Plussa vai ei?

View attachment 141356
About dpo 9, Rfsu varhainen testi (ja vanha ovistesti auttamaan hahmottaa viivan kohtaa).

Vasta testin kunnolla kuivattua (=testiajan ulkopuolella) tuli toinen hailura näkyviin 🤔
Toivottavasti olisi positiivinen, mutta näihin tulee todella helposti testiajan jälkeen toinen viiva näkyviin, joten en uskalla luottaa näihin ellei melko nopeasti tule punertava viiva näkyviin. 😊
Mutta toki kaikki on mahdollista ja viiva voi kehittyä plussaksi, joten kannattaa jatkaa testailua! 🙏😌

View attachment 141356
About dpo 9, Rfsu varhainen testi (ja vanha ovistesti auttamaan hahmottaa viivan kohtaa).

Vasta testin kunnolla kuivattua (=testiajan ulkopuolella) tuli toinen hailura näkyviin 🤔
Mulla on ihan samanlainen tilanne meneillään. 🤔 Noin dpo 10 ja tuollainen samanlainen viiva tullut siinä 10 min kohdalla. Tein eilen ja tänään testit. 😬. Aamun eka oli tosi tosi tosi hailakka, mutta nyt illalla parin tunnin pidätyksen jälkeen tuli tosiaan 10 min paikkeilla hailakka viiva..
Viime kierrossa kun tein näitä samoja testejä, niin ei tullut mitään toiseen viivaan viittaavaakaan ja menkat toki sit alkoikin seuraavana päivänä. 🫣
Mulla pitäis nyt alkaa perjantaina menkat.

Liitteet

• IMG_20250210_184108.jpg
    IMG_20250210_184108.jpg
    428.8 KB · Katsottu: 87
Tänään kp 26/28. Testiajan puitteissa, 5min sisällä alkoi muodostua jotain hentoista.. Nyt tunnin päästä kuivahdettua tilanne tämä. 🫣
Kyseessä tuo aiemman viestin rfsu herkkä, joka eilen illalla antoi kans pientä merkkiä, jota sai tihrustella... Toki odotettujen menkkojen alkuun on vielä pari päivää aikaa. 😬
Ihanan rasittavaa ku ei malta odottaa testailujen kanssa. 🙈

Liitteet

• IMG_20250211_075542.jpg
    IMG_20250211_075542.jpg
    573.5 KB · Katsottu: 147
Tänään kp 26/28. Testiajan puitteissa, 5min sisällä alkoi muodostua jotain hentoista.. Nyt tunnin päästä kuivahdettua tilanne tämä. 🫣
Kyseessä tuo aiemman viestin rfsu herkkä, joka eilen illalla antoi kans pientä merkkiä, jota sai tihrustella... Toki odotettujen menkkojen alkuun on vielä pari päivää aikaa. 😬
Kyllä tää jo positiivinen on, varsinkin kun on noin hyvin vahvistunut. Nämä testit antaa punertavaa haamua usein, mutta ei näin vahvaa väärää positiivista tule näistäkään. 😊

Kyllä tää jo positiivinen on, varsinkin kun on noin hyvin vahvistunut. Nämä testit antaa punertavaa haamua usein, mutta ei näin vahvaa väärää positiivista tule näistäkään. 😊
🤭 Siltähän se näyttää. Varsinkin kun oon koko aamun tuota tuijottanut. 🫣
No, pitää vielä malttaa ja toivoa että tuo tuosta vielä vahvistuu, muutenkin kuin kuivumalla. 🤞🏻😅

Joo tämä on minustakin selkeä positiivinen! 😍 Viivalle vahvistumisia kovasti. 🙏

Musta tuntuu etten osaa enää tulkita näitä testejä ollenkaan 😅 Tänään alko ihan jäätävä pahoinvointi, ja muutenkin on kaikki tyypilliset alkuraskauden oireet päällä. Tässä tän päivän testi. Nää oireet pistää kyllä pään ihan sekasin… Hankalaa kun ei tosiaan yhtään tiiä mikä kp tai millon on ollut ovis. Ei auta kun jatkaa testailua.
IMG_9717.jpeg

