Minä näen ainakin selvän haamunOnks tää plussa, nään haamunnyt kp25 ja ei tietoo millo ovis ollu tai kierron pituudest

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä näen ainakin selvän haamunOnks tää plussa, nään haamunnyt kp25 ja ei tietoo millo ovis ollu tai kierron pituudest
Näkyy haamu ja toivottavasti vahvistuu, kun testaat uudelleen!Onks tää plussa, nään haamunnyt kp25 ja ei tietoo millo ovis ollu tai kierron pituudest
Näyttää lupaavalta! Mulla oli suurinpiirtein samannäköinen plussa dpo12Auttakaa! Kiertopäivä 39, rfsu varhainen näytti tuolta, muut vielä olleet negatiivisia. Kierukka poistettu 12/24, edellinen kierto oli 36 päivää. Elättelenkö turhia toiveita?View attachment 141595
Voi, sormet ristiin siis!Näyttää lupaavalta! Mulla oli suurinpiirtein samannäköinen plussa dpo12![]()
Näyttää samalta, kun minun plussa testiAuttakaa! Kiertopäivä 39, rfsu varhainen näytti tuolta, muut vielä olleet negatiivisia. Kierukka poistettu 12/24, edellinen kierto oli 36 päivää. Elättelenkö turhia toiveita?View attachment 141595
Mikäänhän ei taida olla niin varmaa kuin epävarma, mutta onhan nuo selvästi positiivisia molemmatAamulla tehty rfsun herkkä ja pregcheck, onko nää nyt luotettavat plussat![]()
Nämä on kyllä jo plussia, joten onnea kovasti ja toivottavasti kyytiläinen jaksaa mukana loppuun saakka!Aamulla tehty rfsun herkkä ja pregcheck, onko nää nyt luotettavat plussat![]()
Musta ainakin Pregcheck sanoi pakkausselosteessaan ettei HCG häiritse mittausta, mutten noista muista merkeistä tiedä.Onko kukaan saanut ovulaatiotestillä plussaa ennen raskaustestiä?
Tein aamulla Raskauskeijun onestep raskaustestin (pitäis olla 10mIu/ml), oli negatiivinen (okei testiajan jälkeen superhaalea viiva ehkä tarkasti tihrustamalla) ja äsken noin 3 tunnin pidätyksellä tein huvikseen pregchekin ovulaatiotestin, joka olikin yllätyksekseni positiivinen. Nyt ehkä dpo 14, olin Flon mukaan oletetun ovulaation aikaan kipeänä, joten voi olla että ovulaatio on ollut myöhemminkin. Koskaan aiemmin en ole saanut ovulaatiotestiin positiivista, vaikka olen 6kk yrittänyt ovulaatiota testeillä metsästää.
Ehkä pakko vielä illalla tehdä testi, kun ei malta aamuun odottaaTänään ollut alavatsalla hieman menkkamaista juilintaa, Flon mukaan menkkojen pitäis alkaa ylihuomenna, joten jännityksellä odotetaan
View attachment 141627
Tuon ovistestin herkkyys oli varmaan 20-25mlu/ml, eli epäherkempi kuin tuo raskaustesti? Näin ollen en usko, että aidosti negalla raskaustestillä HCG olis niin korkealla, että aiheuttaisi positiivisen tuohon ovistestiin. MUTTA jos siinä raskaustestissä olikin jotain haamua, niin sit voisi näkyä tuossa ovistestissäkin. Ne Raskauskeijun herkät testit vahvistuu tosi hitaasti, eli en niinkään tuijottelis viivan vahvuutta vaan et onko ylipäätään toista viivaa.Onko kukaan saanut ovulaatiotestillä plussaa ennen raskaustestiä?
Tein aamulla Raskauskeijun onestep raskaustestin (pitäis olla 10mIu/ml), oli negatiivinen (okei testiajan jälkeen superhaalea viiva ehkä tarkasti tihrustamalla) ja äsken noin 3 tunnin pidätyksellä tein huvikseen pregchekin ovulaatiotestin, joka olikin yllätyksekseni positiivinen. Nyt ehkä dpo 14, olin Flon mukaan oletetun ovulaation aikaan kipeänä, joten voi olla että ovulaatio on ollut myöhemminkin. Koskaan aiemmin en ole saanut ovulaatiotestiin positiivista, vaikka olen 6kk yrittänyt ovulaatiota testeillä metsästää.
Ehkä pakko vielä illalla tehdä testi, kun ei malta aamuun odottaaTänään ollut alavatsalla hieman menkkamaista juilintaa, Flon mukaan menkkojen pitäis alkaa ylihuomenna, joten jännityksellä odotetaan
View attachment 141627
No onpa kummaOnko muut huomanneet Pregcheckin testeissä, että värin leviämisessä kestää jotenkin tosi kauan? Mulla on nyt useamman testin kanssa käynyt niin, että saa useamman minuutin ajan odotella että väri leviäisi. Ja kastan kyllä ohjeen mukaan, mutta ilmeisesti pitäisikin kastaa ns yliaikaa. Tän päivän testi jämähti kokonaan tähän, kunnes kastoin testin vielä kerran ja levisi sitten kunnolla. Näkyi kaksi viivaa, mutta eihän se tietty enää oo luotettava tulos.Eikä tääkään oo…
View attachment 141638
Mä kastan noita niin kauan, että se väriaine alkaa nousta tohon testialueelle. Sitten vasta otan pois. Se ohjeaika ei kyllä riitä, ja käy just noin jos vaan sen aikaa pitää.Onko muut huomanneet Pregcheckin testeissä, että värin leviämisessä kestää jotenkin tosi kauan? Mulla on nyt useamman testin kanssa käynyt niin, että saa useamman minuutin ajan odotella että väri leviäisi. Ja kastan kyllä ohjeen mukaan, mutta ilmeisesti pitäisikin kastaa ns yliaikaa. Tän päivän testi jämähti kokonaan tähän, kunnes kastoin testin vielä kerran ja levisi sitten kunnolla. Näkyi kaksi viivaa, mutta eihän se tietty enää oo luotettava tulos.Eikä tääkään oo…
View attachment 141638
Mä reilu vuosi sitten olin näiden vakkarikäyttäjä ja sillon ei ollu tätä ongelmaa, joten siksi vähän kummastuttaaMä kastan noita niin kauan, että se väriaine alkaa nousta tohon testialueelle. Sitten vasta otan pois. Se ohjeaika ei kyllä riitä, ja käy just noin jos vaan sen aikaa pitää.
Ja oikeastaan nyt kun mietin, niin oon kyllä kokeillut pitää pidempäänkin ja silti väri leviää jotenki tosi hitaasti.Mä reilu vuosi sitten olin näiden vakkarikäyttäjä ja sillon ei ollu tätä ongelmaa, joten siksi vähän kummastuttaaMut täytyy joo kokeilla tota, ja ostaa muiden merkkien testejä myös rinnalle.