Plussa vai ei?

View attachment 141667Onks tää se kuuluisa rfsun viivan paikka? Menkkoihin vielä 4 päivää, mutta malttamattomana testasin näillä. Huomenna just menossa lääkäriin suunnittelemaan alkion siirtoa, että saataisiin pikkusisarus, mutta onko nyt luomuihme vai sekoonko vaan..
Mä en näistä testeistä kyllä tiedä, mutta nään ainaki selkeesti toisen viivan. 🤔

Mä en näistä testeistä kyllä tiedä, mutta nään ainaki selkeesti toisen viivan. 🤔
Ihana siis kun joku muukin näkee. Pitäs saada raahattua itsensä apteekkiin, et sais varmemman testin mutta sinne on matkaa, joten hätähousuna ostin noita rfsun. 😅 ja toki tässä kyllä niiihin oletettuihin menkkoihinkin olisi vielä aikaa joten aikasessa oon joka tapauksessa. Ihanaa olla kärsimätön😅

@kaunisuni näkyy kyllä selkeä viiva tihrustelemattakin!

@Aureeel näkyy myös jotain, mutta itse saan melkein aina samanlaisia viivanpaikkoja, jotka sitten ihan negoja on kuitenkin. Mutta toivotaan silti että lähtisikin vahvistumaan!

IMG_3725.jpeg

Oli pakko raahautua apteekkin hakemaan apteekin omia. Enkä edes ottanut niitä herkimpiä vaikka oli tarkotus, mut kävin taaperon kanssa sekoilemassa niin tarttui väärät mukaan. Ja ihan päiväpissasta tuli tollanen viiva. Mitä ihmettä, mun ei pitänyt raskautua luomusti

@Aureeel Mä näen kaikissa sun r-testeissä haamun. Mietin vain, että eikö tuon pitäisi jo olla vahvistumaan päin...
Niin, en tiedä. Paha sanoa kun ei tiedä mikä kp tai millon ollut ovis. Äsken tein taas ovistestin ja oli edelleen vahva posi. Koskaan aiemmin en oo näin kauan aikaa saanut ovista näkymään 😄 Eli joko jotain tapahtuu tai sitten on joku super ovis meneillään 😁

Hmm ehkä vois mennä viivanpaikasta melkein eikä haamusta 🤔
Joo! Livenä näky mun mielestä ihan väriäkin, ja kuivuneena oli haamulainen myös. Ainakin verrattuna niihin mun aiempiin pregcheckin testeihin niin tossa jos jossakin näky jotain 😂 Mutta täytyy jatkaa testailua

View attachment 141667Onks tää se kuuluisa rfsun viivan paikka? Menkkoihin vielä 4 päivää, mutta malttamattomana testasin näillä. Huomenna just menossa lääkäriin suunnittelemaan alkion siirtoa, että saataisiin pikkusisarus, mutta onko nyt luomuihme vai sekoonko vaan..
Mulla näytti ekat testit noilla liuskoilla just tältä 4–5(?) päivää ennen menkkoja, herkemmät testit vahvisti että plussa oli 😊 Onnea matkaan!

Edit: Nyt näinkin vasta ton toisen testikuvan, mahtavaa! 🥰

Tänään ovistesti vihdoin negatiivinen, samoin rtestissä ei näkynyt enää mitään. Eli eiköhän tää nyt ollut vaan joku kunnon ovis mikä mulle tuli 😁 Mut toivotaan et nyt sit tärppäis 🤞🏻 Ainakin on helpompi seurata omaa kiertoa jatkossa kun tietää taas vähän tarkemmin 😊

Tänään ovistesti vihdoin negatiivinen, samoin rtestissä ei näkynyt enää mitään. Eli eiköhän tää nyt ollut vaan joku kunnon ovis mikä mulle tuli 😁 Mut toivotaan et nyt sit tärppäis 🤞🏻 Ainakin on helpompi seurata omaa kiertoa jatkossa kun tietää taas vähän tarkemmin 😊
Onneks tuli nyt vihdoin vähän selkoa kiertoon yms ja nyt toivotaan tärppiä sinne! 🙏😍

IMG_3776.jpeg

Lapsettomuuslääkäriltä sain terolutit tueksi tähänkin raskauteen. Viimeksikin oli alkion siirron jälkeen, tuo kyllä tietynlaista mielenrauhaa! Nyt pitäs vaan uskaltaa luottaa, ja lopettaa ehkä testailukin. Nyt nimittäin oon testannut joka aamu ja nyt ahdistaa kun viiva ei vahvistunut eilisestä ollenkaan.. alempi siis tämän aamun ja ylempi eilisen 😅

Muokattu viimeksi:
View attachment 141724
Lapsettomuuslääkäriltä sain terolutit tueksi tähänkin raskauteen. Viimeksikin oli alkion siirron jälkeen, tuo kyllä tietynlaista mielenrauhaa! Nyt pitäs vaan uskaltaa luottaa, ja lopettaa ehkä testailukin. Nyt nimittäin oon testannut joka aamu ja nyt ahdistaa kun viiva ei vahvistunut eilisestä ollenkaan.. alempi siis tämän aamun ja ylempi eilisen 😅
Hcg nousee about joka toinen päivä niin ei välttämättä aina tummene joka päivä😇tarrasukkia sinne🫶🏼

Kovat on jännitykset nyt 😮‍💨 Voitteko kertoo näkyykö teille? Yhteen keskusteluun jo laittelinkin tän, mutta ylimääräiset mielipiteet ei haittais tässä jännityksessä 😅🤭
Kyllä siinä jotain näkyy mutta en osaa sanoa olisiko viivanpaikka vai haamu😊 teetkö nyt aamulla uuden?

Takaisin