Muokattu viimeksi:
Musta tuntuu etten osaa enää tulkita näitä testejä ollenkaan 😅 Tänään alko ihan jäätävä pahoinvointi, ja muutenkin on kaikki tyypilliset alkuraskauden oireet päällä. Tässä tän päivän testi. Nää oireet pistää kyllä pään ihan sekasin… Hankalaa kun ei tosiaan yhtään tiiä mikä kp tai millon on ollut ovis. View attachment 141450
Mä en jostain syystä nää testin kuvaa, ku klikkaan liitettä. 🤔
On kyllä varmasti hankalaa miettiä voiko olla vai ei, jos ei tiedä kiertoa, ovulaation ajankohtaa yms. Ja itellä oli aikoinaan sama ja sain plussat tosi myöhään testeihin, kun oli kierrot niin sekaisin. 🫣😅

Mä en jostain syystä nää testin kuvaa, ku klikkaan liitettä. 🤔
On kyllä varmasti hankalaa miettiä voiko olla vai ei, jos ei tiedä kiertoa, ovulaation ajankohtaa yms. Ja itellä oli aikoinaan sama ja sain plussat tosi myöhään testeihin, kun oli kierrot niin sekaisin. 🫣😅
Joo, mä laitoin aluksi väärän kuvan niin muokkasin vielä tuota 😁

Ja jep. Muuten en varmaan jatkaisi testailua, mutta nää oireet hämää kyllä 😅

Musta tuntuu etten osaa enää tulkita näitä testejä ollenkaan 😅 Tänään alko ihan jäätävä pahoinvointi, ja muutenkin on kaikki tyypilliset alkuraskauden oireet päällä. Tässä tän päivän testi. Nää oireet pistää kyllä pään ihan sekasin… Hankalaa kun ei tosiaan yhtään tiiä mikä kp tai millon on ollut ovis. Ei auta kun jatkaa testailua. View attachment 141454
Tässä ei mun silmään näy edes viivanpaikkaa.😕

Joo, mä laitoin aluksi väärän kuvan niin muokkasin vielä tuota 😁

Ja jep. Muuten en varmaan jatkaisi testailua, mutta nää oireet hämää kyllä 😅
Joo ymmärrän ja varmaan testailisin iteki 🫣😅
On kyllä hassua, että oireita on ja testit antaa vaan hämytuloksia eikä selkeesti plussaa. 😬 Toivottavasti johonki suuntaan nyt menis selkeesti eikä tarviis koko ajan arpoa. 🙏😌

Luotto omaan silmään mennyt kun kuvittelee koko ajan. Itse näkisin tuossa todella haalean viivan, mutta näkeekö kukaan muu 🫣 Dpo 10 olisi laskennallisesti menossa. Kyllä se vielä ainakin näyttäisi vahvistuvan Dpo15 🫣🤞🏻

Liitteet

• 20250214_124806.JPG
    20250214_124806.JPG
    101.2 KB · Katsottu: 176
  • 20250219_070249.JPG
    20250219_070249.JPG
    98 KB · Katsottu: 40
Muokattu viimeksi:
Luotto omaan silmään mennyt kun kuvittelee koko ajan. Itse näkisin tuossa todella haalean viivan, mutta näkeekö kukaan muu 🫣 Dpo 10 olisi laskennallisesti menossa.
Mä näen tässä haalean viivan. Testaa parin päivän päästä uusiksi miltä silloin näyttää.

Mä näen tässä haalean viivan. Testaa parin päivän päästä uusiksi miltä silloin näyttää.
Juu, onneks noita testejä tuolla jokunen hyllyssä on niin saattaa tulla päivittäin katsottua kehittyykö mihin suuntaan 😬

Takaisin