaa herkästi toista viivaa vaikka ei olisi raskaana eli näistä innostuisin itse aina varoen 🫣 Mutta toki ihanaa jos olisi haamu ja lähtisi vahvistumaan eikä menkat siis alkaisi 🙏🥳

Vaikka raskaus on alkanutkin luomuna, olen luottanut hirveästi meidän lapsettomuusklinikan apuun silti. Soittelin tänään ruskeasta vuodosta, ja pyysivät sinne verikokeeseen. Just sain tulokset, hcg oli 497, ja prog.arvo 65,5. Eli jos ymmärrän niin ovat ihan hyviä tälle raskausviikolle 4+3, eikä tämä yksi verikoe kerro vielä mitään. Vuotoa tulee hyvin niukasti paperiin vessan jälkeen, ja alavatsatuntemuksia on jonkin verran, että ei tässä tänään hullua hurskaammaksi tullut. Mutta toivossa on hyvä elää vaikka sisimmässä on olo, että ei tässä hyvin käy.

Vaikka raskaus on alkanutkin luomuna, olen luottanut hirveästi meidän lapsettomuusklinikan apuun silti. Soittelin tänään ruskeasta vuodosta, ja pyysivät sinne verikokeeseen. Just sain tulokset, hcg oli 497, ja prog.arvo 65,5. Eli jos ymmärrän niin ovat ihan hyviä tälle raskausviikolle 4+3, eikä tämä yksi verikoe kerro vielä mitään. Vuotoa tulee hyvin niukasti paperiin vessan jälkeen, ja alavatsatuntemuksia on jonkin verran, että ei tässä tänään hullua hurskaammaksi tullut. Mutta toivossa on hyvä elää vaikka sisimmässä on olo, että ei tässä hyvin käy.
Vuotoahan yleisesti ottaen useimmiten on "kuukautisten aikaan", mutta myös muuten.

Mulla oli tässä raskaudessa pitkään kestävää rusehtavaa vuotoa, joka jäi paperiin muttei siteeseen asti. Ultralla tsekattiin kaiken olevan ok ja nyt vuoto loppunut vallan. Kipuja oli myös.

Että toivottavasti siellä vaan kroppa reagoi uuteen tilanteeseen ja tämä olisi vain pelästyttelyä 🫶🏻 tsempit sinne!

Vuotoahan yleisesti ottaen useimmiten on "kuukautisten aikaan", mutta myös muuten.

Mulla oli tässä raskaudessa pitkään kestävää rusehtavaa vuotoa, joka jäi paperiin muttei siteeseen asti. Ultralla tsekattiin kaiken olevan ok ja nyt vuoto loppunut vallan. Kipuja oli myös.

Että toivottavasti siellä vaan kroppa reagoi uuteen tilanteeseen ja tämä olisi vain pelästyttelyä 🫶🏻 tsempit sinne!
Toivotaan! Kolme vuotta sitten tuoresiirron jälkeen, mistä raskauduin mutta se meni kesken niin oli samanalaista ruskeeta! Siksi ajatus menee helposti siihen, että tässä käy huonosti. Toki oon ekaa kertaa ikinä luomuna raskaana, joten en ehkä pysty myöskään ihan vertailemaan oloja alkion siirrosta alkaneeseen raskauteen. Esikoisen raskaus meni aivan täysin ilman vuotoja. Mutta toivotaan kovasti parasta

Kai se riippuu paljon milloin olisi ovulaatio ollut ja hcg nousu on ihmisillä niin erilainen eli ei kaikki saa minkäänlaista viivaa ennenkö menkat virallisesti myöhässä. 😊 Mutta jos tuo 24.pv testi olisi haamu, niin melko varmasti 20pv testi olisi virheellinen tai testin olisi jo oltava tummempi. 🤔 Mutta nämä testit myös antaa herkästi toista viivaa vaikka ei olisi raskaana eli näistä innostuisin itse aina varoen 🫣 Mutta toki ihanaa jos olisi haamu ja lähtisi vahvistumaan eikä menkat siis alkaisi 🙏🥳
Vaihdoin merkkiä. Oonko nyt ainoa joka näkee tuossa tämän aamuisessa (eli eka kuva ja tokasta kuvasta alempi testi) pientä haamua tai viivanpaikkaa? Eikös aika moni pidä preck chekkejä luotettavana?

Liitteet

• IMG_2782.jpeg
    IMG_2782.jpeg
    259.3 KB · Katsottu: 146
  • IMG_2802.jpeg
    IMG_2802.jpeg
    230.9 KB · Katsottu: 144
@Arrrr minä en ainakaan näe näissä toista viivaa, en edes haamua 😟 ekassa ehkä näkyy toisen viivan paikka 🧐 mutta niin haalea etten ole varma näenkö vai en..
mutta sullahan on vielä pari päivää, ennen kuin menkat on myöhässä.. jos olis mahdollista vielä tulla toinen viiva tässä myöhemmin...
Kahden päivän päästä uutta testiä, voit toki tehdä huomennakin... 🤔

Onko tietoa milloin ovis olisi ollut?

@Arrrr minä en ainakaan näe näissä toista viivaa, en edes haamua 😟 ekassa ehkä näkyy toisen viivan paikka 🧐 mutta niin haalea etten ole varma näenkö vai en..
mutta sullahan on vielä pari päivää, ennen kuin menkat on myöhässä.. jos olis mahdollista vielä tulla toinen viiva tässä myöhemmin...
Kahden päivän päästä uutta testiä, voit toki tehdä huomennakin... 🤔

Onko tietoa milloin ovis olisi ollut?
Jep! Taidan katsoa näitä niin kirkkain silmin, että nään ihan kaikessa viivoja 🫢. Parin päivän päästä se selviää varmasti. Joko menkat alkaa tai testi toivottavasti muuttunut posiksi

IMG_1610.jpeg
Onko tämä täysin tyhjä ja meen superlaseilla? 😂 Mulla siis vielä aikaa kk alkuun, mutta iski niin kovat raskausoireet että lähes varma raskaudesta (tai sen yrityksestä).

Onnea 😍 Mikä dpo sulla on? 😊 Ite tässä piinailen et millon sitä alkais taas testaileen, sillä kyselen 🙈

Takaisin