Plussa vai ei?

Kovat on jännitykset nyt 😮‍💨 Voitteko kertoo näkyykö teille? Yhteen keskusteluun jo laittelinkin tän, mutta ylimääräiset mielipiteet ei haittais tässä jännityksessä 😅🤭

En valitettavasti näe tässä mitään, mutta toki en omista viivalaseja. Toivottavasti uudessa testissä näkyisi selkeästi toinen viiva 🌈

Kovat on jännitykset nyt 😮‍💨 Voitteko kertoo näkyykö teille? Yhteen keskusteluun jo laittelinkin tän, mutta ylimääräiset mielipiteet ei haittais tässä jännityksessä 😅🤭
Mä nään ja mulla toi saman merkin liuska näytti esikoisen raskauden eka tollasella ja siitä lähti vahvistumaan🤩 mulla oli iltapissastaki jo tummunut👌🏼 tsemppiä jännitykseen ja tarrasukkia🫶🏼

IMG_7509.png

Malttamaton kun olen... alin testi tehty n. 5min sit ja muut aiemmin tänään. (Vihreä testi ovis).. haamu viivoja? Ensiviikon alussa teen digitestin, yritän malttaa olla tekemättä sitä vielä🙏🏽 dpo 9 kp 23

Apua! Tein aamulla onestepin eräittäin herkän testin ja siihen piirtyi selkeä positiivinen tulos. Kuitenkin tuo viiva on vähän outo, ei ala ihan testin alareunasta 🧐 tein samasta näytteestä toisen samanlaisen testin ja se on nega.. onko tuo ensiksi tehty väärä positiivinen? Onko muille tullut vastaan vastaavaa?

Liitteet

• IMG_8977.jpeg
    IMG_8977.jpeg
    263.7 KB · Katsottu: 110
Apua! Tein aamulla onestepin eräittäin herkän testin ja siihen piirtyi selkeä positiivinen tulos. Kuitenkin tuo viiva on vähän outo, ei ala ihan testin alareunasta 🧐 tein samasta näytteestä toisen samanlaisen testin ja se on nega.. onko tuo ensiksi tehty väärä positiivinen? Onko muille tullut vastaan vastaavaa?
Toi ylempi testi näyttäisi jotenkin vialliselta, sillä tuo taustavärikin on edelleen vaaleanpunainen ainakin kuvan perusteella🤔 noista testeistä kuulee niin paljon huonoa että jos vaan on muita testivaihtoehtoja niin suosittelen kokeilemaan jollakin muulla testillä🙏🏼

Toi ylempi testi näyttäisi jotenkin vialliselta, sillä tuo taustavärikin on edelleen vaaleanpunainen ainakin kuvan perusteella🤔 noista testeistä kuulee niin paljon huonoa että jos vaan on muita testivaihtoehtoja niin suosittelen kokeilemaan jollakin muulla testillä🙏🏼
Hain apteekista herkän testin ja kokeilen sitä huomenna. Mulla ei koskaan aiemmin ole valehdellut nämä onestepit 😒 en usko, että olisin raskaana. Turhaa hämmennystä aiheuttaa vaan nyt tuo virheellinen testi 😩

Hei kaikille, näkyykö tässä mitään? Päivällä tehty. Omiin silmiin ei voi enää luottaa🫣😂

Liitteet

• IMG20250224131407.jpg
    IMG20250224131407.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 126
Takaisin